king of the hill 2 |
Madarian Oudgediende
 WMRindex: 2.597 OTindex: 5.605
|
*Madarian sluipt de heuvel op. Daar pakt hij boog en pijl met verlammend vergif en schiet op Vailan. RAAK! Dan schiet Madarian op z'n hulpjes. Ook allemaal raak. Madarian duwt Vailan en z'n hulpjes van de heuvel af...
My hill! |
|
nietmeer
|
Vàilan is verlamd, maar hij verzinkt in diepe gedachten. Hij zoekt contact met Brightflame the Phoenix, en dat schijnt te lukken. De feniks komt even later bij de Hill, en gaat Madarian te lijf... Vàilan begint weer controle over zijn lichaam te krijgen, en kruipt de hill op. My hill, met een feniksje! |
|
Muller Lid WMRindex: 22 OTindex: 59 Wnplts: Tubbergen
|
Ik zet mijn wartortle in en doe waterpistool op je feniksje. Je feniksje is dood en wartortle evolueert in een blastoise. Daarmee die ik Hydro Pump en je bent DOOD.
My Hill, met een Blastoise!!!!! |
|
Tom-Servo Oudgediende
 WMRindex: 19.823 OTindex: 17.809
|
T-S is ondertussen hersteld van die vuuraanvallen van Vailan's monsters. Hij begeeft zich weer richting de heuvel. Onderweg komt hij lang een paar hoogspanningsmasten, en krijgt een goed idee. Hij schiet de masten kapot zodat de kabels op de heuvel belanden, en alles onder stroom zetten. Blastoise kan daar als waterpokemon niet tegen, en is verslagen. Madarian kan op tijd vluchten.
Nadat de kabels zijn weggehaald betreed T-S de heuvel.
My hill |
|
|
Helaas had T-S er niet aan gedacht om Muller te verslaan. Hij had alleen nog maar Blastoise verslaan. Ik zet mijn Charmeleon in en die verslaat T-S. Vuur is super effective tegen metaal dus T-S is verslagen.
My Hill |
|
nietmeer
|
Vàilan vangt Charmeleon, en vriest 'm in. Daarna vangt hij Muller, die hetzelfde lot ondergaat.
My Hill |
|
|
shit  |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
T-S komt nog verkoold en gloeiend van die vuuraanval de heuvel opgelopen. Hij gaat naast de bevroren Muller en Charmeleon staan om wat af te koelen. Door de hitte die hij verspreid ontdooien de twee, waarna ze zich tegen Vailan keren. Vailan rent de heuvel af met de kwade Muller en Charmeleon achter zich aan. T-S blijft op de heuvel achter.
My hill |
|
DragonX Oudgediende
 WMRindex: 1.195 OTindex: 62.787 S |
Na een lange afwezigheid van de strijd om de hill, is DX finally back  . DX gooit z'n wettenbundels tegen TS z'n hoofd aan, waardoor TS een beetje gedesoriënteerd van raakt. TS struikelt over z'n eigen benen en valt van de hill af. DX loopt de hill weer op. My hill, eindelijk! |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Helaas voor DragonX zijn de wettenbundels met T-S meegevallen van de heuvel, en ze zijn midden in een modderpoel beland. DragonX wordt bleek; die wettenbundels waren geleend en hij moet ze onbeschadigd terugbrengen. Hij vist ze uit de modder en probeert te redden wat er te redden valt. Ondertussen loopt T-S de heuvel weer op.
My hill |
|
DragonX Oudgediende
Wat TS niet weet is dat DX precies dezelfde wettenbundels thuis heeft, DX brengt die i.p.v de verpeste terug  . DX implanteert een chip, die de hele dag klassieke muziek afspeelt, in TS z'n hoofd. TS wordt gek en wordt opgenomen in een TBS-kliniek en krijgt dwangverpleging. DX neemt de hill maar al te graag in. My hill |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Wanneer men T-S in de kliniek in een dwangbuis wil stoppen, schiet per ongeluk de chip los en verdwijnt de muziek uit T-S hoofd. Hij kan weer normaal denken en mag gaan.
T-S komt aanzetten met een grote bowlingbal, en rolt die over de heuvel. DragonX wordt van de heuvel gekegeld.
My hill |
|
|
Ik val aan vanaf de andere kant, en doe een ninja trap tegen de heuvel. er ontstaat een aardbeving en T-S bibbert van de heuvel af
My Hill |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
De trap blijkt echter te hard; de heuvel splijt in twee stukken. Muller staat op de ene helft terwijl T-S op de andere helft klimt.
My Half Hill, and Muller's Half Hill |
|
DragonX Oudgediende
DX gebruikt zijn natuurkrachten om de de helften weer bij elkaar te krijgen, de twee helften komen met een enorme klap tegen elkaar aan en slingert Muller en TS van de hill af.
DX loopt de hill weer op.
My hill |
|
|
ik zette abra in en die teleporteerde me vlak boven jou. daar zette ik mijn pidgeotto in en toen vloog ik vlak boven jou. toen pakte mijn super terror kanon en schoot ik je nagelriem eraf. dit bloedde zo erg dat DX een pleister moest gaan halen.
My Hill |
|
SamenFelix Erelid
 WMRindex: 399 OTindex: 6.802 T |
SeF landt met een helikopter op Muller waardoor hij wordt weggeblazen. Sef stapt uit en houdt zich vast tot de helikopter weer weg is.
My Hill |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
T-S is toen de twee heuvelhelften op elkaar botsten op een vrachtwagen gevallen, die hem rechtstreeks naar een elektronicafabriek heeft gebracht. In de fabriek wordt T-S uitgerust met extra sterke benen. Hij rent op volle snelheid terug naar de heuvel, en schopt SamenFelix er met zo'n vaart af dat deze achter de horizon verdwijnt.
My hill |
|
|
Ik werd weggeblazen maar ik spreek duits. Dus ik kan vliegen. ik roep mijn mede-nazi's op om mij te helpen (ja die zijn er stiekem nog steeds), en met 2 atoombommen is T-S eindelijk dood. Hij ligt dood op de heuvel. Maar dat telt niet.
My Hill Edit Enkie: Liever geen nazi's betrekken in het spel. |
|
Madarian Oudgediende
 WMRindex: 2.597 OTindex: 5.605
|
Muller en alle nazi's op de heuvel sterven een uiterst pijnlijke dood door de radioactieve straling. (Iets wat alle nazi's gewoon verdienen!) Daarna wordt de radioactieve rotzooi verwijderd (inclusief T-S die oon radioactief is) en neemt Madarian de heuvel weer in. My hill!  |
|
Lenni Erelid
 WMRindex: 763 OTindex: 4.667 T S |
Dit gaat nergens meer over...? |
|
timwijn Erelid
 WMRindex: 1.760 OTindex: 1.315 S |
Tim ziet tot zijn grote vreugde dat er een nieuwe versie van My Hill is gestart en eist de hill op van Madarian. Tim's overtuigingskracht is genoeg en voor t eerst in deze versie (en vast niet voor 't laatst): My Hill!  - om maar even van pokemon en nazi's weg te blijven houd ik het simpel..  want ja, dat vind ik geen items om te gebruiken in een spel als dit  |
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
Roy roept Scotty en HUP Timwijn is weg , op gebeamt  Timwijn My Hill ! |
|
timwijn Erelid
 WMRindex: 1.760 OTindex: 1.315 S |
haha.. dat zou Captain Kirk nooit toestaan! (of haal je 'm uit de pokemonaflevering "The Abridged Series"  ) anyway, Tim haalt zijn vrienden Beavis and Butthead erbij, die vervolgens tegen omstanders allemaal onzin beginnen uit te kramen: "I can make you feel like I’ve never had sex before" en "If I was the last man on Earth I bet we could do it in public" bleken zo grappig dat Roy van de heuvel afrolde van 't lachen! Tim rent de heuvel op en.. My Hill! |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Helaas waren Muller en Madarian zich niet bewust van wat voor effect een atoombom op T-S heeft. Terwijl T-S' lichaam, nog altijd radioactief, in een opslagruimte ligt, muteert de straling hem tot een radioactieve superrobot.
T-S komt weer bij, en stormt als de Hulk naar de heuvel. Hij pakt Timwijn, legt hem in een knoop, en slingert hem ver weg.
My hill |
|