hr
jaargang -23 - laatste artikel 23-11 10:00 - 75420 artikelen -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum

games & computers - games & computers - games & computers

[1]

CNC G ZH

24-10-08 23:18:59 - Quote! - @lentebriesje
lentebriesje
Erelid

WMRindex: 930
OTindex: 3.308
S
topic titel is afkorting van Command aNd Conquer Generals: Zero Hour...

ik heb dat nu 2x online gespeeld... en verbaasde me big time over hoe snel mijn tegenstaders troepen/materieel kunnen ontwikkelen...

ik weet dat er money / sreenhacks zijn voor c&c generals (dus zonder uitbreiding ZH)...

zijn die er ook voor ZH? want dit is gewoon niet leuk meer... was knakker die al na 5 min (jah ik hou de tijd bij :P) met meer als 45 humvee's, droids en hellfire's erbij.. met rokkets in de karretjes zelf.. dat is echt gewoon big time onmogelijk :(

kan iemand mijn idee bevestigen? money/screenhacks voor CNC G ZH? want ik kan slechts de hacks van generals zonder patch vinden :P

25-10-08 10:35:45 - Quote! - @lucb1e
lucb1e
Erelid

WMRindex: 381
OTindex: 2.139
T S
Als je CNC voor de tweede keer online speelt is het helemaal niet gek dat je keihard op je gezicht gaat;)
Ik speel regelmatig CNC3kw en ik ben blij laatst eindelijk een hard AI te kunnen verslaan, maar nog steeds win ik maar heel weinig (minder als 20%). Ook bij zogenoemde noob games winnen zij meestal:P
Ik verbaasde me er in het begin ook altijd over hoe ze toch zo snel zoveel units maken. Nu lukt het mij ook, maar toch zijn er altijd mensen die het weer veel beter kunnen.
Kijk anders eens een replay van iemand in de top 100, leer je heel veel van;)
(ik weet niet zeker of er replays zijn in generals, ik kon geen werkende versie downloaden).
Verder is CNC ook geen game waarbij je net verliest of maar net wint. Of je verliest keihard of je ownt ze helemaal, ik heb maar twee keer (van de 200 ofzo) dat het ongeveer gelijk op ging.

De beste manier om beter te worden: veeel oefenen en voor wat truukjes naar replays kijken:ja

edit: btw, als je cnc3KW gaat spelen (ik heb TW ook nog maar daar ben ik minder goed in:P), meld maar een keertje voor tegen elkaar;):D

26-10-08 14:52:02 - Quote! - @Mmore
Mmore
Administrator

WMRindex: 1.439
OTindex: 15.022
Er zijn een aantal Rush technieken die gehanteerd worden bij Generals: Zero hour, online. Bij mij thuis hebben we het op elke computer geinstalleerd en spelen we het echt regelmatig, nog steeds.

Dit is één van die truukjes die tegen nieuwe spelers eigenlijk altijd werkt:

Neem de Air Force general en bouw zo snel mogelijk barracks en een supply center. Uit die supply center kan je een helicopter kopen waaruit je kan schieten. Bouw in de tussentijd een paar raket mannetjes en stop die in die helicopter als die klaar is, vlieg dan direct naar de tegenstander en als je geluk hebt heeft ie nog geen base defense gebouwd en kan je als eerst zn bouw tank stuk maken en vervolgens rustig de rest slopen. Als deze tactiek niet lukt omdat hij mannetjes heeft dan moet je zo snel mogelijk een sniper in je heli zien te krijgen :D

26-10-08 23:28:14 - Quote! - @pietjevlip
pietjevlip
Oudgediende

WMRindex: 2.358
OTindex: 21.468
De eerste keren lijkt online echt supersnel, zeker als je offline gewend bent. De AI in GeneralsZH is zeker niet slecht (op Hard dan), maar je hebt het hier over menselijke tegenstanders, die het vaak al jaren spelen (ZH is uit 2003 als ik me niet vergis)

Vanmiddag nog offline mee bezig geweest. m'n broertje had me uit zitten dagen om de "Challenge" op Hard te spelen met die Laser-figuur. Die gast zuigt zwaar als je niet turtled 8O Maar goed, dat was vorige week zondag... na gisteren en vandaag uiteindelijk die laatste op de knietjes gekregen 8)

Als je wilt oefenen voor online is dat wel lekker ;)

Quote Mmore:
Neem de Air Force general en bouw zo snel mogelijk barracks en een supply center. Uit die supply center kan je een helicopter kopen waaruit je kan schieten. Bouw in de tussentijd een paar raket mannetjes en stop die in die helicopter als die klaar is, vlieg dan direct naar de tegenstander en als je geluk hebt heeft ie nog geen base defense gebouwd en kan je als eerst zn bouw tank stuk maken en vervolgens rustig de rest slopen. Als deze tactiek niet lukt omdat hij mannetjes heeft dan moet je zo snel mogelijk een sniper in je heli zien te krijgen :D

Now that is too easy :P

27-10-08 09:14:44 - Quote! - @lentebriesje
lentebriesje
Erelid

S
Quote Mmore:
Er zijn een aantal Rush technieken die gehanteerd worden bij Generals: Zero hour, online. Bij mij thuis hebben we het op elke computer geinstalleerd en spelen we het echt regelmatig, nog steeds.

Dit is één van die truukjes die tegen nieuwe spelers eigenlijk altijd werkt:

die tactiek doen we in AOD

weet niet waarom het aod noemen maar dat is gewoon geultje die door map heen kronkeld en dan is er een comp en die spamt er iets van 500 stealth motoren door en dan weer paar hondered dingen met iets meer deffence en zo door :) is zo schurft vaak komen we de eerste 5 min niet eens door....

laser turrets kunnen niet over hele geul dus die zijn zinloos en we hebben niet genoeg tijd turrets onderin geul te bouwen :( echt heel zielig xD

27-10-08 13:58:24 - Quote! - @Davh11
Davh11
Oudgediende

WMRindex: 2.175
OTindex: 6.417
Wnplts:  
generals is zo ongelooflijk makkelijk 8O.

27-10-08 17:35:14 - Quote! - @lentebriesje
lentebriesje
Erelid

S
Quote David van Harmelen:
generals is zo ongelooflijk makkelijk 8O.

wanneer heb je voor laatst gespeeld?
ken je scud hack? ken hem wel :) maar kan em niet misbruiken :( sommige lui wel :( vieze grappen

31-10-08 13:41:05 - Quote! - @Phantom
Phantom
Senior lid

WMRindex: 428
OTindex: 285
Wnplts: Delfzijl
DvH: Makkelijk wil ik niet zeggen, maar leuk is het wel. En dat blijft het ook!:D

31-10-08 14:28:24 - Quote! - @Davh11
Davh11
Oudgediende

WMRindex: 2.175
OTindex: 6.417
Wnplts:  
de single player is ongelooflijk makkelijk, alleen niet de campaign 8O. de normal in singleplayer is zeer makkelijk :D

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

[1]

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven