command and conquer 3 |
possible Senior lid WMRindex: 118 OTindex: 167 Wnplts: verhuist
|
yep, command and conquer 3 is nu in de voorverkoop in amerika (europa weet ik niet waneer). ben zelf nog van C&C tiberium down dus ik verwacht er veel van. aan de andere kant het is EA. zijn hier nog C&C tiberium down spelers? |
|
|
Raptorial Senior lid WMRindex: 350 OTindex: 401 Wnplts: Empel
|
nee heleaas wel de hele generals red alert en renegade generatie tiberium sun heb ik wel ff gedaan...
Maar ik vind de nieuwe C&C te futuristisch beetje jammer, ik hoopte op ene grafisch verbeterde generals achtig iets.. maar kwam er al een maand of 5 geleden achter dat het niet zo mocht wezen |
|
|
El_Freako9 Lid WMRindex: 0 OTindex: 101 Wnplts: Bolsward (
|
ik heb het wel gehad met dat C&C... het is al veel te veel uitgemolken
net als dat mechwarrior gedoe trouwens.. die hadden ze bij mercenaries wel mogen stoppen
|
|
|
tornadojump Senior lid WMRindex: 176 OTindex: 156 Wnplts: Arnhem S |
leuk spel! |
|
|
jacodenni Erelid
WMRindex: 535 OTindex: 1.868
|
speelt hier ook iemand c&c generals zero hour ? |
|
|
mafkeezz Senior lid WMRindex: 240 OTindex: 29 Wnplts: Rotterdam
|
nope, nog altijd verslaafd aan battlefield 2 |
|
|
|
Quote El_Freako9: ik heb het wel gehad met dat C&C... het is al veel te veel uitgemolken
net als dat mechwarrior gedoe trouwens.. die hadden ze bij mercenaries wel mogen stoppen
heb zelf ook wel mijn klachten over de serie vanaf C&C tiberium dawn (deel 1). maar als je het over uitmelken hebt is generals er een van. volgens de meeste verwerpelijk in de C&C lijn. maar goed, joe kucon regiseert deel 3 weer dus het verhaal moet wel goed zijn. (hij deed deel 1+2 en speeld kane). voor mij gewoon een must have game. (trouwe fan aan deel 1) |
|
|
Timmy Senior lid WMRindex: 130 OTindex: 728 Wnplts: Zeist
|
ik ben ook fan alleen men computer heeft de disc gesloopt |
|
|
Tovenaar Erelid WMRindex: 370 OTindex: 3.459
|
Handig. |
|
|
|
Quote possible: Quote El_Freako9: ik heb het wel gehad met dat C&C... het is al veel te veel uitgemolken
heb zelf ook wel mijn klachten over de serie vanaf C&C tiberium dawn (deel 1). maar als je het over uitmelken hebt is generals er een van. volgens de meeste verwerpelijk in de C&C lijn. maar goed, joe kucon regiseert deel 3 weer dus het verhaal moet wel goed zijn. (hij deed deel 1+2 en speeld kane). voor mij gewoon een must have game. (trouwe fan aan deel 1) helaas had het mis, joe kucon speeld alleen kane. |
|
|
Cee-N-Cee Oudgediende
WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Quote jacodenni: speelt hier ook iemand c&c generals zero hour ? Als je de reacties had gelezen dan was je erachter gekomen dat ik dat speel.. CNC3 is trouwens zwaar teleurstellend |
|
|
Stevie Senior lid WMRindex: 381 OTindex: 769 Wnplts: Culemborg S |
Helemaal niet C&C3 r0xorz. |
|
|
Mmore Administrator
WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Vond het ook teleurstellend. Er is ergens anders al een topic hierover |
|
|