Wie-Wat-Waar |
nietmeer
|
das beter dan dat je me de pot opstuurt heb ook geen tijd meer om te zoeken, vanaaf maar verder als ie ondertussen al niet gevonden is |
|
Invisible Oudgediende
WMRindex: 3.730 OTindex: 5.186
|
Landgoed Sandwijck. Was en is een woongemeenschap sinds het in 1980 gekreaakt werd, al is e.e.a. inmiddels gelegaliseerd (kon het niet laten toch eens weer mee te kijken ) |
|
Kpuc Oudgediende
WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
@Invisible: Sandwijck is het ook niet, net wat meer Oostelijk. De oude weg naar Arnhem zit meer in de buurt |
|
Invisible Oudgediende
|
Het ligt Oostelijk van Sandwijck en westelijk van Vollenhove. Volgens mij ligt alleen het KNMI ertussen |
|
Kpuc Oudgediende
Ten Oosten van Utrecht, absoluut niet in Zeist of de Bilt. Er zijn twee oude wegen naar Arnhem, eentje direct via de Biltstraat naar Zeist en Amersfoort Apeldoorn en eentje waar je wat directer die kant op ging. Die laatste moet je hebben |
|
Invisible Oudgediende
|
Klopt dat dan wel met je tips tot nu toe? Zie mijn vorige reactie...... De landgoederen Sandwijck en Vollenhove grenzen praktisch aan elkaar , alleen het KNMI zit er nog tussen als je de aanwijzingen en foto's op Google Earth moet geloven. Volgens jou ligt het dichterbij Utrecht dan Vollenhove, maar verder Oostelijk dan Sandwijck. Ergens klopt er dus iets niet Ga ik naar het zuiden toe, dan kom ik een jeugdherberg tegen die lijkt op jouw foto: Rhijnauwen |
|
Kpuc Oudgediende
Invis, je moet wel uitgaan van ten Oosten van Utrecht, niet ten Oosten van een fout antwoord Voila, Rhijnauwen. Met de tip landgoederen utrecht staat die er als vierde al tussen. |
|
Invisible Oudgediende
|
Kpuc: het is het verschil tussen letterlijk lezen en de intentie van de schrijver. Er staat: Quote Kpuc: @Invisible: Sandwijck is het ook niet, net wat meer Oostelijk. dan bedoel jij dus iets oosterlijker vanaf Utrecht wat dus tevens ook zuidelijker kan zijn . . . Maar ik vat het op als iets oostelijker van Sandwijck en stuit dan op KNMI. Beide opvattingen zijn goed vanuit de denkwijze waarop die gemaakt is, maar passen bij elkaar deden ze niet.....;) al kwam het toch goed Wat betreft nieuwe opdracht (hij was toch goed?) Waar ben ik en wat waren de holen in de rots vroeger en tot voor kort (niet hetzelfde) afbeelding |
|
Kpuc Oudgediende
Matala Kreta, het waren graftombes en in de zestiger jaren waren het huisjes voor de hippies |
|
Invisible Oudgediende
|
Helemaal goed. Was dus duidelijk te makkelijk |
|
Kpuc Oudgediende
Ik zeg doe er nog maar ene De parasols waren te makkelijk |
|
Invisible Oudgediende
|
Dank. Zal ff gaan zoeken
|
|
Invisible Oudgediende
|
|
|
nietmeer
|
Orange. Romeins theater. Het theater biedt / bood plaats aan 11.000 toeschouwers. Ontstaan in de 1e eeuw na Chr. De stad Orange ligt in Zuid Frankrijk. |
|
sjefke Oudgediende
WMRindex: 1.674 OTindex: 13.736 S |
daar komen de Orangisten vandaan, link naar het koningshuis, en Noord-Ierland... [/offtopic] Is een mooie stad btw |
|
Invisible Oudgediende
|
Positively heeft het goed |
|
nietmeer
|
afbeelding Wat ben ik Waar sta ik Bonus: Vertel iets meer over mij |
|
Kpuc Oudgediende
Mik er maar een hint in Pos, ik heb een paar uur zitten spitten op drooghuis, monument, IJsselmeer, Friesland, trafohuis, rookhuis(je), niente nada nisjta |
|
nietmeer
|
Je zit ook in de verkeerde provincie te zoeken Wel alle kanonne das flauw |
|
Invisible Oudgediende
|
Ik vind het meer op een openbaar toilet bij een zwemplas lijken . . .
|
|
emmertje Oudgediende
WMRindex: 17.961 OTindex: 66.902
|
Ooit een kazemat oid? |
|
Relpa Oudgediende
WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
@Emmert, ikzelf denk aan de uitgang van een ventilatie-kanaal van één van de forten van de 'water-linie' *ben alleen (zoals gebruikelijk) te lui om te gaan zoeken* |
|
nietmeer
|
|
|
emmertje Oudgediende
WMRindex: 17.961 OTindex: 66.902
|
ooit een batterij dan? Of moet ik het in een andere richting zoeken? |
|
nietmeer
|
@emmertje: de hint staat er al, morgen weer een nieuwe hint ga niet al mijn kruit in 1 keer verschieten |
|