Microsoft met humor |
Raptorial Senior lid WMRindex: 350 OTindex: 401 Wnplts: Empel
|
Misschien is het jullie ontgaan, misschien hebben jullie goed opgelet. Maar de meeste mensen zullen bij de laatste keer openen van hotmail een melding hebben gehad. Deze melding geeft weer wat de verbeteringen van de nieuwe hotmail servers en lay-outs zijn. Maar lees eens de regel onder de 3 bullits, dan zie je dat er een 2tje staat. Ga je het 2tje onderaan de pagina lezen dan lees je ineens iets van een medewerker met wel wat gevoel voor humor. Klik hier voor een screenshotEn dit is geen grapje! Die melding krijg je dus echt! Edit: Ik werk bij MSI en wij maken moederborden, cideo kaarten en notebooks. Mijn collega kwam tijdens zijn wer ook een mooie tegen. Lees goed achter het vinkje (ook dit is echt) WGA controle |
|
|
pietjevlip Oudgediende
WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
Geniaal. Geen ander woord voor |
|
|
nietmeer
|
geniaal, inderdaad |
|
|
|
|
|
|
Pixeltje Erelid
WMRindex: 831 OTindex: 1.008 S |
Die is inderdaad ijzersterk. Maar het WGA-plaatje van Raptorial is ook geniaal! |
|
|
|
Q276304 - Error Message: Your Password Must Be at Least 18770 Characters and Cannot Repeat Any of Your Previous 30689 Passwords (A Microsoft Windows error message as reported by comp.risks 21.37 Proof on MS site) ... Keyboard not found. Hit F1 to continue Many BIOSes will report this error if a keyboard is not found at boot time. |
|
|
|
|
|
|
Pixeltje Erelid
WMRindex: 831 OTindex: 1.008 S |
Hahah Geweldig dit! Ik kreeg een tijdje geleden een meldin dat Microsoft bepaalde programma's tijdens het opstarten heeft geblokkeerd, omdat ze onbetrouwbaar en onveilig waren. Ik klikken om te zien welke programma's dat dan zijn, guess whot: Winduws Update wordt geblokkeerd |
|
|
Ikke Oudgediende
WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
|
|
|
Andreesie Oudgediende
WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
en linux zou een auto hebben gemaakt volledig uit legoblokjes? |
|
|
Ikke Oudgediende
Quote Andreesie: en linux zou een auto hebben gemaakt volledig uit legoblokjes? Nee, een linuxauto zou je in onderdelen gratis ergens afhalen, waarna je 'm zelf nog in elkaar moet zetten. Verschillende personen leveren verschillende combinaties onderdelen. Sommige laten je betalen voor hun combinatie of de service van het in elkaar zetten van je auto |
|
|
Andreesie Oudgediende
WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
legoblokjes noem ik het dan maar |
|
|
lentebriesje Erelid
WMRindex: 930 OTindex: 3.308 S |
hoe moeilijk is het om grappig te zijn als je marktleiderschap misbruikt...
die lui lachen de hele dag als ze kijken naar winstcijfers... ikzelf incluus als ik er zou werken... |
|
|
|
Quote lentebriesje: hoe moeilijk is het om grappig te zijn als je marktleiderschap misbruikt...
die lui lachen de hele dag als ze kijken naar winstcijfers... ikzelf incluus als ik er zou werken... Ik werk bij de 1na grootste computer fabrikant ter wereld... Maar die lui uit Taiwan... GEEN HUMOR! (En geloof me dat er veel geld is) Jammer dat het tegenwoordig verboden is om software met verborgen onderdelen te produceren. De oude Easter Eggs waren leuk. |
|
|
lentebriesje Erelid
WMRindex: 930 OTindex: 3.308 S |
@Raptorial zijn wel wat structurele verschillen tussen Azie en Amerika... zou het aan kunnen liggen marktleider heeft eigenlijk doel al behaald.. monopoly positie mogen ze toch niet hebben en ze liggen met lengte voor... voor de Aziaten is er nog wel wat marktaandeel te vergaren.. |
|
|
Duss Junior lid WMRindex: 1 OTindex: 30 Wnplts: Hengelo (O
|
Amen Is me nog nooit opgevallen.. normaal klik je snel next >> next >> voltooien. |
|
|
Ikke Oudgediende
Quote lentebriesje: monopoly positie mogen ze toch niet hebben Fout. Bedrijven mogen best een monopoliepositie hebben. Ze mogen die positie alleen niet gebruiken om anderen uit de markt te drukken en dat is wat Microsoft dus wel doet. |
|
|