Fotocamera |
Pluppel Oudgediende
WMRindex: 2.068 OTindex: 13.920 S |
Welke fotocamera heb je? Hoeveel megapixels? |
|
Enkie Oudgediende
WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
Eentje van kodak, 2 megapixels.. wil wel een nieuwe maar heb geen haast - zolang je ze niet vergroot laat ontwikkelen, is er niks mis mee |
|
Pluppel Oudgediende
Ik heb een Digimax van 5 megapixels.. Wil een nieuwe kopen , deze is altijd al een soort van kapot geweest.. Je wilt me toch nit zeggen dat de batterijen (2700 nogwat, hoogste) al na 2 minuten leeg zijn.. |
|
nietmeer
|
Ben het eens met enkie. Heb een 3.2 (houd je maar 3.1 van over) en die maakt mooie grote foto's.. Ik laat ze nooit (groot) ontwikkelen ofzo, en er zijn nog weinig schermen waar de zo'n foto volledig op past. |
|
Loempia finalist MPPV 06 WMRindex: 415 OTindex: 2.528
|
De mijne was niet cola bestendig en heb ik weg kunnen gooien |
|
Enkie Oudgediende
WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
Quote Loempia: De mijne was niet cola bestendig en heb ik weg kunnen gooien Haha dat had ik met een videoband |
|
Jannick Oudgediende
WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Ik heb een Kodak , eh.. Weet ik niet meer Met 5 megapixel.. Van de EasyShare.. Hij leek enkele weken kapot, hij wou niet meer aan, bleek niet tegen nieuwe oplaadbare batterijen te kunnen.. Hij reist ook nog mee met de trein naar Utrecht.. |
|
nietmeer Erelid
WMRindex: 217 OTindex: 5.548
|
Megapixels ????????? Heb een Canon Eos....type weet ik ff niet.....maar gewoon lekker met een rolletje.....dus pixels zat, altijd nog meer dan de meest gangbare digitale camera |
|
Voogeltje Administrator
WMRindex: 1.751 OTindex: 3.684 T S |
Olympus 6,1 megapixel al weer een tijdje oud maar nog steeds erg goed. |
|
Ikke Oudgediende
WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Quote Voogeltje: Olympus 6,1 megapixel al weer een tijdje oud maar nog steeds erg goed. Wij hebben ook 'n olympus iets... |
|
Paulus Senior lid WMRindex: 77 OTindex: 266 Wnplts: schaijk
|
traveler 8.1 megapixel (van de aldi maar werkt super ) |
|
Leeg Hoofd Erelid WMRindex: 602 OTindex: 1.936 Wnplts: Geheim S |
Ik heb geen idee? ik heb proberen te zoeken maar kan he niet vinden, dus weet het merk ook niet.. |
|
Tukka finalist MPPV 06 WMRindex: 292 OTindex: 954
|
Ik had tot niet zo heel lang geleden er eentje met rolletjes, een jaar geleden een 4 MP Kodak Easyshare Z700 gekocht |
|
Pluppel Oudgediende
@ Paulus
Wat had je er toen voor betaald? |
|
nietmeer
|
ik heb een benq megapixels weet ik niet maar maakt uitstekende foto's en filmpjes van maximaal anderhalf uur |
|
lanira_mommy Erelid WMRindex: 833 OTindex: 743 S |
heb op dit moment de fuji finepix s5600 die heeft 5 megapixels.
ik ben zelf veeleisend als het om foto kwaliteit gaat. een kodak moet ik dus totaal niet, een HP evenmin. Ook fuji valt toch tegen, op zich zijn de fotos wel mooi, maar zodra het gaat schemeren worden ze korrelig, en ik vind dat de flits de kleuren enz helemaal verpest. Wat echt geweldige cameras zijn zijn de Casio's ! Prachtige dingen, maar je moet wel van hun zeer compacte uiterlijk houden. Verder panasonic en Samsung! Canon is wel goed, maar is traag met afdrukken en dat vind ik erg irritant.
|
|
Pluppel Oudgediende
Ik heb nou eigelijk geen goede ervaring met Samsung.. Na 2 toestellen die het niet goed doen.. |
|
|
Quote lanira_mommy: heb op dit moment de fuji finepix s5600 die heeft 5 megapixels.
ik ben zelf veeleisend als het om foto kwaliteit gaat. een kodak moet ik dus totaal niet, een HP evenmin. Ook fuji valt toch tegen, op zich zijn de fotos wel mooi, maar zodra het gaat schemeren worden ze korrelig, en ik vind dat de flits de kleuren enz helemaal verpest. Wat echt geweldige cameras zijn zijn de Casio's ! Prachtige dingen, maar je moet wel van hun zeer compacte uiterlijk houden. Verder panasonic en Samsung! Canon is wel goed, maar is traag met afdrukken en dat vind ik erg irritant.
Kodak heeft juist een behoorlijke reputatie en is behoorlijk goed. Fuji is ook erg goed inderdaad. HP heb ik slechte ervaringen mee, slechte kwaliteit; weinig scherpte. Samsung is volgens mij bagger kwaliteit hoor., |
|
Sjaak Moderator
WMRindex: 21.413 OTindex: 55.345
|
Ik heb nog zo'n camerastaan. Het eerste toestel van m'n vader. |
|
lanira_mommy Erelid WMRindex: 833 OTindex: 743 S |
Ik werk zelf op de foto afdeling van de mediamarkt en we krijgen echt foto trainingen en specifieke merk-trainingen. Kodak is echt troep sorry En Samsung is juist goede kwaliteit, hebben al meerdere prijzen gewonnen ook. |
|
|
En ik heb mij een Kodak bij de Mediamarkt aan laten smeren omdat ie zo goed was (Mediamarkt Rijswijk) Maar ik ben er erg tevreden over |
|
nietmeer
|
Doe mij maar deze, werkt simpel en scherp zat. |
|
Luna Moderator
WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Ik heb deze, met extra opzetstukken en twee extra lenzen |
|
Pluppel Oudgediende
|
|
Luna Moderator
WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Nee, ik ben er veel te blij mee. Ik heb ook nog een Canon camera en die vind ik helemaal top |
|