Geluid van Youtube video |
Pluppel Oudgediende
WMRindex: 2.068 OTindex: 13.920 S |
Ik heb al vaker de vraag gekregen hoe ik het geluid van een Youtube video kan opslaan. (Dus niet het beeld ) De oplossing ; www.vidtomp3.com Waarschijnlijk weten de meesten het al, maar daar heb ik niks mee te maken |
|
|
Ian Senior lid WMRindex: 318 OTindex: 419 Wnplts: Spijkeniss S |
|
|
|
Binnen 3/5 minuten je liedje, geen gedoe met langzame websites enz. |
|
|
Pluppel Oudgediende
WMRindex: 2.068 OTindex: 13.920 S |
Al moet je daar eerst een programma voor downloaden Hier duurt het gemiddeld twee minuten.. |
|
|
Maar dit heeft meer opties |
|
|
Bogarde Erelid
WMRindex: 37 OTindex: 5.643 S |
Pluppel, www.mediaconverter.org is ook een mogelijkheid. |
|
|
vladivosko Senior lid WMRindex: 219 OTindex: 81 Wnplts: charleroi
|
De eenvoudigste manier (vind ik) -kopiëer de URL bij je muziekclip -ga naar www.zamzar.com -plak de link, kies voor MP3 en vul je e-mail in (ik heb nog nooit spam van zamzar gehad) Binnen enkele minuutjes krijg je dan een mooie downloadlink in je mailbox en kan je een MP3 bestand downloaden. Goed voor enkele liedjes, als je massal wil downloaden is er real player (zoek maar op google), er is ook een gratis versie van. er verschijnt dan een downloadknop bij je filmpje in internet explorer (voor opera-safari werkt het NIET). Je krijgt dan een .flv bestand, dat moet je dan nog converteren naar mp3 Zo kan je ook streaming films downloaden van andere sites |
|
|
knalkop Senior lid
WMRindex: 788 OTindex: 35
|
geluid van youtube is egt bagger, kwaliteit is nog lager dan die van gewoon mp3 |
|
|
nietmeer
|
Quote knalkop: geluid van youtube is egt bagger, kwaliteit is nog lager dan die van gewoon mp3 Dan blijft bijna alleen over om de muziek legaal te kopen ... |
|
|
wmr lezer Senior lid
WMRindex: 614 OTindex: 76
|
|
|
|
glaasje Erelid
WMRindex: 749 OTindex: 2.550 T |
goear.comdit is een site waar je gratis bijna alle muziek kunt luisteren.;) hier heb je een voorbeeldje;) |
|
|
Jeffro
|
JDownloader Beste ooit, kan je ook filmpje zelf opslaan en hd kwaliteit kiezen |
|
|
ouwe_kaas Senior lid WMRindex: 343 OTindex: 8 Wnplts: Thuis
|
Ik vind Youtube sowieso zeer snel achteruit gaan. Wat een flut site is het geworden zeg Geluid is soms erg goed, maar bij genoeg uploads is het geluid slecht. Ligt m.i. denk ik ook wat voor kwalieit mensen downloaden om vervolgens te uploaden of met wat ze filmen. Als ik daar een reactie typ, zie ik mijn tekst niet meteen verschijnen sinds die nieuwe look. Vind het onoverzichtelijk geworden. Youtube: |
|
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
|
|
|
Kameleon Oudgediende
WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
Ik heb 1-Click Youtube Downloader gedownload via de FireFox add-ons, onder je filmpje krijg je de mogelijke bestandsformaten, die klik je aan, het download direct, en je bent klaar |
|
|
SamenFelix Erelid
WMRindex: 399 OTindex: 6.802 T |
@Kameleon: gebruik ik al zeker 3 maanden, werkt heerlijk inderdaad |
|
|
Sto Oudgediende
WMRindex: 6.021 OTindex: 14.071
|
NordicGuardian: torrents *kuch* Ik download via download helper (add-on firefox) en heb een converter genaamd clicks, die doet dat lekker snel, en erg eenvoudig maar als ik meer muziek wil torrents |
|
|
glaasje Erelid
WMRindex: 749 OTindex: 2.550 T |
Quote Jeffro: JDownloader Beste ooit, kan je ook filmpje zelf opslaan en hd kwaliteit kiezen inderdaad . ik gebruik jdownloader nu al 3 jaar en ik vind het een geweldig programma voor linksdownloading . edit: spellingsfoutjes |
|
|
nietmeer
|
www.mediaconverter.org werkt prima (ondanks het beperkte aantal 'conversions') Ik heb nu tenminste een muziekstuk waar ik al lang naar op zoek was: Dit nummer (met programma GoldWave heb ik het nummer bij 0:50 seconden 'afgekapt' Mediaconverter |
|
|
nietmeer
|
www.video2mp3.net is er ook eentje |
|
|
nietmeer
|
Die deed 't gisteren opeens niet meer , mediaconverter wel |
|
|