Browserspellen... |
Madarian Oudgediende
WMRindex: 2.597 OTindex: 5.605
|
Een tijdje terug heb ik vele uren in Tribal Wars gestopt. Dit is een puur een gratis browserspel, waarbij je met één dorpje begint en moet proberen zoveel mogelijk dorpjes te veroveren. Dit spel gaat echter door terwijl je niet on-line bent, dus als je pech hebt zijn al je dorpjes veroverd als te terug komt van werk e.d.
Wie weet een paar leuke gratis browserspellen zonder dat je extra dingen hoeft te downloaden om te spelen? Het liefst een soort rpg of strategiespel die niet doorgaat als je offline bent? |
|
|
No_u Senior lid WMRindex: 348 OTindex: 477
|
|
|
|
BassieBaas Lid WMRindex: 25 OTindex: 4 Wnplts: Rotterdam
|
Travian blijft leuk, OSM mag ook niet ontbreken |
|
|
deeese Erelid
WMRindex: 2.776 OTindex: 1.242
|
tribalwars
heel leuk totdat je op een gegeven moment 900 dorpen hebt nadeel is dat je dan heel lang bezig bent met enkel dom klikken je geen tijd meer hebt voor andere dingen in het spel dan dom klikken
voordeel is dan wel dat iedereen in de buurt in zijn broek schijt voor je als je iemand met 75dorpen aanvalt hij zich eigenlijk al direkt overgeeft.
the-west.nl mischien iets voor jou het loopt wel door als je ofline bent echter je hebt niet dat je geheel op nieuw moet beginnen als je wordt neer geschoten (je verliest enkel al je geld contant maar gelukig heb je er wel een bank je mag 48uur niemand aanvallen )
|
|
|
Madarian Oudgediende
|
@deeese, Dat gevoel had ik al bij 52 dorpjes... |
|
|
Madarian Oudgediende
|
@deeese, Dat gevoel had ik al bij 52 dorpjes... ERROR 167123: Het verzendknopje twee keer ingedrukt... |
|
|
No_u Senior lid WMRindex: 348 OTindex: 477
|
Je kunt natuurlijk ook Runescape proberen, dan ben je zo weer terug bij je oude spel en realiseer je je hoe cool dat was. |
|
|
amazing_idiot Senior lid
WMRindex: 388 OTindex: 1.173 S |
|
|
|
remy Senior lid
WMRindex: 308 OTindex: 373 S |
phosfor beta speelde ik lang, google maareens.. |
|
|
vladivosko Senior lid WMRindex: 219 OTindex: 81 Wnplts: charleroi
|
Quote BassieBaas: Travian blijft leuk, OSM mag ook niet ontbreken Ik heb een keer een getuigenis gelezen van iemand die verslaafd was aan travian. Het enige wat voor hem telde was legers creëren en op oorlogspad gaan, hij verwaarloosde vrouw en kinderen, raakte ontslagen, kreeg slaapproblemen,... En ja: hij was de winnaar van het spel, hoge tol voor het "onschuldig" spelletje |
|
|
Ruben9595 Senior lid WMRindex: 291 OTindex: 177
|
Ik speel nu met 6 mensen uit mijn klas travian, en dan maak je een alliantie samen en is het best leuk eigenlijk.
Oh, ik moet weg, even wat houthakkers upgraden... |
|
|
lentebriesje Erelid
WMRindex: 930 OTindex: 3.308 S |
|
|
|
Espirey Senior lid WMRindex: 79 OTindex: 140 Wnplts: lekkerkerk
|
ik vindt puzzle pirates het beste browser game je bent een piraat en dan moet je eerst kleine klusjes zoals dek repareren of zeilen of water wegpopmpen, terwijl je soms tegen andere vecht om je schip te verdedigen of een ander te veroveren je kan ook veel kleding kopen dus das wel leuk extra'tje en dieren zijn er ook EN last but most defenitly not least.. voor extra's kan je betalen.. maar je kan ze ook met in-game geld kopen (wat uber goedkoop is ) |
|
|
Preddie Senior lid
WMRindex: 118 OTindex: 1.649
|
gladiatus is ook een leuk spel, kijk maar bij mijn homepage |
|
|
Wilco Oudgediende
WMRindex: 5.099 OTindex: 7.913 S |
Runescape blijft nog steeds mijn favoriete spel |
|
|
ythehunter Senior lid WMRindex: 128 OTindex: 2 Wnplts: Bussum T S |
Als je travian leuk vindt moet je www.tribalwars.nl gaan doen dat is hetzelfde idee als travian alleen dan veel beter uitgewerkt |
|
|
Ppvl007 Senior lid WMRindex: 174 OTindex: 4 S |
RuneScape is leuk, maar als je meer van klikspelletjes houdt zal ik toch WarOfLegends aanraden. WarOfLegendsRunescape |
|
|
SilentGhost Senior lid
WMRindex: 123 OTindex: 1.417 S |
Heroes of gaia |
|
|
glaasje Erelid
WMRindex: 749 OTindex: 2.550 T |
wmr is goed genoeg voor mij |
|
|
Jojo_da_hond Erelid
WMRindex: 809 OTindex: 873 S |
habbo |
|
|
nietmeer
|
ogame O_o gaat wel door als je offline bent paar maanden gespeeld en runescape paar jaar gespeeld |
|
|
SilentGhost Senior lid
WMRindex: 123 OTindex: 1.417 S |
caesary heroes of gaia beiden spellen kan je op kongregate vinden ze zijn wel flash multiplayer games |
|
|
Ruben9595 Senior lid WMRindex: 291 OTindex: 177
|
Quote ythehunter: Als je travian leuk vindt moet je www.tribalwars.nl gaan doen dat is hetzelfde idee als travian alleen dan veel beter uitgewerkt Ik vind travian stukken beter, maarja, ieder zijn mening. |
|
|
2fast4you Lid WMRindex: 3 OTindex: 98
|
@Ruben9595: travian is leuk maar wmr ook. maar ik ben het ook eens met habbo maar ik ken vrienden die spelen wabbo daar krijg je veel credits en soort chaet hier is de link wabbo hotel |
|
|