Nintendo Wii NU |
Slicky Erelid
WMRindex: 697 OTindex: 1.759
|
Weet je, er is een franse film die RRRRrrrr heet Hij gaat over neanderthalers, een groep heeft shampoo en de andere niet Het is echt focking grappig, ook al gaat het nergens over Oh ja, de Wii... Ik ga hem denk ik kopen in januari ofzo... |
|
|
coolboy Actief lid WMRindex: 31 OTindex: 96 Wnplts: wognum
|
me broer een hele grote fan van nintendo en hij is er helemaal kapot van dat hij hem nog niet kan krijgen |
|
|
Hoskeu Erelid
WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
|
|
|
Slicky Erelid
|
lol, we gaan een beetje offtopic wel humor dat van dat snoertje, wil je tenissen, vliegt je controller door de kamer! O_O *mrrawww!* "sorry kat" |
|
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Slicky: lol, we gaan een beetje offtopic wel humor dat van dat snoertje, wil je tenissen, vliegt je controller door de kamer! O_O *mrrawww!* "sorry kat" Als het bij de kat blijft zalt wel gaan... *BOEM #$^%@#$%$%^ RINKEL $%^#$%^#$% KLAP* "Sorry beeldbuis van de tv" |
|
|
Slicky Erelid
|
Quote Hoskeu: Quote Slicky: lol, we gaan een beetje offtopic wel humor dat van dat snoertje, wil je tenissen, vliegt je controller door de kamer! O_O *mrrawww!* "sorry kat" Als het bij de kat blijft zalt wel gaan... *BOEM #$^%@#$%$%^ RINKEL $%^#$%^#$% KLAP* "Sorry beeldbuis van de tv" Heh, daar had het monster op het scherm niet van terug |
|
|
Hoskeu Erelid
|
@Slicky... Zoooowwww!!!! Dat monster zien we even niet meer terug!!! |
|
|
Slicky Erelid
|
hoe klinkt het als da ding door de lucht vliegt, trouwens?
"Wiiiii" |
|
|
Leeg Hoofd Erelid WMRindex: 602 OTindex: 1.936 Wnplts: Geheim S |
Haha, ik kan alleen goed X-boxen |
|
|
bartman Senior lid WMRindex: 272 OTindex: 422 Wnplts: Boxtel T S |
Quote Slicky: lol, we gaan een beetje offtopic wel humor dat van dat snoertje, wil je tenissen, vliegt je controller door de kamer! O_O *mrrawww!* "sorry kat" bij mij zou de kat door de luchjt vliegen en dan op een wii landen |
|
|
Slicky Erelid
|
Quote bartman: Quote Slicky: lol, we gaan een beetje offtopic wel humor dat van dat snoertje, wil je tenissen, vliegt je controller door de kamer! O_O *mrrawww!* "sorry kat" bij mij zou de kat door de luchjt vliegen en dan op een wii landen een wii? Heb je er meerdere dan? =P |
|
|
bartman Senior lid WMRindex: 272 OTindex: 422 Wnplts: Boxtel T S |
Quote Slicky: Quote bartman: Quote Slicky: lol, we gaan een beetje offtopic wel humor dat van dat snoertje, wil je tenissen, vliegt je controller door de kamer! O_O *mrrawww!* "sorry kat" bij mij zou de kat door de luchjt vliegen en dan op een wii landen een wii? Heb je er meerdere dan? =P nee, ik stelde het me alleen maar voor |
|
|