Laptops zuigen |
Raptorial Senior lid WMRindex: 350 OTindex: 401 Wnplts: Empel
|
Ok ik heb een laptop die geen laptop is. Omdat er geen mobile processor in zit maartoch dat is niet het punt....
Mijnlaptop kon niet meer booten, acer had het probleem snel gevonden (5 WEKEN!!!) de dvd speler is kapot. DAT HAD IK ER BIJ GEZET!!!! maargoed.
245 euro... ARCH!
Totzover mijn frustratie... |
|
Ikke Oudgediende
WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Dat er 1 zuigt wil niet zeggen dat ze allemaal zuigen... |
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Niet betalen voor slecht werk ik denk dat je probleem zo klein was dat ze aandachtig in de gaten kregen dat ze net zo goed de DvD de schuld kunnen geven.. en je 245€ laten betalen..
Vraag ze eens wat ze hebben gedaan.. een specifikatie..
(Acer zit al heel lang in de biz, al in 1988 ) |
|
heb ik Oud Moderator
WMRindex: 1.801 OTindex: 1.045
|
k heb ook een acer laptop en die doet het prima |
|
newfy Senior lid WMRindex: 70 OTindex: 889 Wnplts: Raamsdonks S |
Laptops kunnen helemaal niet zuigen Maargoed, even serieus.. heb ook een laptop en daar heb ik weinig problemen mee |
|
Tovenaar Erelid WMRindex: 370 OTindex: 3.459
|
Quote newfy: Laptops kunnen helemaal niet zuigen Maargoed, even serieus.. heb ook een laptop en daar heb ik weinig problemen mee *Houdt zijn mond toch maar* |
|
Mmore Administrator
WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Laptops werken meestal prima hoor.. Ligt aan de gebruiker hoe prima |
|
heraux Oudgediende
Laptops zijn niet mobiel.. de gebruiker is mobiel.. |
|
macfreak Erelid
WMRindex: 535 OTindex: 2.168 S |
inderdaad heraux.. gebruikers willen mobiel zijn, het maakt die laptop geen moer uit of ie nou op een bureau staat of netjes in de auto geparkeerd.
overgens alle laptops die ik heb gehad waren allemaal prima |
|
Reimer Erelid
WMRindex: 33 OTindex: 2.118 S |
Een laptop met zuignapjes.. |
|
Jivebunny oud moderator
WMRindex: 2.033 OTindex: 2.918 T |
Ik moet eerlijk zeggen dat ik vrolijk verrast ben door deze laptop die ik op het werk heb gekregen. Geen enkel apparaat in mijn huis kreeg het voor elkaar om 720p *.mkv bestanden zonder horten of stoten af te draaien... deze intel centrino duo zonder problemen |
|
Reimer Erelid
WMRindex: 33 OTindex: 2.118 S |
Quad-core.. |
|
macfreak Erelid
ik wil graag een Intel quad-core zodra die uit komt... ik ben niet te spreken over de gewone core-duo en de core 2 duo |
|
|
Quote macfreak: ik wil graag een Intel quad-core zodra die uit komt... ik ben niet te spreken over de gewone core-duo en de core 2 duo Waarom niet? |
|
macfreak Erelid
Quote Tovenaar: Quote macfreak: ik wil graag een Intel quad-core zodra die uit komt... ik ben niet te spreken over de gewone core-duo en de core 2 duo Waarom niet? ze draaien niet soepel vind ik... ik heb het idee dat een quad G5 mooier draait dan die nieuwe intel... sowieso vind ik Quad processoren veel leuker werken. ik heb ook expres gekozen om voor zoveel mogelijk core's te sparen met mijn kleine budget. dus ik zal moeten beginnen met een duo en dan een quad. |
|
|
Ok het is een feit dat schroeven aan laptops duurder is, tenminste om te laten doen.
Acer zit wel lang in de business maar niet zoals nu, ze zijn sinds een paar maanden de nummer 2 van NL naast Dell op 1... HP heeft plaats 3. Maar ze moeten veel te snel werken nu, en ze zijn langzaam door de enorme groei... |
|
Enkie Oudgediende
WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
Mijn laptop werkt prima, die zuigt helemaal niet |
|
Jivebunny oud moderator
WMRindex: 2.033 OTindex: 2.918 T |
Stofzuigers zuigen pas hard! Sommige dan PS: Laptops zuigen ook ja, op bepaalde plekken... vooral op de plek waar ze koude lucht aanzuigen om de hardware te koelen... |
|
heraux Oudgediende
ik zag je naam staan.. en dacht.. ja hoor.. die opmerking dus.. hahahaha |
|
|
haha ik ben fan van een hoop dingen. zoek maar eens naar shuttles... volgensmij is het www.shuttle.com maar weet niet zeker.
Ik heb een 6 jaar oude en nog nooit wat gehad en super snel |
|
|
Tsja een shuttle.. Als je je pc vaak moet loskoppelen. Dan is het wel handig. |
|
nietmeer
|
Ik vind desktops handiger, want je kan ze zelf upgraden, hebt een fijn toetsenbord, goedkoper, kan er een groter scherm op aansluiten, kortom: doe mij maar de desktop! |
|
Theetje Oudgediende
WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Laptops Zuigen? Gewoon hard terug blazen.. |
|
HertogJan Junior lid WMRindex: 0 OTindex: 38
|
"The only thing Microsoft can create that doesn't suck is a vacuum cleaner." |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Quote Raptorial: Ok ik heb een laptop die geen laptop is. Omdat er geen mobile processor in zit maartoch dat is niet het punt....
Mijnlaptop kon niet meer booten, acer had het probleem snel gevonden (5 WEKEN!!!) de dvd speler is kapot. DAT HAD IK ER BIJ GEZET!!!! maargoed.
245 euro... ARCH!
Totzover mijn frustratie... Ok, Mijn overbuurmeisje heeft een Acer, Mijn vriendin heeft een Acer, Een aantal klasgenoten hadden Acer's En bijna allemaal hadden ze zware averij, Acer Laptop's zijn echt Kwalitatief Uitermate Teleurstellend. Ze begeven het allemaal, mijn overbuurvrouwmeisje had haar Acer vaker in reparatie dan dat ze er mee kon werken Quote De Dominee: Ik vind desktops handiger, want je kan ze zelf upgraden, hebt een fijn toetsenbord, goedkoper, kan er een groter scherm op aansluiten, kortom: doe mij maar de desktop! Ik kan mijn laptop aansluiten op een extern beeldscherm, muis, toetsenbord, etc. Dus ja, het kan wel, alleen upgraden gaat moeilijker |
|