Need for speed shift |
Lenni Erelid
WMRindex: 763 OTindex: 4.667 T S |
Goed spel of niet |
|
|
Nekkel Senior lid
WMRindex: 553 OTindex: 375
|
Mwoaah.. Het heeft niet echt een super toegevoegde waarde aan de reeks vind ik. Het is een race spel. iets ander verhaal. maargoed.. blijft zelfde principe |
|
|
lucb1e Erelid
WMRindex: 381 OTindex: 2.139 T S |
ben nu aant downloaden.. nog anderhalf uur ofzo (wist eigk niet dat er een nieuwe NFS uit was, normaal lees ik het wel ) |
|
|
LiLaLove Senior lid WMRindex: 203 OTindex: 56 Wnplts: Groningen T |
echt geen leuk spel, het hele idee achter NFS is weg, je hebt niet eens politie en raced maar een beetje op een baan, gewoon offiële races, niks niet straat racen of mensen elimineren, the politie verslaan, Echt te jammer. |
|
|
SilentGhost Senior lid
WMRindex: 123 OTindex: 1.417 S |
Nog niet gespeeld plan wel het te spelen. Ik speel wel nog regelmatig Flatout 2 tegen vrienden is best wel mooi spel met alle settings op 'high'. |
|
|
lucb1e Erelid
eindelijk gespeeld Wel leuk dat je bijna kan driften zonder tegen te sturen De computer bestuurt de wagen gewoon helemaal.. De gfx zijn wel aardig |
|
|
Pablo Oudgediende
WMRindex: 1.461 OTindex: 22.116
|
dan vind ik burnout beter, écht straatracen in een stad enzo met alle auto's en dingen |
|
|
Kameleon Oudgediende
WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
Ik vind Most Wanted nog steeds de leukste NFS |
|
|
lucb1e Erelid
Quote Pablo: dan vind ik burnout beter, écht straatracen in een stad enzo met alle auto's en dingen burnout is nog minder te besturen.. |
|
|
Dum-Di-Dum Erelid
WMRindex: 680 OTindex: 891
|
Uhm jah ik vind het wel een leuk spel (terwijl ik niet eens van race spellen hou). Ik speelde het bij me zwager op de X-box. Zit zeker wel leuken dingen in. Zoals als je botst tegen een muur word je beeld even grijs en wazig. Ook wal handige dingen zoals pijltjes op de weg die je in de kleuren groen, rood en oranje hebt. Die pijltjes betekenen de snelste baan door de weg Groen = Gas geven, Rood = remmen, Oranje = gas loslaten. ik vind het wel een leuk spelletje Ik ben zelf eigenlijk meer iemand van de MMORPG's ik hou wel van verhaal lijnen en mensen ontmoeten. Er gaat wel veel tijd inzitten ^^ maar Stappen enzo moet allemaal voor gaan toch? |
|
|
Lycrane Senior lid WMRindex: 171 OTindex: 75 Wnplts: Potato Cit S |
ik vind zelf niet echt goed voor al als je alleen een toetsenbord heb. |
|
|
Pablo Oudgediende
WMRindex: 1.461 OTindex: 22.116
|
Quote lucb1e: Quote Pablo: dan vind ik burnout beter, écht straatracen in een stad enzo met alle auto's en dingen burnout is nog minder te besturen.. net als irl, mooi toch |
|
|
ikke59 Lid WMRindex: 29 OTindex: 5
|
Er wordt beweerd dat het bij vorige Need For Speed spellen vooral ging om het upgraden. Er wordt 'beweerd' dat dit spel het ultieme racegevoel weer teruggeeft. Ik weet het niet, want ik heb het spel niet. Als je het spel hebt, wat vindt jij dan? |
|
|
lucb1e Erelid
Ik heb shift niet veel gespeeld dus upgraden weet ik niet, maar het is tot nu toe wel in alle delen die ik ken geweest. Ultiem racegevoel? Laat me niet lachen! Games kunnen dat héél slecht simuleren aangezien je geen g-krachten hebt, pijltjestoetsen niet reageren op meer of minder hard indrukken, de beelden niet realistisch genoeg zijn, je niet in een racestoel zit, en gewoon met gezond verstand weet dat het allemaal virtueel en nep is. Het beste racegevoel heb je nog bij race driver GRID, niet veel maar iig meer als shift |
|
|
Maickd88 Senior lid WMRindex: 42 OTindex: 230 Wnplts: Voetbal ho
|
Heb het nog niet gespeeld, ben het wel van plan (komt ooit nog wel eens). Tot nu toe vindt ik nog steeds NFS: Hot Pursuit serie het beste 1 en 2. |
|
|
Seppz Erelid
WMRindex: 606 OTindex: 976 S |
Het blijft rondjes maken en gaat op den duur vervelen (na 8 uur spelen) Maar zitten wel leuke elementen in |
|
|
|
Voor het graffische zou ik het wel doen, maar voor de gameplay als ik het zo hoor niet xD |
|
|
lucb1e Erelid
Quote: NFS: Hot Pursuit Die ken ik niet (nog nooit van gehoord zelfs) Zal eens op yt kijken alsk thuis ben |
|
|
|
Newb dat was de HIT in de jaren 98/99 XD (ongeveer) Tenminste deel 1 daarna 2 qua grafische zooi is het natuurlijk minder, maar goed als je kijkt in de jaren hoeveel het wel niet veranderd is op grafisch gebied is dat niet zo gek. |
|
|
Lenni Erelid
WMRindex: 763 OTindex: 4.667 T S |
Ik heb hem bijna uitgespeeld, denk dan maar online??? Kom je weer van die gasten tegen die rondjes om je heen rijden... Maar ja oefenen maar |
|
|
Davh11 Oudgediende WMRindex: 2.175 OTindex: 6.417 Wnplts:
|
er zijn nog wel meer racespellen uitgekomen in deze tijd, even kijken... ik kijk heel erg uit naar forza 3 . geen idee of die al uit is overigens, en dan nog, ik kan 'm nog niet spelen . NFS shift... wennen denk ik. hij kan wel leuk zijn maar het hele NFS gevoel van politieauto's kapot knallen is weg . dat was juist de kracht van dat spel, denk ik... |
|
|