hr
jaargang -23 - laatste artikel 23-11 10:00 - 75420 artikelen -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum

games & computers - games & computers - games & computers

[1]

firefox+overklokken=probleem?

26-10-08 18:04:56 - Quote! - @lucb1e
lucb1e
Erelid

WMRindex: 381
OTindex: 2.139
T S
Ik gebruik al een tijdje firefox 3.0.x zonder problemen, maar ik heb mn pc eens wat opgevoerd van 1.6GHZ naar 2GHZ. Het loopt allemaal een stuk sneller(:D), alleen firefox werkt opeens niet meer. Zou het ermee te maken kunnen hebben?
Ik gebruik nu IE8b2 maar dit zuigt dus heeft het ermee te maken en iemand een idee hoe ik het kan oplossen?

(ps de FF addons heb ik grotendeels uitgeschakeld, alleen die ik al sinds het begin zonder problemen gebruik zijn nog ingeschakeld)

EDIT: ie8 crasht ook soms maar dat kan aan de beta liggen.. Ik probeer eens of opera het beter doet

26-10-08 18:14:22 - Quote! - @pfft
pfft
Erelid

WMRindex: 647
OTindex: 1.017
ehm, als IE in een keer afsluit kan ik je vertellen dat dat normaal is. Pauper IE. Het lijkt me sterk als dat ligt aan het overclocken van je pc, maar heb je al geprobeerd om het opnieuw te installeren?

26-10-08 19:22:11 - Quote! - @lucb1e
lucb1e
Erelid

T S
Nog niet maar ik vond het zo vreemd dattie opeens niet meer werkte.

Maar ik was net even eten en had de pc aan late staan, toen ik trugkwam een BSOD.. Heb nu maar de instellingen teruggezet naar default en firefox houd het iig al langer vol als eerst (was eerst 80-90sec).

Maar ik vind het wel vreemd, en natuurlijk jammer. Het liep best wel snel:P

Misschien dat ik het een andere keer nog ga proberen maar zolang er geen echte oplossing is blijf ik me verheugen op mn volgende pc wat zeker een quad-core wordt:D

EDIT: Firefox is nog altijd niet gecrasht en ik heb geen BSOD's meer gehad dus het zal wel aan het overklokken gelegen hebben..

26-10-08 22:14:24 - Quote! - @tornadojump
tornadojump
Senior lid

WMRindex: 176
OTindex: 156
Wnplts: Arnhem
S
hmm raar probleem, ik denk dat je iets verkeerds hebt gedaan in de bios, wel je pci snelheid vastgezet op 100MHz??
Veel mensen vergeten dat weleens(ik voeger ook hoor:P)

26-10-08 22:50:30 - Quote! - @pietjevlip
pietjevlip
Oudgediende

WMRindex: 2.358
OTindex: 21.468
overklokken=probleem
firefox=probleem
firefox+overklokken=probleem+probleem=groot probleem.

Heb maar een tip: niet overklokken als je niet heel goed weet waar je mee bezig bent.

28-10-08 19:48:08 - Quote! - @lucb1e
lucb1e
Erelid

T S
Kweetniet precies wat het was, er stond een of ander menu'tje (iets met CPU) en daarin iets met overklokinstellingen. Het getalletje van de klok heb ik wat opgehoogd:P

Ik zal eens kijken naar pci:)

28-10-08 23:19:44 - Quote! - @heraux
heraux
Oudgediende

WMRindex: 9.537
OTindex: 27.258
T S
Quote lucb1e:
Kweetniet precies wat het was, er stond een of ander menu'tje (iets met CPU) en daarin iets met overklokinstellingen. Het getalletje van de klok heb ik wat opgehoogd:P

Ik zal eens kijken naar pci:)

waarom eigenlijk?

30-10-08 21:03:26 - Quote! - @lucb1e
lucb1e
Erelid

T S
@heraux, bedoel je waarom naar de pci kijken of waarom ik wilde overklokken? Nja ik zal beide mr beantwoorden :)

naar de pci kijken:
Quote tornadojump:
wel je pci snelheid vastgezet op 100MHz??

overklokken wil ik omdat het weer eens tijd wordt voor een snellere pc alleen ik heb nog geen tijd(en het geld groeit helaas ook mij niet op de rug) om een nieuwe uit te zoeken.
Het gaat behoorlijk vervelen als je veel leest over nieuwe games en de halve klas far cry 2 ofzo gaat kopen, maar je eign pc geen enkele nieuwe release aankan:P

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

[1]

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven