Duizenden Hotmailwachtwoorden uitgelekt |
Giovanni Oudgediende
WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
KlikOnmiddellijk je wachtwoord wijzigen dus |
|
Deniz Erelid
WMRindex: 2.086 OTindex: 242
|
Dat mijn e-mail pietjepuk@hotmail.com is en mijn wachtwoord qwerty928384 vertel ik aan niemand. |
|
Giovanni Oudgediende
|
Slim |
|
Giovanni Oudgediende
|
|
|
lucb1e Erelid
WMRindex: 381 OTindex: 2.139 T S |
Quote: voor accounts waarvan de gebruikersnaam begint met een A of een B. Voordat ze bij de L zijn duurt nog wel even, gelukkig |
|
Giovanni Oudgediende
|
@lucb1e: Maar wel je wachtwoord wijzigen hè |
|
Tontje Erelid
WMRindex: 1.232 OTindex: 1.130
|
microsoft beweert dat de adressen dmv. phishing verzamelt zijn dus alleen domme mensen hebben hun wachtwoord en adress gelekt |
|
Giovanni Oudgediende
|
@Tontje: Toch maar wijzigen voor de zekerheid |
|
Delenn Oudgediende
WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
Volgens Neowin ging het om meer dan tienduizend wachtwoorden voor accounts waarvan de gebruikersnaam begint met een A of een B. val ik niet onder |
|
Giovanni Oudgediende
|
@Delenn: Toch maar wachtwoord wijzigen |
|
blusgast Erelid
WMRindex: 463 OTindex: 1.779
|
Neemt allemaal een gmail account
|
|
lentebriesje Erelid
WMRindex: 930 OTindex: 3.308 S |
ik ben veilig, |
|
Giovanni Oudgediende
|
|
|
lentebriesje Erelid
tralla, ik denk dat iemand gewoon duizenden mails heeft geregistreerd met uiteenlopende namen en nu zich wil laten voorkomen als een goeie hacker |
|
ledi Oudgediende
WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
De inloggegevens van twintigduizend Gmail- en Yahoo Mail-accounts zijn inmiddels op internet gepubliceerd. Sorry, stond hierboven al. |
|
LiLaLove Senior lid WMRindex: 203 OTindex: 56 Wnplts: Groningen T |
Quote lentebriesje: tralla, ik denk dat iemand gewoon duizenden mails heeft geregistreerd met uiteenlopende namen en nu zich wil laten voorkomen als een goeie hacker Hihi helaas is het dan niet zo moeilijk achterhalen wie het was, Arme hacker.. |
|
Traevel Oudgediende
WMRindex: 302 OTindex: 17.280 S |
Quote: over the weekend Microsoft learned that several thousand Windows Live Hotmail customer's credentials were exposed on a third-party site due to a likely phishing scheme. Upon learning of the issue, we immediately requested that the credentials be removed and launched an investigation to determine the impact to customers. As part of that investigation, we determined that this was not a breach of internal Microsoft data and initiated our standard process of working to help customers regain control of their accounts Geen domme dingen gedaan? Dan is er ook niets aan de knikker edit: maar het zullen vast wel authentieke e-mail adressen zijn |
|
lentebriesje Erelid
Quote LiLaLove: Hihi helaas is het dan niet zo moeilijk achterhalen wie het was, Arme hacker.. niet als je proxy gebruikt en je gewoon gegevens uit je duim zuigt, zoals de meeste mensen... (denk ik) dat gezegd te hebben, ik denk dat ik ff 100.000 mailadressen ga aanmaken bij verschillende providers en dat dumpen op die website wereldfaam |
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
YES - ik doe mee, waar meld ik me aan - we lekken 100.000 fakemails! |
|
bjarnovikus Senior lid WMRindex: 157 OTindex: 23 Wnplts: Ergens op T S |
Zowel hotmail, gmail als yahoo-gebruikers zijn slachtoffer geworden...
Ikzelf heb Gmail maar ik heb geen phishing ontdekt. Denk wel dat hotmail meer slachtoffers heeft wegens het nogal veel gebruik door "non-geeks". |
|
amazing_idiot Senior lid
WMRindex: 388 OTindex: 1.173 S |
iemand interesse in de lijst(en) ? |
|
ledi Oudgediende
WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
Volgens HCC komen Nederlandse namen echter maar sporadisch voor op de lijst De ellende hier schijnt dus nogal mee te vallen. |
|
SilentGhost Senior lid
WMRindex: 123 OTindex: 1.417 S |
Ik ga eens kijken naar die lijsten en degene die werken hun naam veranderen in change your password +edit+ denk dat ze al allemaal uitgeschakeld zijn lukt geen enkele of veranderd al allemaal |
|
No_u Senior lid WMRindex: 348 OTindex: 477
|
Quote De Overheid: Veilig internetten heb je zelf in de hand. |
|
SilentGhost Senior lid
WMRindex: 123 OTindex: 1.417 S |
@No_u: Helemaal gelijk wie heeft er een antivirus nodig als je logisch nadenkt wat je download/opent |
|