ik ben op zoek naar iemand die zelf computers in elkaar flanst
ik wil eigenlijk van 2 computers 1 maken
als dat kan
gegevenscompu 1: is kaduk, kan niet meer aan, die staafjes (transistors?) op het moederbord zijn er paar bruin (lekken toch?) in ieder geval, die krijg je absoluut niet meer aan ook niet als je opstart batterij eruit trekt en hem spul gereset laat opstarten
maar.... daaro zit er 1024 werkgeheugen in en een
6800 geforce grafisch kaartje compu 2: werkt als een zonnetje, die heeft mijn moeder tijd geleden al meegenomen van haar werk alleen....
traag zit 256 of 512 werkgeheugen in, (kweenie precies waar je naar moet kijken maar heb maar ff
foto genomen van taakbeheer
, als je firefox opstart maakt hij spikes richting de 90% cpu
)
en geen grafische kaart, ik kan er niet veel mee, de rest heeft ook geen zin erop te zitten omdat het ding gewoon niet echt veel kan
dus ik heb groen licht om (als het kan) van 2 1 te maken
van compu 1 spul oversmijten in compu 2
foto's binnekant computerscompu 1compu 2vragen: 1. zijn de
2 groene plaatjes achter het vennetje het werkgeheugen?
2. qua aansluitingen op het moederbord zou het wel moeten kunnen, maar zal de hardware ook herkent worden? zijn er nog specificaties waar het aan moet voldoen ofzo of kan in principe alle hardware op elk moederbord zolang er aansluitingen zijn?
3. als ik het geforce kaartje in de andere compu zet kan ik het beeldscherm er al op aansluiten of moet ik eerst beeldscherm nog in moederbord ding doen en drivers downloaden?
4. compu 1 heeft ook nog een losse netwerk kaart, kan hem er wel bij in zetten maar zou dat enig baad hebben? kweet neit wat de specificaties ervan zijn maar doen kaarten het in principe beter als moederbord aansluitingen?
als op de foto's iets te onduidelijk is moet men het maar zeggen
k maak zo nieuwe