hr
jaargang -23 - laatste artikel 23-11 10:00 - 75420 artikelen -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum

games & computers - games & computers - games & computers

[1]

geluidsopname

05-06-09 19:06:21 - Quote! - @lentebriesje
lentebriesje
Erelid

WMRindex: 930
OTindex: 3.308
S
ik ben op zoek naar software waarmee ik geluid kan opnemen, :| voor mijn laptop

ik moet iemand interviewen en dat moet ik opnemen, op school zijn er 3 tape recorders (voor een honderdtal studenten) en die zijn er nooit dus ik bedacht dat ik het wel kon opnemen met mijn laptop....

nu is het geval dat de zooi die standaard op vista zit.... onder de naam "Geluidsrecorder" zo ongevoelig is als een pinda en ik moet met mijn mond een centimer van de microfoon ding houden wil ik een leuk golfje krijgen dat hij wat opneemt....

ongeschikt voor opnemen dus... ik weet da tmijn microfoontje gevoeliger kan omdat met COD4 mensen me gewoon kunnen verstaan op een aantal centimers van beeldscherm en dan heb ik hem nog niet erg gevoelig staan :|

ik ben dus opzoek naar een programmatje voor het opnemen van geluid via microfoontje.... mag best helemaal ingebouwd in een ander programmaatje np :P maar ik moet ding hebben waarmee ik het iets fijner kan afstellen :| vista geluidsrecorder is epic fail :|

oh en op vista zit dus geen windows movie maker.....

05-06-09 19:35:12 - Quote! - @lentebriesje
lentebriesje
Erelid

WMRindex: 930
OTindex: 3.308
S
update
ik ben er achtergekomen dat ik de instellingen van mijn microfoon wat kan verbeteren via iets bij configuratiescherm :) het werkt nu :P niet meer zoekende :P

05-06-09 23:21:37 - Quote! - @lucb1e
lucb1e
Erelid

WMRindex: 381
OTindex: 2.139
T S
Mocht je iets zoeken voor stukjes eruit te knippen of allerlei effecten of.. ja eigenlijk een hele hoop:P:
audacity
Ik weet niet zeker of mp3 erin zit, je kan het altijd openen maar voor opslaan moet je mogelijk een dll downloaden. Maar da's makkelijk te doen, en stuur anders maar een pb dan geef ik een linkje (mocht je het gebruiken) :)

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

[1]

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven