intro op site |
SilentGhost Senior lid
WMRindex: 123 OTindex: 1.417 S |
hoe plaats ik een video als intro? ik weet dat flash een betere optie is ervoor maar ik heb spijtig genoeg geen flash
ik weet hoe je videos embed enzo ik zou willen dat als de video afgelopen is het redirect naar mijn site |
|
|
Pixeltje Erelid
WMRindex: 831 OTindex: 1.008 S |
Je plaatst welke video waar?
Afgezien van je warrige uitleg kan ik je wél vertellen dat een film vaak een vrij langen laadtijd heeft, en ik weet niet op wat voor publiek je doelt, maar ik hou er niet van om te wachten voor ik een site opkan.
|
|
|
SilentGhost Senior lid
ik zal het eens duidelijker uitleggen ik wil een pagina op mijn site die dat filmpje toont(max 40 sec(vij kleine grote))en dat hij dan automatisch nadat het filmpje is gedaan automatisch naar de site gaat |
|
|
SilentGhost Senior lid
ik zal gewoon een pagina maken met een link naar me actuele pagina ;D
|
|
|
Mmore Administrator
WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
De enigste acceptabele optie daarvoor is flash. Klik |
|
|
SilentGhost Senior lid
kzit te wachten op 1 u of 12 u dan kan ik terug uploaden en downloaden aan een normale snelheid dan kan ik eindelijk mijn site online krijgen.
Heb hem wat verbeterd enz en geprobeerd meeste fouten eruit te krijgen maar nu zit ik met het probleem dat bij de afbeeldingen van de members dat grijs vak een lijn trekt van links naar recht ong 2 cm breed en over heel de pagina echt raar |
|
|
lucb1e Erelid
WMRindex: 381 OTindex: 2.139 T S |
Ik snap het niet echt maar om een filmpje op een site te zetten gebruikt men normaal flash of <embed src="url">... En om automatisch te redirecten als het is afgelopen kun je in de head dit gebruiken: <meta http-equiv="refresh" content="40;url=http://"> 40 is het aantal seconden en http:// moet de url zijn waar het heen gaat.;) |
|
|
SilentGhost Senior lid
oke tnx dat was het ik had al iets maar ik heb gewoon een link geplaatst naar de site skip intro en het was een gewone wmv movie het ging wel best |
|
|
SilentGhost Senior lid
|
|
|
Phantom Senior lid WMRindex: 428 OTindex: 285 Wnplts: Delfzijl
|
de video doet het bij mij niet, en de 'Continue' knop valt hier buiten het beeld. Oja, leestekens toevoegen kan ook wel handig zijn;) Verder zou ik de menu-items een andere kleur geven, ze vallen nu niet echt op doordat ze achtergrond ook blauw is... Oja, het media player dingetje op de index pagina doet het ook niet (Doe er mee wat je wilt;), maar ik volg toevallig de opleiding ICT en zijn nu met webdesign bezig en ik kon het niet laten om wat opmerkingen achter te laten ) |
|
|
Aram Erelid
WMRindex: 268 OTindex: 2.825 S |
Hay Dutchy, Moet ik heel eerlijk zijn? De video moet in flash. De Continue knop valt buiten beeld. Je menu is niet om aan te zien, die kleuren voor een clan website. Slecht plan. Zwart is de beste optie. Hier spreekt iemand die als bijbaantje websites maakt . |
|
|
oplk Senior lid WMRindex: 262 OTindex: 320 Wnplts: Baarn S |
En nog iemand anders die beveiligingswaarschuwingen krijgt bij het binnengaan van de website? Niet erg bemoedigend.. |
|
|
Aram Erelid
WaarMaarRaar.nl? Welke browser gebruik je? WMR gebruikt javascript, en dat werd door oude browsers (IE 6.0 en de eerste versie van 7.0) gezien als 'aanval'. Je kan het ook uitzetten. |
|
|
oplk Senior lid WMRindex: 262 OTindex: 320 Wnplts: Baarn S |
@AramNee, bij de website van Dutchy13 WMR is natuurlijk zo veilig als het maar kan |
|
|
SilentGhost Senior lid
oke ik heb ook virus meldingen gekregen 2 om exact te zijn ik zal het aanpassen ik zeg het wel als de kleuren enz aangepast zijn tnx voor de kritiek zal eens kijken. |
|
|
nietmeer
|
sorry dat ik het zeg hoor maar de intropagina laad bij mij niet eens en de sitenaam blijft op de indexpagina op laden staan Stap gewoon over op joomla werkt veel beter
|
|
|
SilentGhost Senior lid
pff ik kan de kleuren niet veranderen alleen van het menu |
|
|
Aram Erelid
Maak een eigen design en script je eigen website. |
|
|
SilentGhost Senior lid
Quote: goed idee ^^ ik denk dat ik de website offline haal en nog eens goed gan adenken wat ik ga doen XD |
|
|