Je eerste telefoon |
laurenssie winnaar PW 06 WMRindex: 495 OTindex: 1.166 Wnplts: Zwijndrech
|
Mijn eerste is, eh, was een Sagem My X 1-twin |
|
sheep Actief lid WMRindex: 40 OTindex: 152 Wnplts: Aalten
|
mja mn sony erricson T100i ging in de wasmachine en wasdroger toen deed tie t nog maar nadat ik hem 2 keer iets te hard liet vallen wou die t niet meer doen en mn 2e sony erricson K700i Heb k aan mn pa gegeven in ruil voor de sony erricson W810i |
|
Voogeltje Administrator
WMRindex: 1.751 OTindex: 3.684 T S |
Mijn eerste telefoon was een motorola pak en bel van Telfort sinds vorige week heb ik een Nokia 6230i. *Motorola *Siemens C25 *Siemens M35 *nog een Siemens M35 *Samsum SGA 300 *Nokia 3100 *Nokia 6230i |
|
Thommy Erelid
WMRindex: 352 OTindex: 7.127
|
|
|
lanira_mommy Erelid WMRindex: 833 OTindex: 743 S |
pff geen idee meer mijn eerste telefoon is jaren geleden. Was ik 15 ofzo en ik ben nu 26. dus weet echt niet watvoor telefoon dat was. Heb nu een sony ericsson k750 ofzoiets??? Na 4 jaar eindelijk een nieuwe |
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Quote Nieuwe Olympische Sport:
Mobielwarping
Het zo ver mogelijk gooien van een mobieltje..
|
|
Jatser Erelid WMRindex: 311 OTindex: 2.295 Wnplts: Maastricht
|
mijn telefoons 1e: Nokia 3310 2e:Motorola V525 3e:Motorola Razr V3 4e:Nokia 8310 5e:Motorola D520 6e:Motorola E900 |
|
Mier Oudgediende
WMRindex: 385 OTindex: 10.596 S |
mijn eerste die ik een beetje hebt gekleurd nou ja die frontje dan de helft was rood en die andere helft is in de verf gedompelt en was metalic blauw alcatel 310en mijn huidige die ik nu heb is LG L342i |
|
Mister D. Senior lid WMRindex: 96 OTindex: 365
|
|
|
Pluppel Oudgediende
WMRindex: 2.068 OTindex: 13.920 S |
@ Thom.. Die P900 lijkt me beter dan die 6230i.. Of hoe zie ik dat In de tussentijd heb ik nog een nokia 6110, een sony t610 gehad.. |
|
tornadojump Senior lid WMRindex: 176 OTindex: 156 Wnplts: Arnhem S |
siemens c25 daarna nokia 3310 daarna siemens c45 daarna een andere nokia ik weet nie welke daarna siemnes c65 en nu samsung e900 |
|
Mister D. Senior lid WMRindex: 96 OTindex: 365
|
Tsja .. als ik mijn hele phonografie neer ga zetten ben ik voorlopig nog niet klaar... |
|
Raptorial Senior lid WMRindex: 350 OTindex: 401 Wnplts: Empel
|
ik was nog de bom met mijn zilveren motorola koelkast waar ik gratis fifa 98 bij kreeg |
|
Diablo Senior lid WMRindex: 422 OTindex: 146 Wnplts: Voorhout T |
mijn eerste was nog voor het gsm netwerk kan niet eens meer herrinderen hoe het heete wel dat het fl. 1,98 p/m was en in dal 0,98ct pioneer toestel met klep en je kon er mee smsen.. alleen dat netwerk kon het geloofik niet aan, geen idee meer ..nu.. w800i van sony ericsson |
|
Slicky Erelid
WMRindex: 697 OTindex: 1.759
|
|
|
Nezzu Lid WMRindex: 40 OTindex: 31 S |
Ik kan mij mn allereerste Telefoon niet meer herrinneren. Wel weet ik welke telefoon ik op dit moment heb ( wow ) Preview: Klik Hier!Mooi Toestel. Genoeg Fucties |
|
Leeg Hoofd Erelid WMRindex: 602 OTindex: 1.936 Wnplts: Geheim S |
Quote Nezzu: Ik kan mij mn allereerste Telefoon niet meer herrinneren. Wel weet ik welke telefoon ik op dit moment heb ( wow ) Preview: Klik Hier!Mooi Toestel. Genoeg Fucties Ow die ken ik, mooi ding ja |
|
evertwinter Senior lid WMRindex: 318 OTindex: 555 Wnplts: Hasselt S |
Mijn eerste... Een Eriksson A1018s. Deed het goed totdat de batterij ermee stopte. Nu heb ik een Nokia 6610i |
|
Lananq Erelid WMRindex: 465 OTindex: 4.018 S |
Eerste: vergeten. Siemens A50 volgens mij. Nu heb ik een LG KG220 die minder kan dan je zou denken... Maar zolang het belt is het goed. Extra's zijn leuk, maar niet nodig. (Daarom heten ze extra's. Wat ben ik toch slim! ) |
|
Ikke Oudgediende
WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Quote Lananq: Eerste: vergeten. Siemens A50 volgens mij. Nu heb ik een LG KG220 die minder kan dan je zou denken... Maar zolang het belt is het goed. Extra's zijn leuk, maar niet nodig. (Daarom heten ze extra's. Wat ben ik toch slim! ) Waarom koop je iets met allemaal extra's als je de extra's helemaal niet gebruikt? Dan kun je beter voor minder geld iets met minder extra's kopen en 't overgebleven geld weer voor iets anders gebruiken |
|
-jessica- Senior lid WMRindex: 259 OTindex: 173 Wnplts: wijchen
|
Quote Ikke: Quote Lananq: Eerste: vergeten. Siemens A50 volgens mij. Nu heb ik een LG KG220 die minder kan dan je zou denken... Maar zolang het belt is het goed. Extra's zijn leuk, maar niet nodig. (Daarom heten ze extra's. Wat ben ik toch slim! ) Waarom koop je iets met allemaal extra's als je de extra's helemaal niet gebruikt? Dan kun je beter voor minder geld iets met minder extra's kopen en 't overgebleven geld weer voor iets anders gebruiken mee eens |
|
Blend Oud Moderator
WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Mensen zijn net eksters, als iets glimt (extra's heeft) dan willen ze het hebben.
Ik zou echt niet meer weten welke GSM ik als eerste had, ik weet alleen dat ie zo groot was dat je er een olifant mee kon doodgooien. |
|
-jessica- Senior lid WMRindex: 259 OTindex: 173 Wnplts: wijchen
|
ik heb een nieuwe omdat mijn vorige kapot was, anders had ik hem echt wel langer gehouden . |
|
Leeg Hoofd Erelid WMRindex: 602 OTindex: 1.936 Wnplts: Geheim S |
Quote -jessica-: ik heb een nieuwe omdat mijn vorige kapot was, anders had ik hem echt wel langer gehouden . Ben je nou verstandig.. Slijmbal |
|
nietmeer
|
ik heb mijn mobieltje ook al 5 jaar ofzo. en die vorige had ik ook al een paar jaar tot hij gestolen werd. ik gebruik 'm gewoon om mee te bellen. steeds minder mensen die 'm daarvoor gebruiken. |
|