Internetgevaren : Poker |
Igor Erelid
WMRindex: 724 OTindex: 2.483 S |
Poker op het internet ... ik kijk een beetje om me heen en ik speel het zelf ook wel eens. Ik zie, wat het met mensen kan doen. Je begint eerst met wat oefentafels en al snel, zit je met echt geld te spelen. Bij mij kwam het door de exclusieve uitnodiging voor een toernooi [ticket]; ik werd vierde en won $50,00. Daarna ging ik 'rock-and-rollen' op de een dollar-tafel en won nog eens $50,00. Puntje voor paaltje is, dat ik begon met gratis verkregen $100,00 en dat ik inmiddels zo'n E50,00 heb geinvesteerd omdat ik inmiddels al door mijn dollars heen ben en ik het leuk vind om te spelen Maar een graadje erger, is een vriend van me; die verspeelt zo $200,00 per dag ! ... ... "Leuk spel, joh !" Internetpoker is leuk [voor volwassenen], maar enorm gevaarlijk. Het is laagdrempelig en met niets, kun je iets winnen. Daarna is het zaak, je kop niet te verliezen |
|
|
ToMxlr Erelid
WMRindex: 296 OTindex: 7.186
|
wel handig dat de dollarkoers zo laag staat |
|
|
angusdeitw Senior lid WMRindex: 132 OTindex: 1.311 Wnplts: nederweert
|
zuigt echt, nooit geld investeert in een game waar in je moet blijven investeren.
Zelfs de meeste nieuwe games koop ik niet, ik wacht dan wel een jaartje ofzo |
|
|
Scruffy Actief lid WMRindex: 50 OTindex: 121 Wnplts: Overdinkel
|
ik speel wel eens bij Party Poker. (niet met echt geld, maar die optie is er wel!) leuk spel. even downloaden en je speelt gewoon tegen anderen ook. ik vind dat de kansen toch eerlijk zijn dan. ik heb vaak zat dat ik gewoon achter elkaar win. het is gewoon een kwestie van opletten en zonodig folden. (naar mijn mening dan) |
|
|
Oboema Senior lid WMRindex: 602 OTindex: 353 Wnplts: Nimwegeh
|
Party Poker met nep chips is lachen. Alhoewel je niet echt kan bluffen, callen doet namelijk geen pijn als je verliest.
Met geld spelen is geen optie overigens. Als softwareontwikkelaar kan ik me voorstellen dat het 'echte' pokerspel een veredelde gokkast is. |
|
|
Scruffy Actief lid WMRindex: 50 OTindex: 121 Wnplts: Overdinkel
|
Quote Oboema: Party Poker met nep chips is lachen. Alhoewel je niet echt kan bluffen, callen doet namelijk geen pijn als je verliest. hahah ja dat is zo. maarrrrrr?? je kunt daar ook geld storten en dan met echt geld spelen toch? je krijgt ook een bonus als je je aanmeld. minimum wat je moet storten is €25,- geloof ik |
|
|
Igor Erelid
Quote Oboema: Als softwareontwikkelaar kan ik me voorstellen dat het 'echte' pokerspel een veredelde gokkast is. Ben ik ook, maar qua gokkast zit je niet helemaal goed. Je speelt namelijk tegen mensen; die maken zelf beslissingen. Ik kan een redelijke kaart hebben, maar als iemand 'all-in' gaat met helemaal niets, moet ik eerst nog maar eens 'callen'. |
|
|
AsSliQuiD Senior lid
WMRindex: 661 OTindex: 656
|
PKR |
|
|
Slicky Erelid
WMRindex: 697 OTindex: 1.759
|
Poker zuigt. Meest achterlijke hype na jumpen. |
|
|
Igor Erelid
Kun jij pokeren, Slicky ? Kun je klaverjassen ook ? Als je geen kaarten speelt, zegt het je niets |
|
|
Kpuc Oudgediende
WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Kaarten om knaken zuigt pas goed |
|
|
Slicky Erelid
|
Ik speel geen kaarten nee. Waarom zou ik? Ik vind kaarten maar poep. |
|
|
Igor Erelid
Kaarten en knaken zijn 'gevaarlijk', Kpuc Slicky en wat doe jij ? World of Warcraft ? Second life ? ... je Hyves-pagina tot in den treure aanpassen ? ... |
|
|
Slicky Erelid
|
Ik speel WoW, ik kijk films, ik lees boeken, ik luister naar muziek, ga naar concerten... Klinkt mij in ieder geval beter in de oren dan $200.- per dag verpatsen aan een kaartspel. |
|
|
Igor Erelid
Wie is “ICallSoWhat” ? "Op de pokersite “Full Tilt Poker” staat een Nederlander onder de naam “ICallSoWhat” al het hele jaar op een slordige drie miljoen dollar winst." |
|
|
Slicky Erelid
|
Dus? Dat er 1 veel geld aan verdient wil alleen zeggen dat er nog meer zijn die veel verliezen. Die 3 miljoen komt ook niet zomaar uit de lucht vallen. |
|
|