king of the hill |
shopaholic Lid WMRindex: 36 OTindex: 13
|
Met mijn nieuwe super moderne outfit kan ik vliegend naar de top van de berg, schiet timwijn er vanaf en bouw een onverwoestbaar fort met een hypermodern beveiligingssysteem die iedereen neerknalt die mijn kant op komt!  En ik leefde nog lang en gelukkig in mijn super sterk veilig fort MY HILL  |
|
timwijn Erelid
 WMRindex: 1.760 OTindex: 1.315 S |
|
|
|
Timwijn heeft niet door dat ie niet kan spellen, waardoor hij een fout maakt bij het hacken en in plaats van het fort op de blazen, blaast ie zichzelf op. bye bye  En nog steeds,, My Hill |
|
timwijn Erelid
Maar nu, met hulp van meneer van Dale weet ik dat het 'tim hackt' is  dus, nu is het een eitje  My Hill? |
|
Nekkel Senior lid
 WMRindex: 553 OTindex: 375
|
Drukt timwijn en shopaholic beide van de berg aangezien hun toch ruzie'en My hill  |
|
|
Nee, te druk bezig met meneer van Dale om hulp vragen,, Ik kan t zien, sta boven op mn fort, te kijken naar hoe jij ontploft. Moet eerlijk zijn, het is wel een mooi gezicht hoor. Ik kruip weer lekker in mn fort want daar ben ik veilig tegen alles, horen jullie dat? ALLES!  My hill (einde topic?  ) |
|
timwijn Erelid
Hmm.. Nekkel wist blijkbaar toch de oplossing..  maar wordt naar mr. van Dale verwezen omdat hij hun zegt en dat dit geen abn is  My hill? |
|
Nekkel Senior lid
|
Hmm touché van Timwijn, maar hij ziet dat ABN een afkorting is die met hoofdletters moet. Door deze discussie blaast Timwijn zichzelf op.
My Hill! |
|
|
Jullie vergeten dat ik er nog steeds ben in mijn streng bewaakte fort..
My hill |
|
Nekkel Senior lid
|
Ik doe mijn Harry potter cape om, omzeil alle verdedigingen en knijp je 23,1 x in je kont en je slaat op de vlucht omdat je denkt dat het spookt.
My Hill! |
|
timwijn Erelid
Nee, die had Nekkel er afgedrukt  helaas, pinda-kaas  Tim ziet dat hij het taalkundig verliest van iemand uit de achterhoek, drama  Nekkel bedenkt n.a.v. tip op zijn blog een aantal praktische grappen en gaat deze uitvoeren.. hij verlaat dus snel de heuvel.. My Hill edit: ben weer eens te traag  |
|
Muller Lid WMRindex: 22 OTindex: 59 Wnplts: Tubbergen
|
Het is tegen deze tijd winter en er valt sneeuw. Ik pak mijn slee en loop de heuvel op. Op dat moment komt timwijn er aan en wil een race met me doen. Ik tel af... 3...2...1... GO! Ik maakte een grapje en timwijn suist naar beneden. Ik blijf over op de heuvel.
My Hill! |
|
nietmeer
|
Muller had helaas een hack van Timwijn gejat, wat betekende dat je wordt opgehaald door een limo, deze limo brengt je naar de hill, op de maan, natuurlijk!  Chewiezz hoeft nu alleen maar de hill op te lopen en te zeggen: My Hill!  |
|
|
Helaas te laat chewiez hahahaa
My Hill |
|
nietmeer
|
Quote Muller: Helaas te laat chewiez hahahaa
My Hill Omg, serieus?  Dat is wel heel erg  Edit: Nu dus niet meer  My Hill! |
|
timwijn Erelid
Chewiezz wordt boos op Muller en dat wordt een gevecht! Wanneer 2 honden vechten om een bot.. My Hill  |
|
nietmeer
|
@timwijn: Nee, jij zit nog op de maan  My hill  |
|
Nekkel Senior lid
|
Ik stuur bigfoot achter Chewiezz aan. Bigfoot op de vlucht, Chew er achter aan! My hill  |
|
|
Chewiezz bedenkt plotseling dat hij naar huis moet omdat het eten koud word. My Hill  |
|
|
Bigfoot heeft ook honger
My Hill |
|
nietmeer
|
Off: Haha, die is origineel Nekkel  Goed bedacht..  On: Maar Nekkel vond bigfoot eigenlijk wel een beetje zielig zo, hij ging maar achter hem aan. Chewiezz zag dit en kon gewoon weer de hill op. Maargoed, nekkel en bigfoot liepen nog een heel eindje verder, sahara eigenlijk, ofwel dat duurt nog 5 reacties voordat je weer wat mag zeggen  My Hill (  )EDIT: MULLER!!!  Wil je aub niet meer voor mij posten, dat is heel irritant  |
|
Nekkel Senior lid
|
Geen hill voor mij  Chewieszz Hill  |
|
|
Off: Wie is Hünke? On: Bedrijf failliet  My Hill! |
|
|
OMG FJKDDASJFFKLDD;JAFKD;J |
|
nietmeer
|
Quote Nekkel: Geen hill voor mij  Chewieszz Hill  Ja, jij begrijpt hem al  Nog maar een paar reacties  Still my hill! Edit: Muller   Alweer post je voor me  |
|