MSN 9 |
Mmore Administrator
WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
De nieuwe BETA is nu officieel beschikbaar en ze hebben VEEL veranderd. De gehele interface is gewoon vanaf 0 weer opgebouwd en alles is veel meer gekoppeld aan die MSN "space" zooi. GespreksvensterContactenvenster |
|
Ikke Oudgediende
WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Ghehe... Telegraph road got so deep and so wide |
|
SilentGhost Senior lid
WMRindex: 123 OTindex: 1.417 S |
ik vind hem goed alleen dat ie altijd mijn webcam omdraait xd de schermafbeeldingen links ,de achtergrond van de msn client zelf kun je veranderen met je eigen foto of standaard of praat ik nu over een andere msn |
|
Judywesl Erelid
WMRindex: 643 OTindex: 5.968
|
ik vind het er best mooi uitzien... ligt dat aan mij? |
|
lucb1e Erelid
WMRindex: 381 OTindex: 2.139 T S |
@Judi, hij ziet er best mooit uit maar volgensmij is het niet heel praktisch als je geen hoge schermresolutie hebt. Ze hebben behoorlijk de ruimte genomen (is mijn mening) |
|
Judywesl Erelid
WMRindex: 643 OTindex: 5.968
|
wat is nou weer een hoge schermresolutie?? hou er wel rekening mee dat mijn verstand van computers 0.0 is |
|
lucb1e Erelid
WMRindex: 381 OTindex: 2.139 T S |
@JudiHoeveel pixels (puntjes) er in je beeld zitten. Je kan het instellen door rechts te klikken op je bureaublad, eigenschappen te kiezen en naar het tabblad instellingen te gaan. Daar staat je schermresolutie (iets als 1024x768 of bij oudere computers 800x640). Die kun je hoger of lager zetten en dan op toepassen of ok klikken;) Met een hogere resolutie worden er dus meer puntjes in het beeld gezet maar je monitor wordt niet groter, daarom wordt alles ietsje kleiner (was het maar zo dat je monitor meegroeide ) |
|
stryper Senior lid WMRindex: 197 OTindex: 578 S |
Deze keer een mac versie? Nee hoor, Adium vind ik nog steeds de beste maar, t ziet er niet verkeerd uit! |
|
Mmore Administrator
|
Op een 22" breedbeeld scherm neemt het geheel nog 30% van je scherm in beslag... de grafische effecten on the other hand zijn wel geweldig. Erg vista-ish (en nee, dat is niet noodzakelijk verkeerD) en het werkt allemaal erg soepel. Alleen jammer voor de mensen die nog surfen met een 17" scherm zoals ik Een gespreksvenster neemt dan al gauw je hele scherm in beslag. |
|
SilentGhost Senior lid
WMRindex: 123 OTindex: 1.417 S |
|
|
Giovanni Oudgediende
WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Nog steeds Beta. |
|
Kpuc Oudgediende
WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
msn |
|
ToMxlr Erelid
WMRindex: 296 OTindex: 7.186
|
tja, ik heb volgens mij 8 of zeven nu, en ben bets tevreden, dus ik houd de mijne nog wel even zo.. |
|
Giovanni Oudgediende
|
Quote Kpuc: msn Ik dacht al waar blijft ie nou. |
|
Kpuc Oudgediende
Bwegh, voor mij komt die prutzooi van Livemessenger er nooit meer op |
|
Giovanni Oudgediende
|
Ik heb het er al afgepleurd. Mij boeit het totaal niet meer. |
|
Mmore Administrator
|
Ik vind 'm wel leuk.. Ook op m'n Vista laptop geinstalleerd |
|
Giovanni Oudgediende
|
En? Bevalt ie? |
|
Mmore Administrator
|
Jep - Vista en haar producten bevallen me sowiezo wel. Gek genoeg loopt Vista op mijn desktop veel vloeiender en er zitten in MSN9 een paar hele toffe functie's zoals het kunnen maken van groepen. |
|
Giovanni Oudgediende
|
Ook tabs zoals met messenger plus?
Ik vind Vista er nog steeds mooi uitzien ivm XP. Jij niet? |
|
Kpuc Oudgediende
Doe mij maar de looks van 95 en den feels van xp |
|
Mmore Administrator
|
Nah geen tabs, vroeger wel maar het was een beetje buggie. Wel MSN+ uiteraard. Jep - Vista's AERO is heel bijzonder, vooral als je een aardige computer hebt merk je hoe vloeiend het is. |
|
Giovanni Oudgediende
|
Waarom nog geen tabs? Dat vind ik nou juist zo handig. Mmore niet zozeer dat AERO, maar het zwart en de icoontjes. Kpuc ik niet, dat blauwe verveelt en dat classic vind ik onzin. Wordt mijn laptop ook niet sneller van trouwens. |
|
Mmore Administrator
|
Ik heb WinXP met W2K-look op mijn XP-desktop PC, maar vind Vista qua uiterlijk mooier. |
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Quote Mmore: Ik heb WinXP met W2K-look op mijn XP-desktop PC, maar vind Vista qua uiterlijk mooier. ach, uiterlijk.. ging het ons toch om het innerlijke |
|