Games! Nieuw! |
Voogeltje Administrator
WMRindex: 1.751 OTindex: 3.684 T S |
Yes nieuw! |
|
NeaRoW Erelid
WMRindex: 472 OTindex: 2.965 S |
Woow, dat vind ik tof, effe topicje starten |
|
Pluppel Oudgediende
WMRindex: 2.068 OTindex: 13.920 S |
Hmmm...;), vind het games topic niet zó interessant, je kunt er niet zoveel op.. (is mijn mening);) |
|
Mmore Administrator
WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Ik wel Leukste Offtopic Onderwerp |
|
Tukka finalist MPPV 06 WMRindex: 292 OTindex: 954
|
Nieuwe games zijn vaak net nieuw en kun je dan nieuw kopen
dat je het maar weet |
|
Sannetjuh Senior lid
WMRindex: 171 OTindex: 452
|
|
|
ikky Oudgediende
WMRindex: 705 OTindex: 8.854
|
Quote Tukka: Nieuwe games zijn vaak net nieuw en kun je dan nieuw kopen
dat je het maar weet Wat een schok |
|
Pluppel Oudgediende
WMRindex: 2.068 OTindex: 13.920 S |
Quote ikky: Wat een schok Ja erg hé, hier zit een kern van waarheid in |
|
|
Jaja ik deed eens even een paar schokkende ontdekkingen van mij uit de doeken |
|
willyowinki Senior lid WMRindex: 159 OTindex: 415 Wnplts: Halfweg S |
Pardon.. Gaat dit over spelletjes? Kaartspelletjes soms? Games betekent toch spelletjes? Waar zijn die dan? Of wordt mij medegedeeld dat men nieuwe games kan kopen? Nou,daar heb ik dan geen pc voor nodig,lijkt me. |
|
|
Het was denk ik de bedoeling dat hier tips kwamen voor nieuwe computerspellen en spellen voor de playstation enz., maar is er nog geen enkel spel genoemd |
|
Dus wat is de zin van "Games"? Kennelijk een topic welk een groooot geduld vraagt. |
|
Duke Nukem Erelid
WMRindex: 1.260 OTindex: 43
|
Nieuwe games?? Net Flatout2 binnen, ik bedoel gekocht, geinige race game, waar je elkaar lekker kunt beuken. Goeie multiplayer. Prima game |
|
Be@stie Senior lid WMRindex: 535 OTindex: 781
|
potje schaken willyo? |
|
|
Zo wat nieuwe computerspellen die deze maand verschijnen (zodat dit topic eindelijk wordt gebruikt waar het voor is) Metal Gear Acid 2 Flat Out 2 Sensible Soccer 2006 CivCity: Rome Die laatste lijkt me erg geinig en moest ik maar eens ahum... kopen ahum . |
|
|
Ahum
(mag verwijderd worden) |
|
Quote Be@stie: potje schaken willyo? Graag,maar ik ben bang dat de vrouwtjes mij niet willen. |
|
siderinc Senior lid WMRindex: 151 OTindex: 2 Wnplts: Hilversum S |
Quote Tukka: Nieuwe games zijn vaak net nieuw en kun je dan nieuw kopen
dat je het maar weet oude games kan je ook nieuw kopen? |
|
Shutterspeed Senior lid WMRindex: 223 OTindex: 14 Wnplts: Eindhoven
|
kheb zelf een nieuwe pcgame, die ik ff iedereen wil AFraden! dark messiah Might and Magic.. theeft de titel: de meest bebugde game aller tijden.. het loopt voor geen k't, ook al heb je alle systeemeisen en de multiplayer online is me toch een potje traag, das niet te geloven.. nouw ik wilde ff wat ergernis en frustratie kwijt over dit spel.. negeer heet maar gewoon.. mij deed het ff goed |
|
Stevie Senior lid WMRindex: 381 OTindex: 769 Wnplts: Culemborg S |
woei, rainbow six vegas komt uit op 14 december. Die ga ik dan ook ehm, ahum, kopen, ahum . Wel jammer dat als je een spel ahum, koopt, ahum, dat de multiplayer op internet dan vaak niet werkt |
|
El_Freako9 Lid WMRindex: 0 OTindex: 101 Wnplts: Bolsward (
|
probeer die shitbos mechforce eens.. moet je apart een speciale controller voor aanschaffen.. is het spel nog niet te spelen ook |
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
ik spendeer geen geld aan consoles die ALLEEN MAAR spellen kunnen spelen. |
|
deekayblue Senior lid WMRindex: 437 OTindex: 873 S |
Quote Voogeltje: Yes nieuw! wauw: games! nieuw! yes nieuw!... (?) |
|
Mmore Administrator
WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Kijk even naar de datum (?) |
|
nietmeer
|
Ik pleur m'n vraag hier maar neer. Hoe heette dat spel ook weer waar je met je Sjamaan een volk moest leiden, dingen aanbidden door je volk, ook wat bouwen en trainen in de gebouwen? En andere volken moest veroveren of minsten hun aanval afslaan? Je kon zelfs met luchtballonen aanvallen. You have failed Shaman was iets wat ik vaak hoorde. Ook had je middelen ter beschikking als giftige plantjes die je dan op strategische plaatsen uit kon zaaien, ik loop al een tijd me suf te piekeren hoe dit spel nou heet, wie heeft er een clue? |
|