P55 |
Raptorial Senior lid WMRindex: 350 OTindex: 401 Wnplts: Empel
|
MSI P55-CD531. Wat vinden jullie dit moederbord mooi? 2. En gaan jullie een P55 aanschaffen? Ik zal eerst gaan: 1. Ja 2. Nee Nog twee P55 borden van MSI gewoon voor de geinteresseerde: MSI P55-GD80MSI P55-GD65 |
|
|
nietmeer
|
1. geen mening, is een computeronderdeel en dat is gewoon zoals het is het blauw erop is wel leuk 2. nee, laptop doet het prima |
|
|
|
haha nouja ik heb de GD65 nu binnen Werkt echt goed, ben er zeer over te spreken, overclock knop werkt ook super eenvoudig, cpu ging van 2,66 naar 3,4 GHz en hoefde niks te doen |
|
|
Nekkel Senior lid
WMRindex: 553 OTindex: 375
|
Ik ben over MSI nooit echt zo gek goed te spreken. Ik heb een Gigabyte moederbord met de P55 chipset. En die bevalt wel heul erg goed |
|
|
|
Ik heb nu een P55-GD65, zeker mooi! Vooral OC Genie, geniaal! |
|
|
nietmeer
|
GD-80 heeft als ik het me goed herinner een beter overclock potentiaal
En ik zit op AM3 socket met een AMD Phenom II X3 720 @ 3.5Ghz |
|
|
pietjevlip Oudgediende
WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
1. ach, een moederbord hoeft niet mooi te zijn. 2. In mijn nieuw samengestelde PC zit een P6T (Asus), dus niet zoveel kans dat ik weer iets aanschaf voor de P55 alweer zodanig verouderd is dat het weinig zin heeft er eentje te kopen |
|
|
Davh11 Oudgediende WMRindex: 2.175 OTindex: 6.417 Wnplts:
|
het is vast een ontzettend handig apparaat. verder weet ik er niets van . |
|
|
Deniz Erelid
WMRindex: 2.086 OTindex: 242
|
Wat boeit het of hij mooi is als hij maar goed werkt. |
|
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Ik heb een P45 systeem - Asus socket 775 - Intel Core2 - bord |
|
|
Kameleon Oudgediende
WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
Voor mij zou het echt overkill zijn... Ik heb dat uitgebreide allemaal niet nodig Als ik gewoon lekker mijn dingen kan doen voor school, en licht grafische dingen, vind ik het best |
|
|
heraux Oudgediende
Je kunt ook met een P-III 1Ghz al ver komen.
En je verbruikt AAANZIENLIJK minder stroom..
er staan hier drie servers die elk 45W idle verbruiken die samen gebruiken net zoveel als mijn P5Q-Pro bord in idle..
135W is echt minimum dan komt er nog een minitor bij en een audioset..
En games laten de PC echt op zijn max verbruiken - koop een stroommeter die kun je inprikken en daarop sluit je de pc aan - na 24H weet je hoeveel stroom de pc per uur verbruikt |
|
|
sjatter Oudgediende
WMRindex: 10.025 OTindex: 7.180 T S |
@heraux: Hebben die servers zeker niet veel te doen. |
|
|
heraux Oudgediende
Quote sjatter: @heraux: Hebben die servers zeker niet veel te doen. ik heb verkeer over een groot aantal landen.. maar niet 1000 per uur of zo.. en de meesten zijn intern georienteerd. ik heb het dan ook over idle verbruik dat is als ze inderdaad NIETS doen. en dat is ook de maat voor gebruik want met de meter kun je de max bepalen maar de min is hier wel wat je altijd verbruikt - en dus heel belangrijk. |
|
|
amazing_idiot Senior lid
WMRindex: 388 OTindex: 1.173 S |
@heraux: Allemaal leuk en aardig, maar hoe wou je dat met die nieuwsserver van jou gaan doen dan? DL cappen op 2.5kb/s ? |
|
|
heraux Oudgediende
Quote amazing_idiot: @heraux: Allemaal leuk en aardig, maar hoe wou je dat met die nieuwsserver van jou gaan doen dan? DL cappen op 2.5kb/s ? ? ligt aan diegene die komt leachen |
|
|
amazing_idiot Senior lid
WMRindex: 388 OTindex: 1.173 S |
diegene? 1 persoon tegelijk dus? lekkere nieuwsserver wordt dat dan: er zijn nog --48678-- wachtenden voor u.. |
|
|