Toppunt moppen |
nietmeer
|
Bijna elk mop is minstens 2x hier gepost... Alleen deze niet!  Toppunt van geduld? -Een banaan op de muur tekenen en wachten tot er een aap ermee vandoor gaat... Toppunt van snelheid? -Een oude vrouw van 't dak van een flat afgooien en die beneden weer opvangen... |
|
Jovi-Mama Oudgediende
 WMRindex: 224 OTindex: 10.276 S |
toppunt van onhandigheid?
struikelen over draadloos internet. |
|
Elishahaha Erelid
 WMRindex: 286 OTindex: 1.584
|
toppunt domheid
Deze niet snappen |
|
Blixa Erelid
 WMRindex: 1.137 OTindex: 1.474
|
Wat is het toppunt van optimisme?
1) Wachten totdat een Nederlander gaat trakteren
2) Een abortus kliniek met een wachtlijst van 9 maanden |
|
Zucht Senior lid WMRindex: 242 OTindex: 201
|
Wat is het toppunt van zuinigheid?
Met andere vrouwen (of mannen) naar bed gaan om je eigen vrouw (of man) te sparen |
|
Haveabreak Erelid
 WMRindex: 326 OTindex: 1.448
|
Wat is het toppunt van compleet? Deze thread! Ik wilde er eentje posten, maar alles is al gezegt  |
|
irene00 Junior lid WMRindex: 0 OTindex: 0 S |
ohohohohohoho: wat is het toppunt van domheid??: een lasso op de muur tekenen en er een vrouw tegen aan gooien  . PS: ik weet niet meer zeker wat voor toppunt dat is, volgensmij domheid  |
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
Wat zegt een F.B.I.agent tegen zijn condoom voordat ie de daad gaat verrichten? Cover me, I'm going in.  |
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
Wat is het toppunt van optimisme? Van een hoog gebouw afspringen en halverwege denken: tot nu toe gaat alles nog goed  Wat is het toppunt van geduld en stommiteit? Op je hoofd gaan staan en wachten tot je sokken afzakken en na 2 jaar merken dat je er geen aan hebt Wat is het toppunt van snelheid? Een slak die uit de bocht vliegt of met 2 in bed gaan en er met 3 uitkomen Wat is het toppunt van stoer doen? Een baby met een leren luier |
|
snakedust Senior lid WMRindex: 153 OTindex: 716
|
t toppunt van hardheid.
een blinde een pistool geven en zeggen dat het een haarfohn is |
|
Proud2BWitch Erelid
 WMRindex: 574 OTindex: 1.174 S |
Wat is het toppunt van ijdelheid?
Tegen je spiegelbeeld zeggen,"ik zie er beter uit dan jij!" |
|
Stinkvogel Senior lid WMRindex: 332 OTindex: 316 Wnplts: Sint Jutte
|
Wat is het toppunt van optimisme? Als moslim soliciteren bij de PVV  |
|
snakedust Senior lid WMRindex: 153 OTindex: 716
|
|
|
Zucht Senior lid WMRindex: 242 OTindex: 201
|
wat is het toppunt van ongeduld?
zelfmoord plegen door van een gebouw te springen en halverwege jezelf door het hoofd schieten omdat het zo lang duurt |
|
Levisaxos Junior lid WMRindex: 4 OTindex: 6
|
Wat is het toppunt van kaarten?
Van harte de klaveren vrouw door de ruit heen schoppen |
|
Noepetote Senior lid WMRindex: 759 OTindex: 224
|
Quote @irene00: ohohohohohoho: wat is het toppunt van domheid??: een lasso op de muur tekenen en er een vrouw tegen aan gooien  . PS: ik weet niet meer zeker wat voor toppunt dat is, volgensmij domheid  Nee, volgens mij was dat het toppunt van...SM.  |
|
bashummer Senior lid
 WMRindex: 315 OTindex: 1.234 T S |
er komt een man bij de dokter en zegt: dokter ik ben twitter verslaaft dokter: ik kan u niet volgen |
|
Sto Oudgediende
 WMRindex: 6.021 OTindex: 14.071
|
@bashummer: wat begrijp je niet aan: Wat is het toppunt van .... moppen. Wat is het toppunt van domheid? moppen in het verkeerde topic posten |
|
Obama Lid WMRindex: 46 OTindex: 23 Wnplts: Washington S |
Hey mensen, here een toppunt mop out America. Toppunt van stupidity: een lange reis maken door de snow storm om een lezing van Al Gore  bij te wonen over Global Warming. |
|
Scrom Lid WMRindex: 16 OTindex: 72 Wnplts: Heerhugowa
|
toppunt van lulligheid een japans autobedrijf ontwikkeld een nieuwe auto de Tsunamie die is een slagje groter dan de golf |
|
Sophiesticated Oudgediende
 WMRindex: 1.883 OTindex: 7.877
|
Quote @Levisaxos: Wat is het toppunt van kaarten? Van harte de klaveren vrouw door de ruit heen schoppen You're brilliant! |
|
emmertje
Oudgediende
 WMRindex: 17.961 OTindex: 66.902
|
Toppunt van baby criminaliteit
Joyriden op een driewieler |
|
DubbleO-7 Senior lid WMRindex: 87 OTindex: 92 Wnplts: Oploo
|
Toppunt van snel zijn
Finishen voor de race is gestart |
|
The-Enflamer Erelid
 WMRindex: 704 OTindex: 1.541
|
wat is het top punt van lef? antwoord op een agent zijn hoofd poepen en zeggen dat hij een slechte kapper heeft.  |
|
eysjaak Lid WMRindex: 21 OTindex: 18 Wnplts: maarssen
|
Er zijn er echt teveel geweest, weet niet of deze al is geweest..
Wat is het toppunt van racisme?
Een drol aan een neger geven en zeggen "Je kind is gekrompen."
|
|