hr
jaargang -23 - laatste artikel 23-11 10:00 - 75420 artikelen -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum

games & computers - games & computers - games & computers

[1]

TPB index

18-08-09 14:25:21 - Quote! - @lucb1e
lucb1e
Erelid

WMRindex: 381
OTindex: 2.139
T S
The pirate bay wordt verkocht, en de kopers willen de site omtoveren in een legale downloadsite. Met andere woorden betalen... Hier is op zich niks mis mee, betalen voor muziek, maar ik houd er wel van het even te kunnen luisteren voordat het niks blijkt te zijn en ik 10€ weg gooi. (of een game van €35 laatst die niks bleek te zijn, blij dat ik het eerst gedownload had)

Maar wat doe je dan, als de site hoogstwaarschijnlijk verdwijnt? Dan download je toch 'gewoon' je eigen backup van thepiratebay :P
klik, een paar dagen geduld en je hebt zo 800.000+ torrents :D

..alleen nog uitzoeken hoe je eigk een db bestand uitpakt naar een aantal torrents..

20-08-09 02:15:49 - Quote! - @Oboema
Oboema
Senior lid

WMRindex: 602
OTindex: 353
Wnplts: Nimwegeh
Grappig. Even voor alle duidelijkheid: dit is 20GB aan informatie OVER muziek, films en software en dus niet de muziek, films en software zelf.
Tjoh, dan bieden ze ongelovelijk veel aan 8O

Maar uhm...nadeeltje: ik wil graag als een nieuwe film, game of album uitkomt ook die graag downloaden.

Je kan dus beter even hierkijken of hier. Of als alles verboden wordt en je het helemaal niet meer weet, kan je altijd nog alles met dit alles vinden :ja

20-08-09 12:52:11 - Quote! - @lucb1e
lucb1e
Erelid

WMRindex: 381
OTindex: 2.139
T S
Quote:
Even voor alle duidelijkheid: dit is 20GB aan informatie OVER muziek, films en software en dus niet de muziek, films en software zelf.

hehe alof je 800.000 torrents inclusief de bestanden erachter in 20gb kan proppen.. Dan ben je echt de master van compressietechniek:ja

Maar ik vind die andere sites minder goed werken, tpb werkt het beste :)

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

[1]

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven