Foutje? |
Jannick Oudgediende
WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Hoi, Ik ben heeeel erg stout geweest! Ik moest de registersleutel WGALogon verwijderen in: ..WindowsNT\CurrentVersion\Winlogon\Notify, alleen heb ik de hele map Notify verwijdert, kan dit kwaad kunnen? Ik deed het om van die stomme controle af te zijn.. Maar goed, ALLE REACTIES PLAATSEN!!! Groet, Jannick.. |
|
|
nietmeer Erelid
WMRindex: 346 OTindex: 3.556
|
kweenie als alles het nog doet zal het wel ok zijn. Maar bereid je voor op rare dingen |
|
|
Jannick Oudgediende
Quote ElrohirElensar: kweenie als alles het nog doet zal het wel ok zijn. Maar bereid je voor op rare dingen Durf hem namelijk niet op te starten.. |
|
|
Jannick Oudgediende
Oja, dankje Elrohir: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windowsntgedoe |
|
|
Ikke Oudgediende
WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Quote ElrohirElensar: Maar bereid je voor op rare dingen Dat is toch standaard als je Windoos opstart? |
|
|
Jannick Oudgediende
Quote Ikke: Quote ElrohirElensar: Maar bereid je voor op rare dingen Dat is toch standaard als je Windoos opstart? Whaha.. Grapjas.. |
|
|
nietmeer
|
Ikke, dat ligt meestal toch wel aan de gebruiker, in al die jaren dat ik windblows gebruik heb ik een keer een total deathrow gehad en eens een virus, wat ik er nog zelf op heb gezet ook, om te zien hoe ik het bij een ander moest verwijderen. Nja, ik moet wel eerlijk zeggen dat ik alleen 95 en 200 heb gehad, dus de thuisprakkies niet |
|
|
Jannick Oudgediende
Kpuc, maar sommige onverstandige mensen die verwijderen eerder complete mappen uit het register.. |
|
|
nietmeer
|
@Jannick. Sja... Aldoende leert men zou ik dan denken |
|
|
Ikke Oudgediende
WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Quote Kpuc: Ikke, dat ligt meestal toch wel aan de gebruiker, in al die jaren dat ik windblows gebruik heb ik een keer een total deathrow gehad en eens een virus, wat ik er nog zelf op heb gezet ook, om te zien hoe ik het bij een ander moest verwijderen. Nja, ik moet wel eerlijk zeggen dat ik alleen 95 en 200 heb gehad, dus de thuisprakkies niet Des te hoger 't versienummer, des te slechter 't OS |
|
|
nietmeer
|
De NT versies zijn wel ok, de thuisprakkies, nja, de naam zegt t al hoe ik daar over denk, 98, me,xp,vista, kotsss. |
|
|
Jannick Oudgediende
Kpuc, XP is toch ook NT? |
|
|
nietmeer
|
Jannick, op ntfs basis, dat wel, maar al die overbodige toeters en bellen zorgen ervoor dat op een oudere computer je XP wel kan vergeten. |
|
|
Tovenaar Erelid WMRindex: 370 OTindex: 3.459
|
Slim... En geen backup van het register natuurlijk? |
|
|
Tovenaar Erelid WMRindex: 370 OTindex: 3.459
|
|
|
|
nietmeer
|
er is altijd wel ergens een backup, alleen, wat ik heb, is dat hij niet helemaal goed word gebackupt, en dan valt hij soms uit onder het opstarten en dan doet hij het daarna weer. Ik weet niet of dit bij jou ook zo zal zijn omda tik niet weet of die map belangrijk is. De naam ziet er heel erg onbelangrijk uit, maar ik ben geen expert .. |
|
|
Muts Senior lid WMRindex: 73 OTindex: 957 Wnplts: aachen, du
|
foutje... (ik tiepte bijt verkeerde topic...) |
|
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
download een registry fix? ik kijk even in mijn software-bak |
|
|
Jannick Oudgediende
Hij doet het alweer... Dankje Elrohir.. |
|
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Schrijf ook even de oplossing als die er is.. dan leren we daar allemaal wat van..
tank joe |
|
|
macfreak Erelid
WMRindex: 535 OTindex: 2.168 S |
jaaaah... graag. ik wil hem ook graag weten |
|
|
Jannick Oudgediende
Quote heraux: Schrijf ook even de oplossing als die er is.. dan leren we daar allemaal wat van..
tank joe Elrohir had de map die ik verwijdert had naar me toegestuurd in een reg bestandje.. |
|
|