Wist jij dat |
dandy winnaar PW 06
WMRindex: 202 OTindex: 1.935 S |
Quote mindworks: ja heraux eentje die ik zelf leuk vind is cijfers.net ben je er ook lid van?? ik ook!! |
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Partial History of the IBM Computers 1967: IBM builds the worlds first floppy disk. 1967: IBM introduces the worlds first 8" floppy disk. 1973: IBM introduces the IBM 3340 hard disk unit, known as the Winchester. 1975: September - IBM's Entry Level Systems unit unveils "Project Mercury", the IBM 5100 Portable Computer. 1981: September - IBM releases the IBM 5150 PC Personal Computer. 1982: April - Eight months after the introduction of the IBM PC, 50,000 units have been sold. 1982: May - Microsoft releases MS-DOS 1.1 to IBM, for the IBM PC. 1982: June - The first IBM PC clone, the MPC, is released by Columbia Data Products. 1982: August - After one year of production, IBM ships the 200,000th IBM PC. 1982: November - Compaq Computer introduces the Compaq Portable PC, the first 100% IBM compatible. It cost Compaq US$1 million to create an IBM-compatible ROM BIOS that did not violate IBM's copyright. 1982: At the West Coast Computer Faire, Davong Systems introduces its 5MB Winchester Disk Drive for the IBM PC, for US$2000. 1983: March - IBM announces the IBM PC XT, with a 10 MB hard drive, 128KB RAM and a 360KB floppy drive. It costs US$5000. 1983: November - IBM announces the IBM PCjr. It is US$700 for the bare configuration. 1984: February - IBM introduces the IBM Portable PC. 1984: March - IBM ships the IBM PCjr. It uses the 8088 CPU, 64KB RAM, and one 5.25-inch disk drive, but no monitor. It costs US$1300. 1984: August - IBM announces the PC AT, for US$4000-6700. 1985: April - IBM abandons production of the IBM PCjr. 1986: April - IBM announces the IBM PC Convertible, 80C88-based, 256K RAM, and two 720K floppy disks, for US$2000. 1986: April - IBM discontinues the IBM Portable PC. 1986: September - IBM announces the IBM PC-XT Model 286, with 640KB RAM, 1.2MB floppy drive, 20MB hard drive, serial/parallel ports, and keyboard for US$4000. 1987: IBM discontinues the IBM PC (model 5150) line. meer |
|
Mmore Administrator
WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
er zit steeds minder tijd tussen de ontwikkelingen |
|
heraux Oudgediende
dat kan een tussentijdse toeval zijn van de schrijver die zijn medicatie heeft vergeten te nemen..
of het was gewoon toevallig..
|
|
Mmore Administrator
|
ontwikkelingen op ICT gebied gaan steeds sneller. |
|
heraux Oudgediende
ptg; lach even om me grap.. ik wordt depressief..
manisch.. depressief... ik was ooit manisch creatief... maar dat vond zuid-Korea niet leuk..
|
|
Mmore Administrator
|
Hahahahhaha |
|
Sjaak Moderator
WMRindex: 21.413 OTindex: 55.305
|
Heraux, je bent echt geniaal geestig voor wie het weet te waarderen. |
|
Mmore Administrator
|
*rolt over de vloer van het lachen* Heraux is inderdaad geniaal gestoord ehh geestig Je moet wel goed lezen anders snap je 'm niet |
|
heraux Oudgediende
eindelijk waardering... haha maak me uw dictator.. het is eindelijk tijd!!
eindelijk kan ik de wastafel terug veroveren en de make-up eraf halen..
kut panties! |
|
Sjaak Moderator
WMRindex: 21.413 OTindex: 55.305
|
Ja, zo kan-ie wel weer. Niet overmoedig worden. Neem nog een pil. |
|
Uncle John Erelid
WMRindex: 1.122 OTindex: 312
|
Ik heb het al vele malen zitten overlezen, de tekst van Heraux, maar ik snap hem nog steeds niet. Ligt dit aan mij?? |
|
Mmore Administrator
|
Quote Uncle John: Ik heb het al vele malen zitten overlezen, de tekst van Heraux, maar ik snap hem nog steeds niet. Ligt dit aan mij?? Het moet even wennen.. Heeft bij mij ook een tijdje geduurd maar nu snap ik 'm, meestal.. naja, soms |
|
heraux Oudgediende
Quote Mmore: ontwikkelingen op ICT gebied gaan steeds sneller. dat komt omdat ze steeds minder pause nemen.. |
|
heraux Oudgediende
Vaccin tegen baarmoederhalskanker beschikbaar AMSTERDAM - Ouders kunnen vanaf donderdag hun kinderen preventief laten vaccineren tegen baarmoederhalskanker. Het gaat om meisjes van negen tot en met 26 jaar en jongens van negen tot en met vijftien. Het middel, met de naam Gardasil, voorkomt de overdracht van het menselijk papilloma virus (HPV), dat tumoren kan veroorzaken. Ook mannen verspreiden het virus via seksueel contact. Vandaar dat ook jongens tot de doelgroep behoren. Elk jaar krijgen ongeveer zeshonderd vrouwen baarmoederhalskanker. Er overlijden in Nederland ongeveer tweehonderd vrouwen aan. |
|
heraux Oudgediende
'Bijwerkingen bestraling genetisch bepaald'AMSTERDAM - Kankerpatiënten kunnen door erfelijke kenmerken extra gevoelig zijn voor de bijwerkingen van bestralingen. Dat blijkt uit onderzoek van het Leids Universitair Medisch Centrum, het Academisch Medisch Centrum in Amsterdam en het academisch ziekenhuis in het Zweedse Uppsala. De onderzoekers wilden weten waarom mensen verschillend reageren op dezelfde dosis straling. Zij stelden vast dat dit te maken heeft met genactiviteiten als stofwisseling en de reparatie van celschade ik braak: Hoe anders? |
|
heraux Oudgediende
About Evil AlliancesXcom report : Secret Alien Base detected Microsoft sluit alliantie met aartsrivaal Novell Uitgegeven: 3 november 2006 09:38 Laatst gewijzigd: 3 november 2006 13:55 SAN FRANCISCO - De aartsrivalen Microsoft en Novell gaan een samenwerking aan. De twee bedrijven passen hun software zo aan dat de producten van Microsoft en Novell beter naast elkaar kunnen draaien in bijvoorbeeld netwerken van computers. Microsoft maakt het wijdverbreide besturingssysteem Windows. In tegenstelling tot Linux, het systeem waar Novell mee werkt, is deze software beschermd met patenten. Linux is dat niet. Deze 'open source'-software wordt constant verbeterd door vrijwillige programmeurs over de hele wereld. Meer ... |
|
heraux Oudgediende
Kracht van tsunami vanuit de ruimte te metenDe amplitude van tsunami's, immense vloedgolven die zich na een zeebeving aan grote snelheden over duizenden kilometers verplaatsen, is ook vanuit de ruimte te meten, zo blijkt uit een recente studie van het Geofysisch Instituut van Parijs (IPGP). meer |
|
heraux Oudgediende
Vakature!
Crisscross KK, publisher of Metropolis, Japan Today and Crisscross Friends, has an immediate vacancy for a full-time System Administrator. Experience required: Windows Server, IIS, firewall, security, backup, DNS, MAC and PC troubleshooting. Ability to program in .NET or ASP a plus. Competitive salary. Send cover letter, resume to jobs@crisscross.com.
|
|
Jivebunny oud moderator
WMRindex: 2.033 OTindex: 2.918 T |
manisch geniaal? of is dat te kort door de bocht van mijn dwangbuis? |
|
heraux Oudgediende
mag ik uw dwangbuisbrein even verkennen - verklaar: heb je interesse?
|
|
heraux Oudgediende
Super scan reveals brain secretsNottingham University has just unveiled the biggest brain scanner in the UK. As I glided into the heart of Nottingham University's new seven Tesla MRI scanner I couldn't help reflecting how far these machines had come in terms of user friendliness alone since the first one clanked into action on this same spot in 1977. Back then its inventor, Dr, now Sir Peter Mansfield, tested his rather Heath-Robinsonesque prototype on himself. meer.. |
|
heraux Oudgediende
UK supercomputer sets faster paceThe UK's fastest-proven supercomputer used by the academic community has doubled in size and performance. The HPCx machine, based in Warrington, is now capable of operating at speeds up to 15.4 teraflops, or 15.4 trillion calculations every second. The speed boost follows the addition of more than 1,200 processors to the four year-old, IBM-built number-cruncher. The high-performance machine is used by scientists to simulate everything from ocean currents to biological cells. meer |
|
heraux Oudgediende
TOP FIVE SUPERCOMPUTERSBlue Gene/L, Lawrence Livermore National Laboratory, California. (131,072 processors) BGW Blue Gene, IBM Thomas J. Watson Research Center, New York (40,960 processors) ASC Purple, Department of Energy, USA (12,208 processors) Columbia, Nasa Ames Research Center, USA (10,160 processors) Tera-10, Commissariat a l'Energie Atomique (CEA), France (8,704 processors) Source: Top 500 Supercomputers bron |
|
heraux Oudgediende
ZEER BELANGRIJK ZEER BELANGRIJK ZEER BELANGRIJK ZEER BELANGRIJK Akkoord over bouw Europese kernfusiereactorAMSTERDAM - In Parijs is dinsdag het verdrag getekend voor de bouw van de kernfusie-reactor ITER in het Zuid-Franse Cadarache. De bouw van het complex begint in 2008 en duurt acht jaar. De zeven deelnemende partners (de Europese Unie, Japan, China, Rusland, Zuid-Korea, India en de Verenigde Staten) leggen samen 10 miljard euro neer voor de experimentele reactor, die moet aantonen dat energie-opwekking uit kernfusie rendabel is. Kernfusie, het samensmelten van atomen, is het principe waar de zon en waterstofbommen op gebaseerd zijn. Meer ZEER BELANGRIJK ZEER BELANGRIJK ZEER BELANGRIJK ZEER BELANGRIJK |
|