Printbare DVDs |
Stevie Senior lid WMRindex: 381 OTindex: 769 Wnplts: Culemborg S |
Ik ben al een tijdje op zoek naar printbare dvds. Ik kwam uit op dixons en alternate, maar ik besloot nog ff verder te zoeken. Bij alternate verkochten ze printbare dvd's van noshua, dus ik ging daar even op googlen. Ik kom dus uit op hun site, en zie daar tot mijn grote verbazing dat ze dezelfde dvd's verkopen, maar dan 62 cent per dvd (!) goedkoper. Aangezien het een leverancier is van alternate, zal het wel betrouwbaar zijn. Heeft iemand ervaring met deze webshop? Een beetje extra zekerheid kan nooit kwaad bvd PS: als je op hun site komt, zul je merken dat er een niet te begrijpen taal is ingesteld (bij mij deens ofzo ), gewoon ff op nederlandse vlag rechtsbovenin klikken |
|
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Dus jij hebt dan ook een DVD-RW met writer? |
|
|
akira1909 Senior lid WMRindex: 5 OTindex: 640 Wnplts: Dordrecht
|
Ik weet niet of je deze site weet. Maar ik koop ze altijd de dvd´s hier. Hier zijn dvd's ook een stuk goedkoper. Gaat heel goed. Winkel |
|
|
Slicky Erelid
WMRindex: 697 OTindex: 1.759
|
Hmm dan ga ik ook maar eens op die sites rondsnuffelen =D |
|
|
Mmore Administrator
WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Zwarte Markt 100 dvd's van 16x voor 17 euro Nog van betrouwbare kwaliteit (Platinum) ook. |
|
|
@ heraux: duh en een printer die dvd's cds kan printen uiteraard @ akira: Bedankt, ziet er goed, goedkoop en betrouwbaar uit |
|
|
Tukka finalist MPPV 06 WMRindex: 292 OTindex: 954
|
Platinum staat redelijk aangeschreven. Ik neem geen risico, ik heb bij Bigdennis (eerst ddvd) 100 Verbatim schijfjes voor 35 euro gekocht. Kan ik de rest van mij leven vooruit Verbatim is bijna het enige merk dat op [url=http://www.videohelp.com[/url] overal "goed" heeft staan. Dvd's van Mmore (sorry voor de naam) zijn erg slecht, heb ik zelf ondervonden. |
|
|
@ Tukka, hoe kan een dvd "slecht" zijn. Het enige waar ik ooit last van heb is dat als ik DVD's/CD's op de allerhoogste snelheid brand, dat ze het soms niet doen, maar dat gebeurd zelden, en daarom brand ik ze altijd op de laagste snelheid 's nachts ofzo, dus kost zoiezo mij geen tijd. |
|
|
Mmore Administrator
WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Sommige DVD's werken gewoon niet na het branden. Het is trouwens MMORE, niet Mmore, anders lijkt het weer zoveel op mij Wij branden hier bij me vader maandelijks ongeveer 100 dvd'tjes weg |
|
|
Wat brand je dan allemaal Je backupt je uiteraard, ahum legale collectie van series/films zeker allemaal Of heeft t met je vaders werk ofzo te maken? |
|
|
akira1909 Senior lid WMRindex: 5 OTindex: 640 Wnplts: Dordrecht
|
|
|
|