welke consolle en waarom |
Be@stie Senior lid WMRindex: 535 OTindex: 781
|
je wil niet weten met wat voor doe het zelf pakket ik mijn koeling heb geregeld kast open en een 24 volts ventilator uit de vrachtwagen staat er op te blazen niet voor mijn video kaart, maar voor mijn harddisks. als ik dat niet doe vliegt het met dit weer zo naar de 54 graden toe, das nou net iets te warm. moet nog een grotere kast maar die ik op het oog heb kost 350 euri, en stel het uit omdat het duur is en ik geen zin heb op het moment om te gaan bouwen. soms kan ik zo lui zijn |
|
Michaelink Erelid WMRindex: 622 OTindex: 1.051 Wnplts: Dordrecht T S |
ik heb een ps2 maar het liefst alles van nintendo ben helemaal verslaafd aan TLOZ spellen er blijft een leuk verhaal in zitten |
|
Refugee Senior lid WMRindex: 171 OTindex: 247 Wnplts: Ridderkerk S |
IK heb een Nintendo ds!!! (!!!)
Voor me VERJAARDAG (!!!) |
|
alweerdood winnaar PW 06
WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
offtopic: @ bestie: 54 graden maar? mn vriend zn ventilator deeed t nie goed meer: 84 graden we waren echt blij dat ie t nog deed ontopic: ik heb nu een gamecube(grotendeels voor mn broertje) maar ik wil n eigen Xbox 360 voor op mn kamer, lekker knallen, en mn broertje wil natuurlijk de WII van nintendo, lijkt me trouwens oo k wel n geinig dingetje met die afstandsbedieninkjes |
|
Be@stie Senior lid WMRindex: 535 OTindex: 781
|
wow 84 graden dan sta ik er inderdaad van te kijken dat zijn harddisk nog leeft, is wel erg hot. meestal kan je je schijf dan naar de eeuwige jachtvelden brengen. hoe warmer je pc hoe slexhter hij presteert. |
|
ratm Lid WMRindex: 14 OTindex: 51
|
Xbox veel beter man!! Die rare controllers van de PS2... Ondingen Alleen de 360 is wel een heeeeeele waardeloze DVD speler... :cry: |
|
semtex Senior lid WMRindex: 150 OTindex: 95 Wnplts: zuid holla
|
Quote ratm: Xbox veel beter man!! Die rare controllers van de PS2... Ondingen dat is gewoon wennen ik vond de controllers van de ps2 altijd super en die van de xbox helemaal niets totdat ik een xbox heb gekocht en er aan gewend was en nu heb ik een cube en dat was helemaal wennen maar als je er eenmaal aan gewend bent gaat het ook wel weer. ik vind de ps net iets leuker omdat ze betere games hebben zoals final fantasy en grandtourismo (of weet ik hoe je dat schrijft) |
|
heb ik Oud Moderator
WMRindex: 1.801 OTindex: 1.045
|
Xbox360 Die is goed |
|
Raptorial Senior lid WMRindex: 350 OTindex: 401 Wnplts: Empel
|
Een vriend van mij heeft een pc staan die je moet koelen met stikstof ook dol!!! hehe gaat tot -35 graden ofzo...
Ik wacht nog ff op de PS3 wil wel eens gaan verdiepen in onze mooie opvolger van de DVD BVD??? zo hete het toch met blue ray? |
|
Phantom Senior lid WMRindex: 428 OTindex: 285 Wnplts: Delfzijl
|
Geef mij toch maar een PC of een X360 |
|
Kettling Actief lid WMRindex: 45 OTindex: 142 Wnplts: Lelystad
|
ik had een ds 1 dag voordat ie uitkwam (goede service van de dixons ) |
|
|
Ik wil de PS#, kan niet wachten om BVD te zien, en open te schroeven! |
|
kazz1980 Erelid WMRindex: 1.704 OTindex: 1.181 Wnplts: Nee
|
Ik heb een Gamecube en een Gameboy advanced SP (beide ooit eens gewonnen).
DE SP heb ik redelijk weinig gebruikt dus ik ga niet voor de DS. Wel wil ik absoluut een Wii zodra deze er is!! |
|
|
Weet je wat echt vet is: Loco Roco das echt te strak, maar bestaat alleen voor de psp |
|
akira1909 Senior lid WMRindex: 5 OTindex: 640 Wnplts: Dordrecht
|
Helaas is mijn DS net kapot gegaan. Maar mijn PS2 is ook leuk. En zo nu en dan even de super Nintendo aansluiten is ook leuk. Lekker ouderwets. Niet van die lastige 3d spellen. |
|
nietmeer
|
Nintendo + Duckhunt...die kun je nog steeds niet verlaan...hehehe |
|
Twaggy Oudgediende
WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
Quote Denix: Nintendo + Duckhunt...die kun je nog steeds niet verlaan...hehehe Zeker wel ik speel nog steeds sonic op de SEGA. verder vind de pc veel fijner spelen bij fps en strats ivm de muis |
|
akira1909 Senior lid WMRindex: 5 OTindex: 640 Wnplts: Dordrecht
|
Oei, Sonic . Die heb ik echt veel gespeeld. Leuk spel. |
|
dandy winnaar PW 06
WMRindex: 202 OTindex: 1.935 S |
MOBIELE telefoon. heb je altijd bij je en zijn best mooie 3d spellen.(als je een goede telefoon hebt dan). maar tog ga ik voor de ps2 |
|
|
nee dat zuigt, loco rocko wil ik spelen, ik heb een PSP Emulator voor op de PC ben er nog mee an het experimenteren...
Hij start al wel het boot menu, maar herkend de games nog niet...
Ik heb ook een PSP kun je ook emulator op zetten en dan games vanaf je memcard spelen, wel lang laden bij opstarten dus kopen is beter... |
|
Basmans Senior lid WMRindex: 175 OTindex: 136 Wnplts: Deventer
|
Quote Raptorial: nee dat zuigt, loco rocko wil ik spelen, ik heb een PSP Emulator voor op de PC ben er nog mee an het experimenteren...
Hij start al wel het boot menu, maar herkend de games nog niet...
Ik heb ook een PSP kun je ook emulator op zetten en dan games vanaf je memcard spelen, wel lang laden bij opstarten dus kopen is beter... je bedoelt Devhook op je psp? Laden vanaf de memstick gaat echt zooooo veel sneller dan van een umd,trust me,ik heb zelf de datel 4gb harde schijf,voor op de psp,en mijn laadtijden (en spelaanschafkosten) zijn drastisch gedaald |
|
Stevie Senior lid WMRindex: 381 OTindex: 769 Wnplts: Culemborg S |
Quote semtex: maar ik zit eigenlijk te wachten op de ps3 maar die staat pas gepland voor november (als hij niet weer uitgesteld wordt)
Maart |
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
k*t-tip: controler.. console |
|
Toerist Senior lid WMRindex: 622 OTindex: 461 Wnplts: bermuda
|
heeft er niemand anders een ps3? |
|
puppy Erelid
WMRindex: 727 OTindex: 6.557
|
Nee, wilde hem mijn kids geven voor de Sinterklaas, maar dat word nu een beetje moeilijk... |
|