Battllefield 1942 |
Meissie32 Erelid
WMRindex: 20 OTindex: 3.965
|
Wie speelt er wel eens deze Demo.. |
|
Juraj Erelid
WMRindex: 334 OTindex: 6.240 T S |
ik speelde BF2 en BF2142 maar niet 1942 demo |
|
Meissie32 Erelid
|
Demo is erg gaaf.!! |
|
Dionos Oudgediende WMRindex: 156 OTindex: 23.842
|
Waarom een demo spelen als je t hele spel kunt spelen? |
|
Meissie32 Erelid
|
Omdat ik het hele spel niet heb.... en ik de demo al supergaaf vind.!! |
|
|
Volgens mij kun je die voor 10 euro (of misschien inmiddels al wel 5 euro) bij de meeste winkels wel kopen. |
|
pfft Erelid
WMRindex: 647 OTindex: 1.017
|
Downloaden dus meissie Het is dat het niet op mijn pc past en dat mn pc te oud is, maar anders |
|
Meissie32 Erelid
|
Jawel... maar ik vind de demo al leuk dus hoef ik de hele versie niet. Ooh ruimte genoeg op mijn pc.. maar ik vind het wel best zo.!!! Speel altijd op dezelfde server, met meestal dezelfde mensen.. bovendien ben ik nog Admin ook,.. dus tja.!!DOe mij maar de Demo Wake Island 1.1 versie.!! |
|
|
Ja maar... in een hele versie heb je alle maps en alle wapens en alle voertuigen en alle opties en alles Dus denk maar eens hoe leuk dat is |
|
Meissie32 Erelid
|
|
|
Pablo Oudgediende
WMRindex: 1.461 OTindex: 22.116
|
Voor 5 euro heb je vandaag de dag de deluxe versie, die mij destijds 45 euro gekost heeft Maar waarom BF1942 kopen als je BF2 kan kopen? Of straks zelfs BF3? |
|
|
Omdat zij BF1942 speelt en niet BF2 en/of BF3 Maar BF2 is ook geinig en ook niet meer zo duur geloof ik. |
|
Meissie32 Erelid
|
Het Blijft Bf1942 demo jongens. |
|
pierrot-san Senior lid WMRindex: 26 OTindex: 483 Wnplts: Rotterdam
|
voor het eerst dat ik egt een ouder iemand nog wel een vrouw BF1942 hoor spelen
zelf speel ik liever bf2 |
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Quote Meissie32: Omdat ik het hele spel niet heb.... en ik de demo al supergaaf vind.!! Het woord DEMO schrikt de meesten af omdat het dan minder zou zijn - en ik heb ontdekt dat voor de demo er leuke aanpassingen zijn gemaakt. Wat in de DEMO gebeurt is niet meer mogelijk in de FULL de FULL is zo gepatched dat het spel is gereduceert tot QUAKE-style dus.. schieten voor de punten en de punten alleen.. aka Frag-dicted De DEMO is leuk omdat er allerlei klassen verkeren.. ook de wat betere.. maar zeker de beginners waarmee na een tijdje wat leuk spel te krijgen is. Het is relaxed spelen.. en niet een tournament houden.. Zoals ik in BF-2 vaak zie |
|
lentebriesje Erelid
WMRindex: 930 OTindex: 3.308 S |
ik heb battlefield 1942. battlefield vietnam, battlefield modern combat, battlefield 2... battlefield series vind ik toch minder, afstanden te groot dat verneukt het spel een beetje mijn first person shooter jeugd liefde is COD met als ultieme topper cod:uo dat is nog altijd het mooiste spel wat ik ooit heb gedaan.. in de hoogtij dagen, nu is het niks meer.. al zeg ik het zelf, ik was goed maar he dat zegt iedere gamer xD ik ben nog op zoek naar een nieuwe ultieme game, strategie / shooter liefst .. suggesties die je niet hoeft te doen rollercoaster tycoon (alleen 1 was leuk met uitbreidingssets Call of Duty series, geen enkele cod versie zal COD uo ooit nog overtreven dus laat maar anno series gedaan, leuk tot op zekere hoogte battlefield seriemax payne (vond max payne 2 echt super lijp, alleen houd het verhaal een keer op gta series tot gort gespeeld geen uitdaging meer counterstrike series MMPORG's ken omerta, tribalwars etc. nou wel momenteel speel ik silkroad online, het spel was leuk, maar ik bouw het af... mijn hoop voor de toekomst heb ik gericht op battlefield heroes... hoop dat ze de trend doorbreken van middelmatige shooters produceren |
|
Meissie32 Erelid
|
Quote heraux: Quote Meissie32: Omdat ik het hele spel niet heb.... en ik de demo al supergaaf vind.!! Het woord DEMO schrikt de meesten af omdat het dan minder zou zijn - en ik heb ontdekt dat voor de demo er leuke aanpassingen zijn gemaakt. Wat in de DEMO gebeurt is niet meer mogelijk in de FULL de FULL is zo gepatched dat het spel is gereduceert tot QUAKE-style dus.. schieten voor de punten en de punten alleen.. aka Frag-dicted De DEMO is leuk omdat er allerlei klassen verkeren.. ook de wat betere.. maar zeker de beginners waarmee na een tijdje wat leuk spel te krijgen is. Het is relaxed spelen.. en niet een tournament houden.. Zoals ik in BF-2 vaak zie En we spelen lekker door he!!! schieten.. vliegen... bombarderen... Dit is gewoon een super demo |
|
Kpuc Oudgediende
WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Tok, 1.6 MB DL van de demo, mayday |
|
heraux Oudgediende
Japaners maken er soms leuke mods van
Gisteren op een afwijkmod nog car-races gehouden.. met beschietingen en crashes..
heerlijk gestoord |
|
heraux Oudgediende
Quote Kpuc: Tok, 1.6 MB DL van de demo, mayday vergeet de patch 1.1 niet hier dus |
|
Kpuc Oudgediende
Edit Heraux, moet ik m patchen op lokatie in C progfiles of ter plekker executeren? Danke, die komt met 180 KB binnen |
|
heraux Oudgediende
gewoon uitvoeren... dan wordt BF-wD gepatched van 1.0 naar 1.1 Je hoeft niet te patchen maar is zeker aan te bevelen omdat ) 1. Bijna alle online server gepatched zijn 2. Ongepatched het spel soms zeer irri is Met een kleine aanpassing kun je leuke dingen doen met een serverErgens kun je de aantrekkings-kracht van de aarde aanpassen - ik zoek het op - en dan kun je low-gravity games aanbieden. Dat is bijzonder lachen.. |
|
Meissie32 Erelid
|
bent gij ook een deelnemer van de schietende menigte in Battlefield ..Kpuc?? |
|
Kpuc Oudgediende
Nou, nog niet zo, Heraux had t er hier al eens opgemikt voor me maar ik was niet overtuigd |
|
Meissie32 Erelid
|
hmm.. wat moet ik zeggen om je te overtuigen dat het echt super is. dat ik het zelf ook speel.. |
|