Probleem |
Kpuc Oudgediende
WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Ik bedenk me net dat ik gisteren ook die update had maar m gelukkig wel had afgesloten erna Maarehm, als je t ding weer aan de praat hebt, hoe dan ook, kijk paps eens lief aan en vraag m ter beveiliging van je bestanden een tweede harde schijf, zet My Docs over naar die en je bent altijd gedekt. En nu kan ie t niet weigeren omdat het na een upscheet van M$ zelf gebeurde |
|
nietmeer
|
Ja misschien is dat wel verstandig. Maar het heeft, in het begin althans, weinig zin hè, zo'n tweede harde schijf.. in ieder geval wel als ik al m'n spullen ben kwijt geraakt! Ik kan trouwens niet inloggen als administrator ik snap dr niks van.. wat moet ik nou doen ik denk dat ik het aan m'n vader ga overlaten.. dit weekend ofzo.. Jakkie .. |
|
Kpuc Oudgediende
WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Zolang je je maar bedenkt dat dit een misser van M$ is geweest. Ook al heb je m nog niet afgesloten maar op later geklikt had dit niet mogen beurn Of heb je er toevallig ook nog AVG virusscan op zitten? |
|
nietmeer
|
nee idd, wel vaker gedaan ook.. nog nooit zoiets gehad...
euh nee.. geen AVG iig.. |
|
lentebriesje Erelid
WMRindex: 930 OTindex: 3.308 S |
mijn goeie ideeeen drogen nooit op zet kommetje water in computer kast en gooi er werkende fohn/feun hoe schrijf je dat eigenlijk? anyways, fiske kortsluiten en steekvlammen ed. en ga naar verzekering met uitgestoken handje en als ze vragen waarom fohn in computer ligt zeg je gewoon dat ze niet zulke lastige vragen moeten stellen is die waterdicht of niet lientje denk dat weinig kans is dat je het zelf lukt op te lossen als tot nu toe niks gewerkt heeft... zou toch maar professionele hulp inschakelen... in de vorm van vader of dergelijke en als meisje heb je nog geheim wapen, want papa laat zijn kleine meid toch niet stikken? bij jongens is dat wel anders... vies voortrek gedoe |
|
nietmeer
|
whaha ja denk het ook .. maar nee, vaders (in elk geval mijne) hebben toch echt een voorliefde voor de mannelijke mini-hij! Vindt meer dingen goed als broer het doet dan als zus het doet. Flauw hoor. Maarja, is dan ook de enige zoon, van de 5 kids. Ghehe |
|
lentebriesje Erelid
aha, daar zit het probleem.. werk wat zusjes/zussen de deur uit en regel wat broertjes xD dan ziet je pa wat voor eikeltjes dt eigenlijk zijn dat wordt dat auto wassen en schoonmaken hehehe of badkamer poetsen zijn ook leuke klusjes xD gelukkig sta ik niet in jou schoenen |
|
nietmeer
|
huh.. waar slaat dat laatste op omdat we meisjes zijn?? i.p.v. aan de auto klussen en lampjes vervangen? och nee dat doet moederlief! hoe is het daar dan ? |
|
lentebriesje Erelid
shit, vervallen in gegeneraliseerde beelden oke, andere lijst met klusjes? dakgoten schoonmaken? klinkeren? onkruidwiedden? grasmaaien? |
|
nietmeer
|
jullie jongens? moeten jullie dat doen?? aaaah kheb medelijden ! iel iel iel namelijk alleen maar buiten ook en voor klinkeren (als je daarmee het onkruid tussen de tegels weghalen bedoelt tenminste ) en grasmaaien hebben we een tuinman voor dakgoten hebben we niet volgens mij oja, wel .. maar kweet niet wat daarmee gebeurt och wij hebben alleen dingen als 'ruim je kamer op' en 'afruimen afspoelen afwasmachine gedoe' haha |
|
lentebriesje Erelid
pfff, luizenleventje... ik mag ook zonder aanleiding klusjes doen... wereld is oneerlijk |
|
nietmeer
|
poor you! maar word je wel hard van haha mag ook wel, al die jongetjes die er van uit gaan dat vrouwlief in alles voor hun zorgt.. neenee, meneer is geen luizenleven gegund ... |
|
lentebriesje Erelid
zo zie je maar weer.. vrouwen zijn evil tot op het bot... waar is die goeie ouwe ik-zal-je-pantoffels wel-halen-schat-mentaliteit xD vroeger hadden mannen tenminste nog beetje vinger in pap omdat ze het geld verdiende... maar met de vrouwen emancipatie zijn we al onze macht kwijtgeraakt |
|
nietmeer
|
haha i agree een beetje maar ik vind gewoon niet dat ze op hun wenken bediend moeten worden alsof de vrouw helemaal onderdanig moet zijn weetjwel ... dat vind ik gewoon lomp, je bent niet ongelijk aan elkaar in 'status' ofzo .. tja vroeger misschien ofzo .. maar dat vind ik lomp |
|
lentebriesje Erelid
daar gaat ons luxe leventje... ik zie al beelden voor me hou vrouwlief met slagersmes / koekenpan staat toe te kijken hoe manlief de afwas doet... horror |
|
nietmeer
|
aaaaah achjoh zo erg zal het vast niet zijn maar hee ik ga nog even wat grieks doen en dan slapen moet jij niet ook zo langzamerhand gaan slapen? heb je geen school morgen? oh wacht.. je bent al offline .. |
|
lentebriesje Erelid
grieks... voor de lol? he, ben de 1000 posts voorbij whooooho feestje vieren xD |
|
Meissie32 Erelid
WMRindex: 20 OTindex: 3.965
|
gefeliciteerd... .. feestje |
|
lentebriesje Erelid
nu een leuke avatar |
|
Meissie32 Erelid
|
jaaa.. ik ben nieuwschierig.. |
|
lentebriesje Erelid
deze is tijdelijk wil wat origineels bedenken |
|
Meissie32 Erelid
|
nou ik vind deze super origineeel. |
|
Sjaak Moderator
WMRindex: 21.413 OTindex: 55.346
|
Heeft dit nog iets met het probleem van Lientje te maken? Ga ajb naar het café om te kletsen. |
|
lentebriesje Erelid
Quote Sjaak: Heeft dit nog iets met het probleem van Lientje te maken? Ga ajb naar het café om te kletsen. cafe is zon spam bedoening dat zelfs ik het overzicht kwijtraak... |
|
Sjaak Moderator
WMRindex: 21.413 OTindex: 55.346
|
Dus maak je hier ook maar een café van? |
|