Een nieuw forum |
Leeg Hoofd Erelid WMRindex: 602 OTindex: 1.936 Wnplts: Geheim S |
Quote Enkie: @Lars, dat is toch ook precies wat we zeggen Ok |
|
Luna Moderator
WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Ja, staat hier nog ergens |
|
Quote Luna: Ja, staat hier nog ergens haha |
|
Pluppel Oudgediende
WMRindex: 2.068 OTindex: 13.920 S |
Ah ja, nu herinner ik het me ook weer. Ik had ergens zo'n topic over Agatha Christie ofzo geopend .. Lectuur lijkt me ook wel wat |
|
Quote Pluppel: Ah ja, nu herinner ik het me ook weer. Ik had ergens zo'n topic over Agatha Christie ofzo geopend .. Lectuur lijkt me ook wel wat Mooi.. |
|
Was het echt geen succes? |
|
Pluppel Oudgediende
WMRindex: 2.068 OTindex: 13.920 S |
Niet echt, maar Video,Audio&Lectuur zal wel wat worden denk ik. Heb je muziek, film, boeken, tijdschriften etcetera.. |
|
Dat denk ik ook Pluppel |
|
En wordt het wat modders? |
|
Raptorial Senior lid WMRindex: 350 OTindex: 401 Wnplts: Empel
|
een andere vraag wel over het forum, waarom word vragen des levens afgekort met VDS en niet VDL? |
|
NeaRoW Erelid
WMRindex: 472 OTindex: 2.965 S |
Maak er dan gewoon media van... |
|
mij Erelid
WMRindex: 619 OTindex: 1.024 S |
Quote Raptorial: een andere vraag wel over het forum, waarom word vragen des levens afgekort met VDS en niet VDL? die vraga is al eens gestelt, ik geloof dat Voogeltje gewoon iets gedana heeft, zonder reden, bovendien ziet VDS er toch mooier uit dan VDL;) |
|
Stevie Senior lid WMRindex: 381 OTindex: 769 Wnplts: Culemborg S |
Waarom staat dit topic in games & computers? |
|
Enkie Oudgediende
WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
Quote mij: die vraga is al eens gestelt, ik geloof dat Voogeltje gewoon iets gedana heeft, zonder reden, bovendien ziet VDS er toch mooier uit dan VDL;) Jep, vorige keer vroeg ik het het antwoord was iets met namen die ergens af werden gekort door van de voornaam de eerste letter te nemen en van de achternaam de laatste.. ofzo |
|
Vragen Des levenS |
|
Slicky Erelid
WMRindex: 697 OTindex: 1.759
|
Quote Stevie: Waarom staat dit topic in games & computers? Goeie vraag =P Maar op zich, lijkt me wel wat, een boeken topic. Kun je vragen van "als ik die en die boeken houd, hebben jullie dan nog boeken voor me die ik goed zou kunnen vinden?" "Nou, ik vond dit en dat boek echt geweldig, past ook in dat rijtje. Probeer het eens!" |
|
Quote Stevie: Waarom staat dit topic in games & computers? Eerst had ik deze bij suggesties gezet maar 1 van de modders heeft hem bij games&computers gezet .. |
|
Enkie Oudgediende
WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
@Lars, we kunnen geen forum verplaatsen.. ik denk dat je in de war bent met een topic dat erg op deze lijkt. |
|
Quote Enkie: @Lars, we kunnen geen forum verplaatsen.. ik denk dat je in de war bent met een topic dat erg op deze lijkt. Oow dan had ik miss. verkeerde plek gezet , Foutje moet kunnen |
|
|
|
Waarom voeren jullie nikst uit?
Is het niet goed genoeg?? |
|
macfreak Erelid
WMRindex: 535 OTindex: 2.168 S |
b o e k e n... hmm ken ik niet... is het eetbaar? klinkt leuk |
|
misschien is het handig om een forum te maken voor samenvattingen van boeken, of hele boekverslagen |
|
Poncke Erelid
WMRindex: 460 OTindex: 1.592 S |
Waarom geen forum over een forum en daarin een topic over een topic.... HUHPrecies.... |
|
Slicky Erelid
WMRindex: 697 OTindex: 1.759
|
Quote macfreak: b o e k e n... hmm ken ik niet... is het eetbaar? klinkt leuk Ga jij maar lekker Boeken in een tekstverwerker lezen dan. Veel plezier. |
|