Firefox 3 5 |
Giovanni Oudgediende
WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
@Speedy- Hierstaat een review van Cometbird |
|
de Mexicaan Oudgediende
WMRindex: 3.266 OTindex: 3.691
|
Ik ben tevreden met Firefox, ik hoef niet iets wat daar dan weer van afgeleid is. |
|
Kpuc Oudgediende
WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
|
|
Giovanni Oudgediende
|
Ik ook Ik heb ze intussen allemaal geprobeerd, maar Firefox is en blijft mijn favoriete browser. En dat geheugengebruik, ik merk er helemaal niets van |
|
Andreesie Oudgediende
WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
das echt gemeen ik denk neit dat ik cometbird ga gebruiken, favorieten niet overzetten enzo is stom ik vraag me trouwens af, hoe krijg ik de favorieten van de ene pc naar de andere? |
|
de Mexicaan Oudgediende
|
Je kan je favorieten exporteren als een bestand in FF. |
|
Kpuc Oudgediende
Jep, naar html, die vervolgens weer importeren |
|
Andreesie Oudgediende
|
cool bedankt! ik had het als een. .json file, dat werkte ook kan ik eindelijk een keer naar een andere pc gaan met me eigen favorieten |
|
nietmeer
|
Firefox is fijn maar Opera werkt 2x zo snel waardoor alles 2x zo snel laadt. I vote opera! |
|
de Mexicaan Oudgediende
|
Dat geloof ik niet, volgens mij zitten de wachttijden met name in de traagheid van de internetverbinding. |
|
Kpuc Oudgediende
De ouwe Vuurvos is nog aanwezig maar de nieuwe streken staan nu op de plaats waar een snelklikker stond Testen dus die hap, vandaag crashte de oude Vos weer te vaak, whazaa, downen die hap en eens zien hoe dat blijft draaien. Addons die niet compatibel waren heb ik eraf gemikt, zodra ze wel samen willen ontbijten dan kijk ik wel of ze er weer bij komen |
|
Andreesie Oudgediende
|
wat mexicaan zegt, opera bouwt de pagina alleen maar sneller |
|
Ikke Oudgediende
WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
3.5 heeft al gedeeltelijk HTML5 ondersteuning. In dat gedeelte zit al openvideo. |
|
Andreesie Oudgediende
|
wel leuk dat openvideo, maar het is te zwaar |
|
Ikke Oudgediende
WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Te zwaar? Ik heb nergens last van |
|
Andreesie Oudgediende
|
mijn laptop he ik zal effe hier kijken hier doet ie het wel goed alleen de ambient kan wat verbeterd worden; blur, edge effect, colorize doen het allemaal niet |
|
Giovanni Oudgediende
|
Quote de_Surinamer: Firefox is fijn maar Opera werkt 2x zo snel waardoor alles 2x zo snel laadt. I vote opera! Dan heb je Avant zeker nog nooit geprobeerd. Daaaag Opera Firefox rc1 staat er nu een aantal dagen op en is nog niet een keer gecrasht. Op skepsis.nl na. Maar volgens IE8 zijn er problemen met die site afbeelding |
|
Andreesie Oudgediende
|
@gio: ik heb noooit problemen gehad met die site |
|
Giovanni Oudgediende
|
Ik snap er echt geen ene mallemoer van |
|
Giovanni Oudgediende
|
|
|
Mmore Administrator
WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Niet slecht |
|
Kpuc Oudgediende
Quote Giovanni: Firefox rc1 staat er nu een aantal dagen op en is nog niet een keer gecrasht. Op skepsis.nl na. Maar volgens IE8 zijn er problemen met die site. Gio, heb je per ongeluk een adblocker die iets tegenhoudt? |
|
Giovanni Oudgediende
|
@Kpuc-Ik zal AdblockPlus eens uitzetten, want als ik op spelletjes.nl kies voor Bookwurm dan crasht ie ook Edit: Heb Adblock Plus en Flashblock allebei uitgezet, maar ook dan crasht Firefox Edit 2: Ook in veilige modus crasht ie |
|
Giovanni Oudgediende
|
|
|
Kpuc Oudgediende
Leuk, ik heb er al twee Waar ik niet voor vreesde maar toch is gebeurd, ik ben mijn FF 2.0 nog wat kwijt, iemand dacht snel via uitvoeren www.adres.nl erin tikken, oww, een upscheet, leuk, doen we..... me te plezieren Dag addons wie nog wel werkten onder de oude vos Nooit meer dat er nog iemand mag installeren hier. En ik had het al gezegd, niets installeren, ook nog, goedsiedoekie |
|