Draadloze koptelefoon |
dendrobatus Erelid
WMRindex: 264 OTindex: 2.689
|
heeft er iemand ervaring met draadloze koptelefoons ik zit te twijfelen tussen draadloos en niet draadloos heb een budget van rond de 25 euro ik weet niet of ze wel goed geluid geven en het nadeel van met snoer is dat je een lang verlengsnoer nodig hebt (is voor mijn tv) ik moet het vanaf de bank en vanuit mijn bed kunnen bekijken . |
|
|
Pixeltje Erelid
WMRindex: 831 OTindex: 1.008 S |
Goeiemorgen;)
In principe zou ik met 25 euro gaan voor een 'normale' koptelefoon. Er zijn verschillende draadloze varianten, en die zijn best goed, alleen denk ik dat je voor 25 euro vervalt in een categorie die kwalitatief minder is.
De koptelefoontjes van Philips en Skullcandy hebben mij altijd vrij vrolijk gemaakt, als je toch voor draadloos gaat zou ik ook een philips of senheiser nemen. Bij Senheiser draadloos ga je zeker weten over je budget heen;) |
|
|
lentebriesje Erelid
WMRindex: 930 OTindex: 3.308 S |
ik denk dat als je wilt bekijken vanuit bed en bank je beter draadloze kunt nemen want beetje lange kabel gaat van alles mis mee, om de haverklap zit je er mee te pielen, knuppen etc. ik zou zowiezo voor een draadloze gaan dan... |
|
|
narza Senior lid WMRindex: 139 OTindex: 35 Wnplts: gouda
|
ik zou iets langer door sparen en een iets betere kwaliteit koptelefoon kopen en zeker draadloos |
|
|
Aranarth Senior lid WMRindex: 211 OTindex: 271 Wnplts: Schiedam
|
Als je het alleen wil gebruiken voor je tv, dan is een draadloze inderdaad fijner. Ik heb echter al paar jaar de Philips SHP2000. 12 euro, maar de SHP2500 heeft een kabellengte van 6 meter (ja, die heb ik een tijd in mn broekzak gehad ). Maar ze zijn allebei onder de 20 euro. De 2000 is bij de mediamarkt 12 euro, en de 2500 weet ik niet precies, maar niet meer als 20. |
|
|
eehbiertje Senior lid WMRindex: 909 OTindex: 51 Wnplts: westerlee T |
draadloos daar heb je wat aan... als je net als mij met draad hebt kun je ze om de haverklap weg gooien omdat er kabelbreuk in zit en je dus klote kwaliteit hebt... op den duur |
|
|
|
depends hoe je het gebruikt. Ik ben zuinig op mn iPod, dus ook op het ding wat regelmatig mn iPod penetreert. Dan valt het allemaal best mee. Ik heb niks met batterijen vervangen of dingen opladen. Het moet het gewoon doen als ik hem pak. Niet dat ik na een paar keer tv kijken aan de verzender moet hangen om te kunnen blijven luisteren. |
|
|
eehbiertje Senior lid WMRindex: 909 OTindex: 51 Wnplts: westerlee T |
hmm maakt niet uit hoe ik het gebruik heb het altijd...
(wel toevallig altijd koptelefoons met zon volume schuifje) of een 50,- kostende philips set met geluidreductie 2 week en ding was kaduk en kan er niet over om mono geluid output te hebben... |
|
|
Bogarde Erelid
WMRindex: 37 OTindex: 5.643 S |
Mijn headset MET draad van Logitech ( speciaal bedoeld voor Skype ) heb ik al vrij lang en werkt nog altijd perfect. En daar zit ook een volume-schijfje op, zoals je dat dan noemt. |
|
|
nietmeer
|
Dendro, als het voor muziek is, en je wilt goede kwaliteit, dan kan ik je alleen een senheiser aanraden. Maar die zijn rond de 100 euro. Wel ruis en kraak vrij.
|
|
|
lentebriesje Erelid
WMRindex: 930 OTindex: 3.308 S |
ik heb koptelefoontje van philips, 9 en een halve eurie en ding werkt gewoon zoals je van kop telefoon mag verwachten enigste minpunt wat er aanzit wat ik persoonlijk geen minpunt vind is dat je nog wel omgevingsgeluiden ontvangt (ik zet het ding ook niet zo hard dat ik over 5 jaar met gehoorapparaatjes moet rondbanjeren ) maar deze heb draadje en ik zou draadloze nemen want kabeltje van paar meter vraagt om problemen in mijn geval |
|
|
|
En, met draad of met zonder draad, het is veeeel fijner om een koptelefoon te dragen die óm je oren heen sluit, in plaats van erop. Anders doet het pijn na een halfuur, en in die tijd heb je geen film gekeken |
|
|