Acient laptop |
Jatser Erelid WMRindex: 311 OTindex: 2.295 Wnplts: Maastricht
|
k heb een laptop van mn vader gekrege.. zn oude die eindelijk gemaakt is.. even wat statics: Pentuim 3! 313mb ram geheuge 29 GB harde schijf.. windows 98 staat er nu op.. dat ding heeft volgens mij nog niet eens een verwijder knop voor programmas.. wat moet ik nu allemaal doenn!?!?!?!? edit: het is een Gericom 1st supersonic M6T voor degene die het wille wete,, en het duurt gemiddeld 4 minute voor hij een programma op heeft gestart.. Edit2: maar wat moet ik nou doen? |
|
Mmore Administrator
WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Uit het raam gooien of naar mij opsturen? |
|
macfreak Erelid
WMRindex: 535 OTindex: 2.168 S |
oke das niet moeilijk... windows heeft zijn zaakjes niet op orde dus je kan hem het beste opnieuw instaleren.
als je dat klaar hebt meld je het maar... dan kunnen alle snelle programma's erop |
|
|
ja hoe moet ik dat opnieuw instalere zonder cd;) |
|
Mmore Administrator
|
Kopietje zoeken / vragen / lenen / kopen |
|
Mmore Administrator
|
Of een Linux Distro erop |
|
Ikke Oudgediende
WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Puppy Linux, feather Linux, Damn Small Linux of als je 't aandurft Slackware Linux Je mag 'm ook aan mij geven, wil Slackware leren, heb alleen geen testbak en wil m'n eigen computer niet verneuken door iets fout te doen |
|
macfreak Erelid
Quote Jatser: ja hoe moet ik dat opnieuw instalere zonder cd;) niet zonder cd... die kun je gratis aanvragen en er is vast wel iemand in de buurt die ze heeft. maar ik wil je wel aanraden om linux er op te zetten en geen windows |
|
|
@ mmore.. ja waar vind ik in gods naam niemand die zoeits heeft? hee hij heeft geluid |
|
|
Quote macfreak:
niet zonder cd... die kun je gratis aanvragen en er is vast wel iemand in de buurt die ze heeft.
maar ik wil je wel aanraden om linux er op te zetten en geen windows wat is linux dan? |
|
Thommy Erelid
WMRindex: 352 OTindex: 7.127
|
Bied 50 pl€uro... |
|
macfreak Erelid
Quote Jatser: @ mmore.. ja waar vind ik in gods naam niemand die zoeits heeft? hee hij heeft geluid das normaal toch? |
|
Ikke Oudgediende
Quote Jatser: @ mmore.. ja waar vind ik in gods naam niemand die zoeits heeft? hee hij heeft geluid Windows XP draait hier denk ik niet op, en Microsnot heeft de ondersteuning op Win98 stopgezet |
|
Ikke Oudgediende
Quote Jatser: Quote macfreak:
niet zonder cd... die kun je gratis aanvragen en er is vast wel iemand in de buurt die ze heeft.
maar ik wil je wel aanraden om linux er op te zetten en geen windows wat is linux dan? Linux is 'n alternatief besturingssysteem Sneller, betrouwbaarder en veiliger maar ook heel anders dan Windoos. Je zult er aan moeten wennen. Maar Linux is perfect voor oudere hardware |
|
|
oow er zit ME op zoe het nu pas.. maar wat is linux dan? |
|
Ikke Oudgediende
|
|
|
en hoe doe ik dat.. zonder internet op die computeR? |
|
Ikke Oudgediende
Quote Jatser: en hoe doe ik dat.. zonder internet op die computeR? Downloaden op 'n andere computer fikken op cd en dan installeren |
|
|
en als ik windows gewend ben en geen zin heb in een ander? wat moet ik dan doen |
|
Ikke Oudgediende
Quote Jatser: en als ik windows gewend ben en geen zin heb in een ander? wat moet ik dan doen 'n grote mokerhamer pakken en je uitleven op die hopeloze schroothoop Of je kunt 'm doneren aan mij om 'm 'n tweede leven te gunnen in een intellectueel experiment |
|
|
lol grapjas.. ik hoef er alleen mee te msne en internette.. |
|
Pluppel Oudgediende
WMRindex: 2.068 OTindex: 13.920 S |
Iedereen is op zn laptop uit |
|
|
haha ja, hij is antiek.;) |
|
macfreak Erelid
Quote Jatser: haha ja, hij is antiek.;) dat valt nog mee... mijn HP omnibook is pas antiek... dat is nog een MMX'je met 32mb ram |
|
Ikke Oudgediende
Quote Jatser: lol grapjas.. ik hoef er alleen mee te msne en internette.. Daar heb je wel een besturingssysteem voor nodig en Win98 en WinME hebben hun EOL al bereikt, oftewel: microsnot geeft er geen ondersteuning meer op. 't enige windoos OS wat dan overblijft is XP, wil je echt 'n kwartier verspillen aan booten? |
|