The Burning Crusade! |
Slicky
Erelid
 WMRindex: 697 OTindex: 1.759
|
De eerste uitbreidingsset op WoW!
Morgen komt ie uit, of eigenlijk, vannacht! Om middernacht gaan veel gameshops al open om de die-hard fans spontaan te ejaculeren als ze een van de vele exemplaren in handen krijgen.
Wie van jullie gaat hem halen? Ik heb de collectors edition al ge pre-ordered en ik haal hem morgen wel =P
Misschin mijn pause gebruiken om hem te kopen of na mijn stagen (4 uur)
Kan eerlijk gezegd niet wachten! =D |
|
|
Dniworrom 3e plek SL 2006
 WMRindex: 1.313 OTindex: 607 S |
WoW is k!@Q#^E$&^$t !!! @Sjaak, zo goet? |
|
|
Slicky
Erelid
|
Ieder zijn eigen hobbies, zullen we maar zeggen =) |
|
|
Dniworrom 3e plek SL 2006
 WMRindex: 1.313 OTindex: 607 S |
aha.. |
|
|
Stevie Senior lid WMRindex: 381 OTindex: 769 Wnplts: Culemborg S |
Het lijkt me een heel leuk spel, maar het is zo duur  Ik heb Guild Wars Nightfall maar gekocht/gekregen voor mn verjaardag als alternatief  |
|
|
Slicky
Erelid
|
Duur? Valt best mee, vind ik. Mja ach  Echt helemaal niemand die popelt? |
|
|
Mmore
Administrator
 WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Me buurjongen speelt het al een tijdje, Betá  Ik speel geen WoW meer.. Never again |
|
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
waarom niet mmore? |
|
|
Slicky
Erelid
|
Een vriend van mij speelt ook al de béta, en toen wilde hij mij jaloers maken... ik zei "cool, have fun!" En toen was ie stil =P |
|
|
Mmore
Administrator
|
Quote Theemonster: waarom niet mmore? WoW is slecht voor je leven indien je die hebt. Zo niet dan wordt het je kans op het voortzetten van een leven kleiner en kleiner met de dag dat je het speelt. Er is niets verslavenders dan WoW  Ahh nu wil ik het ook weer spelen  Jullie schuld  |
|
|
Slicky
Erelid
|
Zelfs er over praten maakt je verslaafd! Ik denk dat zoiets Mmore heeft doen stoppen...: Quote bash.org: Stupid World of Warcraft. I have no money, I have no skills. All of the hot hot elvin women are dancing with the big warrior guys. It's college all over again.  Ach mijn kans op een leven met iemand is de goot in beland dus nou geef ik er ook geen zak meer om en duik volledig in het diepe... |
|
|
Slicky
Erelid
|
Hebbum! *cheers* |
|
|
Mmore
Administrator
|
/dance  |
|
|
VeniVidiVici Erelid
 WMRindex: 1.113 OTindex: 405
|
|
|
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Ik vind niet zoveel aan WoW.... Heb 't 'n aantal keren bij 'n vriend van me (die dus helemaal verslaafd is) gespeeld.... *gaap* |
|
|
Slicky
Erelid
|
@VVV
Jaaaa, dat zijn chinezen! Die moeten maar stoppen! Heel de economie gaat naar de knoppe door hun. |
|
|