n**ken met broek aan in films |
Raptorial Senior lid WMRindex: 350 OTindex: 401 Wnplts: Empel
|
nee ok maar een slanke vrouw van 1.70 weegt toch wel 65 kilo (anders worden ze te mager dan zit er niks meer aan moet wel vrouwelijk blijven en geen stuk hout)
Luna heeft wel een goeie, maar in films doen ze het ook wel in de douche enzo,.... ik ben veel te bang dat ik onderuit ga man |
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Ja,maar 1.90 en een vriendin van 1.5 is ook geen gezicht. Maar het kan wel handig zijn  Quote: in de douche enzo,.... ik ben veel te bang dat ik onderuit ga man Of er zuigt iets vast  |
|
Raptorial Senior lid WMRindex: 350 OTindex: 401 Wnplts: Empel
|
ja dat is wel leuk vrouwen in het water is gewoon leuk,
jullie vrijven zo typisch in jullie ogen haha.... |
|
NeaRoW
Erelid
 WMRindex: 472 OTindex: 2.965 S |
Quote Luna: Ja,maar 1.90 en een vriendin van 1.5 is ook geen gezicht. Maar het kan wel handig zijn  Soort verlengsnoer ofzo?  |
|
Bertman Junior lid WMRindex: 2 OTindex: 2 Wnplts: Boxtel
|
Meestal hebben ze een flinke vrijpartij en vervolgens stappen ze uit bed met een laken omgeslagen  |
|
Refugee Senior lid WMRindex: 171 OTindex: 247 Wnplts: Ridderkerk S |
wat dacht je van gulp open?? |
|
Luna
Moderator
Dat is af te raden,Refugee  |
|
esmee Actief lid WMRindex: 98 OTindex: 39 Wnplts: Huizen
|
Quote Raptorial: nee ok maar een slanke vrouw van 1.70 weegt toch wel 65 kilo (anders worden ze te mager dan zit er niks meer aan moet wel vrouwelijk blijven en geen stuk hout) Echt niet!!! Ik ben 1.74 en weeg 56 kilo en ben zeker geen stuk hout heb vlees op de juiste plaatsen. Geen erwten op een plankje hoor! Gewoon wat beter zoeken ze bestaan hoor! En wat betreft onder de douche: koop een anti slip matje  |
|
frank1993NL Senior lid WMRindex: 244 OTindex: 432 Wnplts: Boskoop S |
Quote Luna: Eerlijk gezegd is me dat weleens opgevallen,ja.... Dus die programma's kijk jij... |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Ik heb je wel door..  |
|
Luna
Moderator
Jullie zien ook alles  |
|
nietmeer Oudgediende WMRindex: 1.656 OTindex: 9.237
|
@Luna: Je valt door de mand. Maar goed dat ze niet zien wat er op Fotoshoot allemaal gezegd is....  |
|
Luna
Moderator
Op de fotoshoot blijft de broek ook niet aan  |
|
nietmeer Oudgediende WMRindex: 1.656 OTindex: 9.237
|
|
|
Be@stie
Senior lid WMRindex: 535 OTindex: 781
|
ben je er al uit Luna wat het schuift voor me die shoot? want met mijn goddelijk lichaam zullen de foto's veel op leveren  |
|
frank1993NL Senior lid WMRindex: 244 OTindex: 432 Wnplts: Boskoop S |
Quote Bestie: ben je er al uit Luna wat het schuift voor me die shoot? want met mijn goddelijk lichaam zullen de foto's veel op leveren  Ja de pedofielenpartij zoekt noch een poster  |
|
Luna
Moderator
Bestie, we maken er wel een mooi prijsje van  |
|
blusgast
Erelid
 WMRindex: 463 OTindex: 1.779
|
He he, ik maak de foto's gratis. Niet aardig dat jullie mij zo aan de kant schuiven:cry::cry: |
|
blusgast
Erelid
|
Of moet Bestie ook op de foto? |
|
Luna
Moderator
Ja, die mag ook op de foto.Kijken of hij zich kan waarmaken  Anders mag hij de koffers tillen  |
|
blusgast
Erelid
|
Oeff gelukkig. ik was echt bang dat ik buitengesloten zou zijn. Dank je Luna je bent een schat |
|
Luna
Moderator
Nee,jij wordt niet zomaar buitengesloten  |
|
blusgast
Erelid
|
zoals ik al meldde; je bent een schat. |
|
herauthon Senior lid WMRindex: 125 OTindex: 201 S |
Met broek aan... tuurlijk anders vat je een kou.. en een kou in je kloten.. is net zo erg als een stuk in je klo*.. Ok, hij heeft dan een stuk op zijn klo* Maar dan vat ie minder snel kou, vat je'm..
Maar goed.. het is natuurlijk niet echt handig..
|
|
Tukka finalist MPPV 06 WMRindex: 292 OTindex: 954
|
Het topic wordt toch telkens weer naar boven gehaald  |
|