Muizenissen |
Kpuc Oudgediende
WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Grommerdegrom, den muis is al een poosje van slag, geregeld vliegt de cursor naar de linker benedenhoek of de rechter bovenhoek van het beeldscherm, een simpele Logitech scroll/optische met staart is t. Wie o wie kent dit probleem en liefst ook de oplossing, buiten t aanschaffen van een nieuwe muis, dit is een reservemuis van t zelfde type als de normale, ze hebben t allebei |
|
|
Giovanni Oudgediende
WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Onderkant al eens schoon gemaakt? Plug eruit gehaald? Muismat? Zonder muismat? |
|
|
Kpuc Oudgediende
Met en zonder mat doet ie maf, ik zal zo eens de onderkant reinigen, wie weet |
|
|
Giovanni Oudgediende
|
En? |
|
|
Kpuc Oudgediende
Ik heb een paar uurtjes met den trackball gewerkt en die reageert normaal, dus inderdaad heeft de misjk last van ergens een vuiltje of zoiets |
|
|
Giovanni Oudgediende
|
Oké, maar heb je hem al schoon gemaakt en hielp het? |
|
|
Traevel Oudgediende
WMRindex: 302 OTindex: 17.280 S |
Het schijnt dat stevig heen en weer raggen op een blanco a4-tje wel eens wil helpen om die contactpuntjes te ontvetten En een muismat vrij van kattenharen doet ook wonderen Het schoonhouden van die muismat ís zo'n wonder, denk ik dan |
|
|
Kpuc Oudgediende
Traevel, das een muis met één bal Dit is een optieker Zonder matje op de tafel, dat ligt in de nek en langs de oren |
|
|
Traevel Oudgediende
Dit ging ook over een optische laser Maar ik zie dat het inderdaad gaat over trage, slepende muizen en niet over wegspringende cursors. Ik heb er een keer de stofzuiger opgezet en dat werkte wel om de kattenharen eruit te krijgen, maar een wattenstaafje met alcohol zal ook wel werken denk ik |
|
|
Kpuc Oudgediende
Hm, ik moet gewoon die muis deskundig afmaken en een trackball, Logitech, das logisch, met scrollwieltje aanschaffen, dat scheelt ook wat gezeur in de arm |
|
|
No_u Senior lid WMRindex: 348 OTindex: 477
|
Als de kat van huis is, dansen de muizen op tafel. |
|
|
Mmore Administrator
WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
|
|
|
Kpuc Oudgediende
Mmore, die roze is wel wat, past bij de schoolfoon Grom, ik ga toch voor de trackball, dat is dan wel weer wat extra onderhoud maar t zij zo, veel fijner, al is het wel even wennen |
|
|
Mmore Administrator
|
|
|
|
Pablo Oudgediende
WMRindex: 1.461 OTindex: 22.116
|
Zit ik hier met zo'n oude G5 |
|
|
Kpuc Oudgediende
Gamen Dat moet je met een joy doen |
|
|
Traevel Oudgediende
@joey, je raakt verslaafd aan dat scrollen; echt geweldig |
|
|
Kpuc Oudgediende
|
|
|
Mmore Administrator
|
Quote Pablo: Zit ik hier met zo'n oude G5 Ik met een G1.. geweldige muizen. Heb deze al twee jaar nu denk ik Kpuc: Whats that |
|
|
Kpuc Oudgediende
Een Kensington, mjah, ziet er leuk uit maar ik lees al van grmpf, valt tegen. |
|
|
Pablo Oudgediende
WMRindex: 1.461 OTindex: 22.116
|
Quote Mmore: Quote Pablo: Zit ik hier met zo'n oude G5 Ik met een G1.. geweldige muizen. Heb deze al twee jaar nu denk ik " Designed for endurance. Built to withstand the physical demands of hardcore gamers." Geweldig ding heb je daar hoor |
|
|
Mmore Administrator
|
Dominate the competition with gaming-grade performance and precision. Push the envelope with 800 dpi optical performance and 5.8 megapixels/second image processing on a 12-bit data path. The G1 mouse delivers lag-free performance and up to 15g's of acceleration. Expect blazing speed and instant acceleration with a corded USB connection that moves bits eight times faster than conventional mice. Conquer fatigue with a mouse that never weighs you down, even during the longest gaming sessions. Super-slick feet give the G1 mouse the effortless, super-smooth glide you want in a gaming mouse. Built to stand up to the rigors of hardcore gaming, with the ability to glide up to 250 kilometers and withstand up to 3 million button clicks. ( hier zit ik al overheen ) |
|
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
De Ferrari GX 101 V8 Turbo USB muis
Zo snel.. kan niemand lezen.. |
|
|
SilentGhost Senior lid
WMRindex: 123 OTindex: 1.417 S |
|
|
|
eM!nence Senior lid WMRindex: 822 OTindex: 112 Wnplts: Amsterdam
|
Koop een goede muis...
Niet één die bij de pc zat.
Ik zelf heb al een tijdje de Logitech MX518 met on the fly dpi-aanpassing in drie standen (dwz, de snelheid van de cursor). |
|
|