Gratis films |
Poncke Erelid
WMRindex: 460 OTindex: 1.592 S |
@ my angel
ik wil geen snelle site. Hij is voor vrienden en familie.
En ik hou wel van deze stijl...en werkt prima |
|
laurenscleyman Lid WMRindex: 12 OTindex: 91 Wnplts: elversele
|
dat is de bedoeling dat het er vol links komt te staan, (zeker voor de films, dat wordt illigaal) maar hij bestaat nog niet zo lang (hoogstens een maand ofzo ) ga er nog mijn werk in steken |
|
Poncke Erelid
prima kerel, goed opweg...
Kijk ook uit met doorlinken ivm illegaliteit. |
|
|
is dat illigaal dan? dat hele films op je website aanbieden illigaal is weet ik, maar links ook? wist ik niet, |
|
|
Weet iemand hoe je een website (gratis) kunt bekender maken? |
|
Poncke Erelid
volgens mij in de muziek wereld is het aanbieden van links naar p2p sites en software ook niet legaal. Maar dat is iets wat ik gehoord heb. Ik weet niet of het waar is. Maar zoek het uit om zeker te weten. Ik denk dat het wel mee zal vallen maar je weet het niet met die jacht op illegale aanbieders. |
|
|
Quote Poncke: volgens mij in de muziek wereld is het aanbieden van links naar p2p sites en software ook niet legaal. Maar dat is iets wat ik gehoord heb. Ik weet niet of het waar is. Maar zoek het uit om zeker te weten. Ik denk dat het wel mee zal vallen maar je weet het niet met die jacht op illegale aanbieders. sites als youtube, google video, zijn die dan niet illigaal? er staan zoveel films op, worden dien niet normaal uit de lucht gehaald.. |
|
Ikke Oudgediende
WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Quote laurenscleyman: Quote Poncke: volgens mij in de muziek wereld is het aanbieden van links naar p2p sites en software ook niet legaal. Maar dat is iets wat ik gehoord heb. Ik weet niet of het waar is. Maar zoek het uit om zeker te weten. Ik denk dat het wel mee zal vallen maar je weet het niet met die jacht op illegale aanbieders. sites als youtube, google video, zijn die dan niet illigaal? er staan zoveel films op, worden dien niet normaal uit de lucht gehaald.. 't is de bedoeling dat je alleen je eigen filmpjes op internet zet. Illegale filmpjes worden zo snel mogelijk opgespoord (kan 'n hele tijd duren) en verwijderd |
|
|
is mijn site dan illigaal?of niet, er wordt gelinkt naar zo'n websites |
|
Poncke Erelid
@ ikke
Wat je zegt klopt idd ja.
@ lauren
Ik weet niet zeker of het linken illegaal is. Zoek ff op www maar maak je niet druk. |
|
Poncke Erelid
|
|
|
aanbieder=illigaal gebruiker=legaan als voor eigen gebruik is linker of hoe et noemt= beetje illigaal, maar hier wordt bijna niet bij ingegrepen |
|
Poncke Erelid
Er worden alleen hele grote spelers aangepakt. |
|
|
hoe een website gratis bekender maken? |
|
Poncke Erelid
zorgen dat ie veel gelinkt wordt op andere paginas zodat google bots hem oppikken en indexeren. meta-name een waarde geven zodat zoek termen als eerste bij jou site aankomen.
voor de rest weet ik het ook niet. ik ben geen inet marketeer |
|
|
heb al verschillende linkpartners via www.link-ruil.com, hoop dat dat iets opbrengt, meta name zal ik idd eens een waarde geven |
|
|
Goeiemorgen luitjes! Iemand nog ideetjes voor Edit Kpuc: Link verwijderd, ook het doorlinken naar illegale aanbieders is niet gewenst.? laat het weten, al vind je hem brol |
|
Dniworrom 3e plek SL 2006
WMRindex: 1.313 OTindex: 607 S |
noi |
|
Stevie Senior lid WMRindex: 381 OTindex: 769 Wnplts: Culemborg S |
goede site Niet "gelikter" maken. Zo simpel mogelijk, dan blijft het overzichtelijk en professioneel. |
|
|
Quote Stevie: goede site Niet "gelikter" maken. Zo simpel mogelijk, dan blijft het overzichtelijk en professioneel. merci;) maar heb meer bronnen nodig om in mijn site te verwerken, weet jij er nog goede? of iemand anders.. (in verband met films dan hé) |
|
|
weet iemand hoe ik bij mijn index pagina, dien table diek daar gemaakt heb, oek die rande gwn doorschijnend maakt, ziet er zo stupid uit , zeg het me wel hoe et moet in dreamweaver 8 plz |
|
|
Quote laurenscleyman: weet iemand hoe ik bij mijn index pagina, dien table diek daar gemaakt heb, oek die rande gwn doorschijnend maakt, ziet er zo stupid uit , zeg het me wel hoe et moet in dreamweaver 8 plz iemand? |
|
Stevie Senior lid WMRindex: 381 OTindex: 769 Wnplts: Culemborg S |
www.youtvpc.com is ook erg handig, zet die ook maar op je site; als je die niet al hebt. |
|
|
Quote Stevie: www.youtvpc.com is ook erg handig, zet die ook maar op je site; als je die niet al hebt. merci |
|
|
heeft iemand anders mis nog goeie links? (ahja, wil nie lastig doen fzo, ma klik ies Edit Voogeltje: linken naar illegale content is niet gewensten klik ies rechts op de links van google adsense, wil tege einde van maand mn cheque ontvangen weette toch bedankt ) |
|