Het grote WoW-verslaafden forum |
Ruben9595 Senior lid WMRindex: 291 OTindex: 177
|
@parelvisser01: Tja, dat kan gewoon verslavend zijn, blijkbaar, niet dat ik zelf een mmorpg speel. |
|
jacodenni Erelid
WMRindex: 535 OTindex: 1.868
|
1 ding heb ik wel geleert van wow de wereld wordt beter als je van alles er 10 dood maakt |
|
Thaiko Erelid
WMRindex: 238 OTindex: 1.814 S |
Ik was er mee gestopt. Ik speel nu weer classic. Vind het echt heel jammer dat Blizzard het zo heeft verpest met TBC, WotLK en Cata. |
|
ellamaris Senior lid WMRindex: 495 OTindex: 8 Wnplts: @ home
|
mijn ergste wow ervaring(niet erg ..meer irritant eigenlijk) is dat ik met mijn guild elke keer weer strand bij festergut |
|
jacodenni Erelid
WMRindex: 535 OTindex: 1.868
|
lich king 10hc is een pain (ik doe alleen 10mans) maar voor de rest is alles makkelijk te doen |
|
Static Senior lid WMRindex: 132 OTindex: 1.039 Wnplts: Heerhugowa S |
Mijn ergste WoW ervaring: Dat ik 4 jaar verspild heb van me leven aan dit spel PS: Priest Power!!! Niet dood te krijgen!!! (Voor die stomme Cata Patch)... Gelukkig ben ik al een tijdje gestopt |
|
Stone-cold Erelid
WMRindex: 326 OTindex: 4.239
|
Cataclysm heeft WoW tot op het bot vern*ukt!!!! ik was van plan over een tijdje weer te beginnen maar na dat ik de Cataclysm extra's heb bekeken ben ik seriues aan het twijfelen... |
|
superewie Junior lid WMRindex: 2 OTindex: 31
|
Ik ben nu twee maand gestopt met WOW...en ben nu eigenlijk veel gelukkiger...had namelijk geen sociaal leven meer.(ookal zag ik dat niet toen ik t speelde) heb mn leven erdoor behoorlijk vern**kt dus een advies als je echt teveel wow speeld stop ermee..je gaat er problemen van krijgen |
|
Mikepower Erelid
WMRindex: 2.347 OTindex: 75
|
Na 7000 uur WoW had ik het spel toch wel gezien...
ik ben het toen steeds meer gaan zien als een hobby en heb me er op een gegeven moment minder mee bezig gehouden, 16 uur per dag was toch wel een beetje veel...
toen ben ik lotro gaan spelen omdat ik de films erg leuk vond en het boek nu ook. maar het spel komt weer op hetzelfde neer en ik zag mezelf weer spelen voor het spel in plaats van dat het spel er was voor mij. Grinden moet je daar namelijk ook. |
|
Tom-Servo Oudgediende
WMRindex: 19.823 OTindex: 17.809
|
Ik ben nooit aan WoW begonnen, en begin er ook niet aan. Ik wil mezelf er niet in verliezen. Ik speel liever dit spel: afbeelding |
|
Mikepower Erelid
|
|
|
Mikepower Erelid
|
|
|
Hisoka Erelid
WMRindex: 1.102 OTindex: 976
|
@Tom-Servo: om je even uit de droom te helpen dat is geen mmOrpg. |
|
Bolus Senior lid WMRindex: 343 OTindex: 732
|
@Tom-Servo: Een cheat voor god-mode hebben ze ook al niet. Wat een flutspel |
|
Justist Erelid
WMRindex: 1.054 OTindex: 6.624 T |
Ben nu al even twee maanden gestopt met Wow, speciaal voor mijn eindexamen, nog een maand te gaan Sociale leven terugkrijgen? Men kan niet terugkrijgen wat mijn nooit heeft gehad Ik werd juist socialer door het spel |
|
FireStorm Senior lid WMRindex: 162 OTindex: 297
|
Lvl 85 dr00d hier.. Speel 3 uurtjes per dag ongeveer.. Vermaak me wel, maar laat het me leven niet teveel beinvloeden |
|
Raketje
|
Ik heb het ook gespeeld, alleen vind het zo irritant worden met die ''gear'' die je bij moet houden. En iedereen blijft boven qua level en skills. Reden waarom ik ermee gestopt was. |
|
Frostbite Erelid
WMRindex: 472 OTindex: 3.311
|
@Raketje: Als iedereen steeds ''boven blijft qua level en skills'' moet jij misschien beter worden? Ik speel het atm elke dag nog wel, een tijdje terug speelde ik top-end PvE met Ensidia, maar daar ben ik mee gestopt met 4.2 omdat het zo makkelijk was. Nu speel ik Shadow Priest PvP met Frost Mage/Resto Druid in 3v3 |
|
Arya Oudgediende
WMRindex: 746 OTindex: 40.038
|
Ik ben net bezig met WoW op mijn PC te instaleren, en als het me bevalt schaf ik meteen een jaar aam omdat ik dan Diablo gratis krijg |
|
nietmeer
|
Ik heb ook nog nooit WoW gespeeld. Ik heb überhaupt nog nooit online spellen gespeeld. Alle spellen die ik heb speel ik gewoon offline tegen computergestuurde tegenstanders . Als je online wil spelen ben je afhankelijk van internet en daarbij wil ik niet per maand moeten betalen voor een spel. |
|
Mmore Administrator
WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
@Frostbite: welke character speelde je in Ensidia? |
|
Frostbite Erelid
|
@Mmore: Ong 3 maanden geleden speelde ik Frost DK, check m'n achievements maar als je het niet geloofd, sinestra kill in 4.1 (Wanneer ik dus joinde als backup) (Ensidia is btw niet de beste guild ) Zoek maar naar 'Evelin', lvl 85 DK op Argent Dawn, daar ben ik naartoe getransferred na Tarren Mill. Ben er atm de #1 Unholy PvP speler aan Alliance kant |
|
Thorax Senior lid WMRindex: 208 OTindex: 55
|
Wat vinden jullie van de nieuwe uitbreiding dan? Met Panda's??? |
|
Mmore Administrator
WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
|
|
Frostbite Erelid
|
@Mmore: link werkt niet op school, word geblokkeerd en PvP is veel moeilijker dan PvE btw, dus niet te hard schreeuwen Ik heb met m'n guild ff PTR geraid en we deden 7/8 in één dag, dus die normal modes worden door ons gecleared op de eerste dag @Thorax: Die expansion wordt weer een topper. Er zitten panda's in: So what? Het is een game en ik vind best dat een game ''kinderachtig'' mag zijn (Ik zeg niet dat panda's kinderachtig mag zijn, dat is de algemene WoW-speler mening ) |
|