World of Goo |
Mmore Administrator
WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Deze moest ik even delen Een geniale puzzel game.. Het hele spel is gemaakt door in totaal 3 (!) mensen en het maakt vooral gebruik van open-source technieken. Je kan het downloaden voor de Wii & PC (Windows, Mac & Linux is momenteel in BETA). Demo voor Windows is hier te downloaden (30MB). Laat even weten wat je ervan vind Het spel heeft een negen gescoort op GameSpot.Eurogamer called World of Goo "Physics' latest, purest, and most brilliant gift." WiiWare World gave the game 10/10, saying "Not only is World of Goo easily the best WiiWare release to date, it's also proof that you don't need a large development team or millions of dollars to create an outstanding video game."
1UP.com said "World of Goo isn't "just" anything -- except, that is, one of just a handful of truly excellent original games for the Wii." Nintendo World Report criticised the "slow start" of the game, but otherwise praised it as "easily the best WiiWare game to date and, perhaps, one of the best this generation." |
|
|
l1dert Senior lid WMRindex: 26 OTindex: 417 S |
|
|
|
Mmore Administrator
|
Quote l1dert: Super spel Ik had niet zo veel te doen, dus ik downloade de demo maar gewoon Echt een top spel Haha, zo voelde ik me ook Alleen je raakt echt te gefrustreerd als je niet meer verder komt. |
|
|
SilentGhost Senior lid
WMRindex: 123 OTindex: 1.417 S |
even proberen ziet er leuk uit |
|
|
@MmoreJa dat is zo, elke keer weer opnieuw, en opnieuw, en opnieuw, en opnieuw. Op de een of andere manier kan ik dan niet meer stoppen |
|
|
Mmore Administrator
|
Ik wel. En dan ben ik boos en gooi ik met dingen |
|
|
Henise Oudgediende
WMRindex: 6.287 OTindex: 6.684
|
Ja het irritatiegehalte is af en toe hoog. Retry? Grrrrrr. |
|
|
SilentGhost Senior lid
XD,ik zit nu ergens waar je naar boven moet en dan moet zorgen dat ze de zaagbladen niet raken. |
|
|
SilentGhost Senior lid
ik heb nu het volledige spel gedownload xD maar 60 mb |
|
|
lucb1e Erelid
WMRindex: 381 OTindex: 2.139 T S |
Offtopic: Quote Mmore: Het hele spel is gemaakt door in totaal 3 (!) mensen Er zijn wel meer leuke games door kleine groepjes mensen gemaakt.. Kga 'm nu downloadenedit: Wow nice graphics Best verslavend |
|
|
SilentGhost Senior lid
leuk he iedereen hoever zitten julie erin? |
|
|
eclipz Senior lid WMRindex: 140 OTindex: 10
|
Uitgespeeld, de demo dan. Ik denk dat ik 'm ga downloaden op de Wii want daar moet ie ook nog op uitkomen. |
|
|
SilentGhost Senior lid
Nice ik ben nog niet voorbij chapter one. xD |
|
|
|
Tip bij de laatste level: Zoek niet naar zo'n pijp om het uit te spelen, die is er niet. De ogen die je op een gegeven moment tegen komt kun je als balonnen gebruiken. Dat is dan ook alles wat je hoeft te doen. Je snapt 't wel als je zover bent |
|
|
SilentGhost Senior lid
zit in chapter 2 : EDIT:----------------------------------- chapter 3 xD er zijn 5 chapters |
|
|
Chapter 4 lukt me op het einde niet meer |
|
|
nietmeer
|
weet iemand waar ik em gratis kan downloaden? De hele versie? |
|
|
Downloaden moet te doen zijn, maar legaal? |
|
|
|
Quote Vena: weet iemand waar ik em gratis kan downloaden? De hele versie? Op die vraag kan ik wel (een lullig) antwoord geven. Wat je zoekt is nogal illegaal en dat is hier volgens de regels niet toegestaan |
|
|
lucb1e Erelid
WMRindex: 381 OTindex: 2.139 T S |
@eclipz, een 'lullige' reactie is ook niet echt toegestaan;) Quote Huisregels, Wat welkom is: 1. Een vrolijke noot en gezelligheid. |
|
|
|
Quote lucb1e: @eclipz, een 'lullige' reactie is ook niet echt toegestaan;) Quote Huisregels, Wat welkom is: 1. Een vrolijke noot en gezelligheid. Wat je noemt wordt gewaardeerd maar is geen vereiste en heeft nauwelijks betrekking op mijn reactie Maar ik zal (nog beter) m'n best doen vrolijk en gezellig te zijn. Biertje? |
|
|