XP thema donkerblauw |
Giovanni
Oudgediende
 WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Ik heb nog een nieuw thema gevonden om het uiterlijk van je XP te veranderen. Is een zip bestand. Gewoon downloaden en installeren via de ingebouwde zip uitpakker. Is een officieel Windows thema dus je hoeft geen uxtheme patcher te downloaden. KlikScreenshot: afbeelding |
|
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
die ken ik niet  ik ken wel deze als blauwe met een groene startknop, namelijk royale.. en royale noir, en zune  |
|
|
Giovanni
Oudgediende
|
Wat vind je ervan? Ik vind eigenlijk net zoals bij die van jou de tekst iets te klein.  |
|
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
ik vind em opzich wel mooi  maar je kan de tekstgrootte ook instellen he  daaronder bij tekengrootte |
|
|
Giovanni
Oudgediende
|
Dan krijg je grote fonts, ik wil alleen de letters vergroten. Edit: laat maar ik heb het al gevonden.  |
|
|
Mmore
Administrator
 WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Erg mediacenter-ish. Ik vind 'm wel leuk! Extra cool in combinatie met een donkere FF- wallpaper  |
|
|
Giovanni
Oudgediende
|
Die ik van Andreas gekregen had is ook mooi, maar dan krijg je een foutmelding als je een ander thema wil gebruiken. Dan vind ik royal noir tot nu toe de mooiste op de startknop na dan.  |
|
|
Giovanni
Oudgediende
|
|
|
|
Pluppel
Oudgediende
 WMRindex: 2.068 OTindex: 13.920 S |
Is dat ook in het rood te downloaden?  |
|
|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Hm, Pluppel, met resourcehacker kun je m misschien uitkleden en aanpassen in een paintprogje  |
|
|
Pluppel
Oudgediende
 WMRindex: 2.068 OTindex: 13.920 S |
Hmm, is me te veel werk  . Weet niet eens of donkerrood wel mooi zou zijn..  Misschien weet Giovanni het wel  |
|
|
Giovanni
Oudgediende
|
@Pluppel-Dan moet je eens op deviantart.com kijken of op customize.org. of wincustomize.com kijken. Maar je moet dan wel eerst de uxtheme patcher downloaden, anders doen ze het niet. Behalve bij media center, royal noir en embedded, want dat zijn officiële Microsoft themes.  Ik heb dat blauw er weer afgepleurd en royal noir er weer op gezet. |
|
|
Pixeltje Erelid
 WMRindex: 831 OTindex: 1.008 S |
Haha ziet er wel leuk uit, ga ik zo eens even naar kijken. Klapkoffer opstarten  |
|
|