CoD world at war |
Preddie Senior lid
WMRindex: 118 OTindex: 1.649
|
Wie speelt cod aw en wat vind je ervan? Ik vind het iig een vet spel, ben er helemaal verslaafd aan geraakt |
|
|
lentebriesje Erelid
WMRindex: 930 OTindex: 3.308 S |
ik speel COD 2 downloaden duurt zo lang |
|
|
lucb1e Erelid
WMRindex: 381 OTindex: 2.139 T S |
CoD2 en world ar war zijn de beste WaW heeft ook hele mooie graphics (laatst gespeeld bij iemand anders, mijn pc kan t niet aan.. Mr krijg in februari n nieuwe ) |
|
|
lentebriesje Erelid
Quote lucb1e: CoD2 en world ar war zijn de beste WaW heeft ook hele mooie graphics (laatst gespeeld bij iemand anders, mijn pc kan t niet aan.. Mr krijg in februari n nieuwe ) cod uo was echt de allerbeste wordt weer helemaal sentimenteel als ik denk aan mijn uber pwng op uo |
|
|
Aram Erelid
WMRindex: 268 OTindex: 2.825 S |
CoD5 is slecht, gemaakt door Treyarch. CoD2 en CoD4 zijn door dezelfde mensen gemaakt (Infinity Ward). Ik wacht op CoD6 ! |
|
|
lentebriesje Erelid
Quote Aram: CoD5 is slecht, gemaakt door Treyarch. CoD2 en CoD4 zijn door dezelfde mensen gemaakt (Infinity Ward). Ik wacht op CoD6 ! gelukkig is het genre zo ijzer sterk dat je geen goeie producers nodig hebt cod scoort wel even hit na hit na hit... kijk maar naar lijstjes... cod is een begrip en toch blijft cod uo het leukst (wil ik toch even mee afsluiten ) |
|
|
eehbiertje Senior lid WMRindex: 909 OTindex: 51 Wnplts: westerlee T |
Quote Aram: CoD5 is slecht, gemaakt door Treyarch. CoD2 en CoD4 zijn door dezelfde mensen gemaakt (Infinity Ward). Ik wacht op CoD6 ! cod 6 = cod 4 deel 2 (modern warfare 2) btw cod series hebben na deel 4 geen nummers meer... deel 5 is wel leuk ja maar zowat zelfde als deel 4 en veel klote lvls in de multiplayer (speelt geen single player) |
|
|
lucb1e Erelid
WMRindex: 381 OTindex: 2.139 T S |
Quote eehbiertje: btw cod series hebben na deel 4 geen nummers meer... Maar tis wel handig;) |
|
|
ELBeemer Senior lid WMRindex: 341 OTindex: 406 Wnplts: Roermond -
|
COD bad company
|
|
|
AsSliQuiD Senior lid
WMRindex: 661 OTindex: 656
|
idd, Infinity Ward aan de macht! I <3 CoD: Modern Warfare |
|
|
eehbiertje Senior lid WMRindex: 909 OTindex: 51 Wnplts: westerlee T |
Quote ELBeemer:
COD bad company ook netjes iemand die hier een 360 heeft? add me if u want to eehbiertje is mijn gamertag speel zowel cod waw als bf bad company |
|
|
nietmeer
|
BadFibes Bad Company, cant get enough of your love??? |
|
|