hr
jaargang -23 - laatste artikel 23-11 10:00 - 75420 artikelen -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum

games & computers - games & computers - games & computers

[1]

Call of Duty (pc)

25-09-08 22:58:20 - Quote! - @Scruffy
Scruffy
Actief lid

WMRindex: 50
OTindex: 121
Wnplts: Overdinkel
Ik móét gewoon even kwijt, dat ik Call of Duty gewoonweg astronomisch geweldig vind! :ja
Helaas dat ik nu een pc heb die het niet aankan, maar dat komt nog wel een keertje weer :)

25-09-08 23:01:03 - Quote! - @Oboema
Oboema
Senior lid

WMRindex: 602
OTindex: 353
Wnplts: Nimwegeh
Eens. Beste oorlogsspel. Evah.

25-09-08 23:47:16 - Quote! - @Scruffy
Scruffy
Actief lid

:D:ja

26-09-08 19:31:16 - Quote! - @lucb1e
lucb1e
Erelid

WMRindex: 381
OTindex: 2.139
T S
Quote Scruffy:
Helaas dat ik nu een pc heb die het niet aankan

En hoe speel je het dan als ik vragen mag...:s

al ben ik het eens dat het een heel goed spel is;)
Niet helemaal mijn genre maar wel leuk:ja

17-10-08 19:09:33 - Quote! - @Scruffy
Scruffy
Actief lid

ik heb altijd op andere pc gespeeld:) heb bij een clan gezeten en ook lan party's gedaan :D echt zoooo gaaf! kan me dr urenlang mee vermaken!:ja

17-10-08 19:21:45 - Quote! - @lentebriesje
lentebriesje
Erelid

WMRindex: 930
OTindex: 3.308
S
Quote Scruffy:
ik heb altijd op andere pc gespeeld:) heb bij een clan gezeten en ook lan party's gedaan :D echt zoooo gaaf! kan me dr urenlang mee vermaken!:ja

call of duty 1?
of call of duty 1: united offensive?
of call of duty 2?
of call of duty 3?

call of duty 1 en united offensive waren super leuk...

nu slechts noobs en pro's.. zeer jmmr.. ik heb op lan party 7 uur achtereen met 8 anderen call of duty uo gespeeld, autofaust, uzipistol, flashgrenades, schattige roze knuffeljeepjes.. custom maps..

was dat ik naar 7 uur gewoon brandende ogen kreeg... rest netzo.. damn dat waren zo flexe games xD ik kan me nog herrinneren dat we zelfs GTA2 toen hebben gespeeld xD multiplayer xD ook onmeundig ouwehoeren xD

19-10-08 14:47:08 - Quote! - @Scruffy
Scruffy
Actief lid

call of duty 1 en united offensive, hoewel ik van uo in het begin niet zo gecharmeerd was... maar ja, it grows on you! :ja
mn favoriete map was carentan btw...

19-10-08 15:15:38 - Quote! - @lentebriesje
lentebriesje
Erelid

S
hurtgen, rifle/sniper pro :) damn wat hield ik van me quick aim xD af en toe zag ik killcam terug en verbaasde ik mezelf over hoe snel mijn observatie en reactievermogen wel niet was :$,,

favo's, mosin/kar98k, springfield/scoped mosin...

damn ik krijg helemaal zin in die goeie oude tijd xD al weet ik dat hte nu vet verneukt is :( carentan is meer semirifle map, beetje mp44 :) voor hurtgen, pavlov en brecourt mocht je me wakker maken :P

19-10-08 21:38:35 - Quote! - @Mmore
Mmore
Administrator

WMRindex: 1.439
OTindex: 15.022
Zeven uur maar? Ik heb 24 uur America's Army volgehouden. Vind ik ook veel sterker dan Call of Duty, alhoewel ze wellicht niet in hetzelfde genre vallen.

Beeld materiaal met wat verschrikkelijke spelfoutjes (geen zin om te corrigeren :()

19-10-08 22:19:23 - Quote! - @lentebriesje
lentebriesje
Erelid

S
srry dat ik te weinig uithoudingsvermogen heb... maar mijn ogen beginnen al te jeuken en branden na iets van 3 uurtjes... of bedoel je niet dat j 24 uur achterelkaar dat spel hebt gespeeld....

19-10-08 22:21:28 - Quote! - @Mmore
Mmore
Administrator

WMRindex: 1.439
OTindex: 15.022
Haha jawel/ Normaal houd ik het ook maar iets van drie uur vol hoor ;) Maar fruit, energiedrink, veel koffie en fastfood doet wonderen :P

19-10-08 23:58:28 - Quote! - @lentebriesje
lentebriesje
Erelid

S
helpt zonnebril ook? ken lui die erbij zweren... maar zonnebril achter comp vind ik beetje raar,, zet ik scherpheid wel iets achteruit 8O

20-10-08 00:15:31 - Quote! - @Scruffy
Scruffy
Actief lid

ik zweer bij de mp44 om eerlijk te zijn :)
Stalingrad vind ik ook een erg leuke map. ik ben nie zo gek op van die grote mappen. ik ben niet zo goed in snipers hahahah ;)
ik speelde altijd elk vrij uurtje wat ik had tot diep in de nacht hahah. na werk, gelijk achter de pc, in het weekend, uit bed, achter de pc...enz enz, valt me nog mee dat ik niet droomde van cod hahahhah:P

20-10-08 00:28:47 - Quote! - @lentebriesje
lentebriesje
Erelid

S
looool mp44 is wel geinig.. was de enigste echt semi-rifle in cod die ook werkte op long range en sprayrange :)

maar tis heel goed mogelijk dat je sprayers op sprayrange pakt met rifle... kans is zelf vrij hoog :) rifle is gebasseerd op skills, die je kan ontwikkelen.. terwijl sprayen zoiets is als wachten totdat je de dodelijke hit maakt... kansberekening xD semi rifle was vrij goed op range te gebruiken, maar geen head shot, was dubbel hit met kans op eigen dood.. terwijl rifle op range iets zoomde en ook makkelijker uppertorso / neck / head raakte :) waardoor je maar 1x hoefde te schieten :) je spot minder veraad etc. :)

20-10-08 00:36:02 - Quote! - @pietjevlip
pietjevlip
Oudgediende

WMRindex: 2.358
OTindex: 21.468
ben altijd meer een singleplayer-persoon geweest... houd er gewoon niet zo van om mekaar online af te knallen (en als ik dat al doe, dan bij apb8)) Hooguit co-op door een aantal missies heenspelen met iemand, maar dat was met CoD ook geen optie :P

Ik heb CoD, CoDUO, CoD2 en CoD4 inmiddels té vaak gespeeld. De eerste drie zonder sterfgevallen op het moeilijkste niveau doorgespeeld, bij CoD4 is me dat nog niet gelukt.

en 8O8O8O wat is die bonusmissie irritant moeilijk op hoog niveau 8O8O8O in 1 fietsing minuutje zo'n heel vliegtuig door, verschrikkelijk :D

20-10-08 09:26:32 - Quote! - @lentebriesje
lentebriesje
Erelid

S
kon echt genieten van die missie waarin je in die lancaster (lancaster toch?) bommenwerper zit en die duitsers er aan komen :) dat was euhm xD cod uo? of cod2 xD mijn hoogste score was daar 108 duitsers neerknallen... 8) ik schieten vriend kruisjes tellen xD

20-10-08 11:47:39 - Quote! - @pietjevlip
pietjevlip
Oudgediende

WMRindex: 2.358
OTindex: 21.468
Die missie in CoDUO was super, m'n broertje ging er gemiddeld een paar keer op stuk, ik snapte niet hoe hij dat voor elkaar kreeg.

CoDUO was in veel gevallen een beetje over-the-top actie, maar als game-ervaring voor een CoD-fan heel speciaal. In veel opzichten beter dan het originele spel. ok

20-10-08 17:29:09 - Quote! - @remy
remy
Senior lid

WMRindex: 308
OTindex: 373
S
ik heb laatst bij een vriend van me Cod 4 Modern warfare gespeeld, en denk dat ik zelf die ook maar is even ga uitspelen :)

zeer tof spel dat cod,,,, maar normaal ben ik meer van de tactiek.

grt, reem

20-10-08 19:13:52 - Quote! - @lentebriesje
lentebriesje
Erelid

S
lol best nog wel wat cod fans :) blijft super uber toppie spel :) alleen kut dat punkbuster en vista geen goeie combo is.. manual update werkt niet en punkbusterA.exe en punkbusterB.exe komen niet in de automatisch opstart lijst van vista :( kut vista :(:( daarom kan ik geen cod meer spelen :(

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

[1]

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven