Raad het lied |
Vercetti Senior lid
WMRindex: 585 OTindex: 571
|
|
|
Tom-Servo Oudgediende
WMRindex: 19.823 OTindex: 17.809
|
DennyColt, wij wachten. Om de tijd te vullen doe ik er wel snel eentje, misschien mijn laatste kans voordat dit topic wordt gesloten omdat we over de 500 pagina's heen gaan: artiest: afbeeldingLied: afbeeldingafbeelding |
|
Sjaak Moderator
WMRindex: 21.413 OTindex: 55.327
|
DJ Ötzi - Anton aus Tirol |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
|
|
Sjaak Moderator
|
|
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Is de artiest soms iets met Thing of Ding? |
|
Sjaak Moderator
|
|
|
BatFish Oudgediende
WMRindex: 8.010 OTindex: 23.869
|
Is de naam van de zangeres relevant voor de titel? |
|
Sjaak Moderator
|
Ja.
|
|
jackjanjanus Oudgediende
WMRindex: 1.028 OTindex: 12.798
|
@Sjaak: lekker ben je weer dan ik heb namelijk geen idee wie dat is |
|
Kristel Oudgediende
WMRindex: 3.529 OTindex: 5.364 T S |
het enige woord dat me te binnen schiet is Mex iiiiii co |
|
krassark Lid WMRindex: 49 OTindex: 18
|
Misschien een afbeelding meer |
|
Sjaak Moderator
|
|
|
BatFish Oudgediende
WMRindex: 8.010 OTindex: 23.869
|
Heeft die artiest iets met "afdingen" te maken? ik kan er helaas geen bandnaam van maken, dus het zal wel niet goed zijn. Zoeken op "thing" of "Ding" is een ramp |
|
Sjaak Moderator
|
|
|
Invisible Oudgediende
WMRindex: 3.730 OTindex: 5.186
|
Die zangeres is Tante Leen, werkelijke naam Helena Kok-Polder
Artiest: Ding heet "werkelijk" Ben Grimm.
kan er verder niets mee. En die paardemarkt incombinatie met Ding helpt ook niet echt daarbij
|
|
Invisible Oudgediende
|
Thing of Ding kwamen in de buurt. Groepsnaam Real Thing, Wild Thing of Sweet Thing ?
Maar wat dat met die paarden te maken heeft?
|
|
Sjaak Moderator
|
Die paarden hangen samen met de echte naam van de artiest. |
|
Invisible Oudgediende
|
Toch niet weer Tim Knol ? Kan er dan geen nummer bij vinden. En voor de rest geef ik het op. Op thing zoeken is zoals hierboven gememoreerd door BF niet te doen |
|
Invisible Oudgediende
|
toch weer kijken . . . lied: zwaaiende hand, tante Leen en een woestijn met onbekende bestemming. In welke taal is de titel? Indien nederlands: kan het alleen zijn? Symboliseert die hand het woord al? Maar wat dan alleen? |
|
Sjaak Moderator
|
Het plaatje van de woestijn is meer een hint voor de tweede regel van het lied.
edit: als extra hulpje. |
|
Invisible Oudgediende
|
Ik heb even niet meegedaan en blijkbaar is ondertussen de regel dat plaatjes niet op tekst van het lied maar enkel op de titel moesten slaan veranderd?
Was het zo niet moeilijk genoeg meer?
Er staan overigens nog wat vragen over (groepsnamen, taal van het lied)
|
|
Sjaak Moderator
|
Quote Pagina 1, de regels: De opzet van dit topic is simpel. Je plaatst minimaal 3 tot maximaal 5 foto's of afbeeldingen die samen aanwijzingen vormen voor een lied. De foto's kunnen betrekking hebben op de titel of op de tekst van het lied. De volgende poster moet proberen te raden welk lied bedoeld wordt en dan zelf nieuwe afbeeldingen plaatsen voor de volgende persoon. |
|
Invisible Oudgediende
|
Dus was ondertussen de regel al een keer herzien tot de variant waaraan ik mee ben gaan doen ? Ga dat echter niet in die 496 pagina's opzoeken. Kan ook zijn dat die er niet was en ik dus al die tijd op het verkeerde been heb gestaan? Kan me ook niet heugen dat iemand eerder naar songregels verwees op 1 keer na en die kreeg toen de wind van voren.... Vandaar misschien mijn (foute?) perceptie In ieder geval haak ik af. Gaat teveel tijd kosten en is denk ik ook niet te doen. Is voor mij, mijn werk (en de rest hier ) beter Succes verder. (sneak er wel in als iemand de opdracht vrij geeft en ik "toevallig" kijk ) |
|
nietmeer
|
Dingetje - Ik ga weg LeenVoor Invis: Artiest heet in werkelijkheid Frank Paardekoper, tweede zin van de titel/het refrein is "Ik weet nog niet waarheen" Toch Sjaak? |
|