Quote:
Oke. Heel raar, maar wat me ten eerste opviel was.. Wat heb jij tegenwoordig met
dikgedrukte HOOFDLETTERS?
Haha is weer eens wat nieuws he. En wat me ook opviel dat je bij elke krabbel "
klein meisje" zet. Weet je
HOE kleinerend dat is!!!! Dat je 18 bent geworden wil niet zeggen dat ik minder ben dan jou! Tssss.
Oeh yes, soesjes die niet bevroren zijn hahaha. Weet je nog met dat zakje chocolade dat je er overheen moest doen hahaha die trein was hartstikke druk
En we stonden in het gangpad. Jij aan het einde van het gangpad, daartussen nog wat mensen en ik in het midden van de gangpad.
OMG dat was zoo erg
En jij had de soesjes vast of niet?
En ik zat al die chocola zo op te eten, haha ik kan nog steeds niet geloven dat ik dat zo puur heb opgegeten, was best vies eigenlijk
Ookal is het chocola.
Tuinfeesten zijn de bomm!!Maarja ik
MOET gewoon komen
Jongee ik krijg geen kater. Ik ben de beste. Ik ben goed. En goede mensen krijgen geen kater
Ik heb nog nooit een kater gehad, en daar wil ik het ook bij houden, ja?
(H)
Ontbijten vind ik wel een goed plan. Van die lekkere omelets met spek en kaas en dan ook zo'n Engels ontbijt, bonen in saus
Heb ik in Engeland gehad haha maar weet je dat die gekke Engelse mensen dat eigenlijk nooit doen, alleen op zondag ofzo
Als ze daar zin in hebben
Ik zei toch!!
Hà! De 25ste
Ik ook zoiets, moet ik even in de brief nog lezen. Half tien of negen uur ofzo. Maarja dat moet ik nog even opzoeken, is wel slim
Maar ik denk dat ik dan de 22ste ook niet naar school ga!! Wat moet ik daar doen als jij ook niet komt
Haha dat is toch een beetje gekkenwerk. En ik heb geen formuliertje ingevuld, zoals je nu al wel weet haha dus ik heb daar die vrijdag nog helemaal niks te zoeken!
Oeh ben je al begonnen met je lessen?
Oja had je verteld ja haha te gaaf gewoon. Oohhh maar die auto slaat nog wel een keer af
Nee ik heb vertrouwen in je meid, komt helemaal goed!!
Kom je wel bij de remmen, en kom je wel boven het dashboard uit??? Oke, dat had je gewoon kunnen verwachten
Tattoo is wel echt vet. Een vriendin van me heeft een engeltje op d'r arm/schouder. Een slapend/dromend engeltje op een wolkje. Is wel stoer hoor (H) Maar ik snap je nog steeds haha
Je hebt een keer die ster getekend op mijn markerblok! De voorkant! En heel misschien staat het er zelfs nog op
Als ik mijn makerblok niet heb weggegooid, want daar zaten geen velletjes meer in
Oooh ik mag hem nog
NIET aanraken als ie pijn doet? Hè, dan hoeft het al niet meer. Dan is de lol er van af....
GRAPJEOooh wie ga je als model gebruiken!!
*kies mij kies mij* haha grapje
OMG is wel echt te vet als je op Leonie's muur staat haha
Wel een leuk idee
Slim dat je foto's maakt, iemand kan niet de hele tijd op de zelfde hoogte op de zelfde plek, op de zelfde manier springen hahaha
Zoveel kan je niet van iemand eisen en verwachten Leonie!! Dat is heel verkeerd van je!!
Ohnee, je maakte foto's tochh
Maar klinkt wel cool
En retro is vet. Past bij dat ene schoolfeest haha, maar daar was jij niet bij, was één van de eerste schoolfeesten toch
Nee volgens mij waren we toen alleen met Claudia en wie was er nog meer bij
Excuses als jij er wel bij was
Maar dat kan bijna niet, was in het begin van het jaar, toen we nog niet
echt met elkaar omgingen toch...
Toen we nog dachten dat jij echt zo'n kakker was ofzo
Of hoe je het ook wilt noemen
Leuk he, vooroordelen
Maarja boeieeeee tot gauw
groot-klein-meisje (H)
(K)
:hearteyes: :heartbounce:
OMG ik ga de smileys van Hyves nog een keer uit mijn hoofd kennen Een Hyveskrabbel die nogal lang begon te worden, en die ik eerst had gekopierd voordat ik 'm helemaal kwijt was, wat me nogal eens vaker is overkomen