webpagina |
Loek Oudgediende
WMRindex: 1.758 OTindex: 19.419
|
ik heb een vraagje, iemand heeft mij gevraagd of ik een soort web-layout wil maken voor een plaatje, klik deze duswat ik hieraan moet doen. is dat als je met je muis over een huisje gaat dat dan het huisje oplicht en als je er op klikt je informatie krijgt over het huis. kan iemand mij kort vertellen hoe je dat het eenvoudigste doet? Alvast bedankt! Groeten Loek |
|
|
Theetje Oudgediende
WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Kort en eenvoudig zal het vast en zeker niet zijn.. Wss werkt dat met Flash, ik weet hier niets vanaf.. Ik hoop dat iemand je kan helpen! |
|
|
Loek Oudgediende
WMRindex: 1.758 OTindex: 19.419
|
Andreesie helpt me al |
|
|
Theetje Oudgediende
WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
fijn hoop dat het lukt! |
|
|
Kpuc Oudgediende
WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Oef, een imagemap met mouseover misschien? |
|
|
Andreesie Oudgediende
WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
kpuc: inderdaad, en het werkt nu helemaal, maar dan met 2 huisjes wordt alleen een gedoe met de rest van de huisjes das veeel werk en alle coordinaten: ook veel werk |
|
|
lucb1e Erelid
WMRindex: 381 OTindex: 2.139 T S |
Quote Kpuc: Oef, een imagemap met mouseover misschien? Dan moet je het hele plaatje opnieuw laden, of met styles een positie zetten van een ander plaatje en de Z index verhogen.. En dan nog laten aansluiten op de rest. kost volgensmij een hoop tijd |
|
|
Kpuc Oudgediende
WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
lucb1e, ik zou zo uit de losse pols niets anders weten, beam me up Scotty |
|
|
lucb1e Erelid
Ik denk anders flash ofzo, al zou ik niet wete hoe da werkt |
|
|
eM!nence Senior lid WMRindex: 822 OTindex: 112 Wnplts: Amsterdam
|
Kan in photoshop, met flash kan het mooi |
|
|
Mmore Administrator
WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
mapImage + onMouseOver is inderdaad de 'simpelste' oplossing. Eventueel met Flash, maar dat is niet handig voor mensen die geen Flash hebben / toestaan. |
|
|
lucb1e Erelid
Maar dat zijn er niet zo heel veel, tis toch wel een vrij standaard programma dat vrijwel iedereen heeft. |
|
|
Traevel Oudgediende
WMRindex: 302 OTindex: 17.280 S |
Hoeveel Flash sites bezoek jij dagelijks? Precies Quote: In fact, Flash-based web sites are quite possibly one of the most useful pieces of network technology around. Like heroin or microlights, they ensure that those who think it's a good idea aren't around to annoy us for too long. |
|
|
lucb1e Erelid
Quote Traevel: Hoeveel Flash sites bezoek jij dagelijks? Zou niet weten hoeveel, nooit geteld.. Ik kan me van vandaag 4 herinneren, maar zijn er zeker wel meer |
|
|