Google wave |
SilentGhost Senior lid
WMRindex: 123 OTindex: 1.417 S |
About google wave Using google waveEven een paar linkjes om te verduidelijken wat Google wave is. Ik heb momenteel een invitation gehad en ik vind het best wel leuk om op die manier met mensen te discussiėren. Wat vinden jullie ervan? |
|
Kameleon Oudgediende
WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
Ik snapte nog niet hoe ik het moest gebruiken Dus bedankt |
|
SilentGhost Senior lid
|
|
Kameleon Oudgediende
Dank je SG En nu je uitleg op msn, snap ik het Ik vind het er leuk uitzien, makkelijk werken, echt nuttige discussies, had ik wel verwacht qua Google kwaliteit |
|
pfft Erelid
WMRindex: 647 OTindex: 1.017
|
Ah, ik snap nu in ieder geval wat je er mee kan. Handig |
|
SilentGhost Senior lid
|
|
Pablo Oudgediende
WMRindex: 1.461 OTindex: 22.116
|
ik heb het al trouwens |
|
SilentGhost Senior lid
|
|
Traevel Oudgediende
WMRindex: 302 OTindex: 17.280 S |
Quote SilentGhost: Wat vinden jullie ervan? Yesteryear's news? Drop.io |
|
Dionos Oudgediende WMRindex: 156 OTindex: 23.842
|
Google = evil. Dus nee, ik gebruik t niet edit: misschien is t ook een topic waard om te discussieren over hoe google dns wil overnemen? |
|
Mmore Administrator
WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Google wilt DNS niet overnemen, Google wilt een alternatief bieden voor de huidige DNS-servers van de providers, die daar filtering op kunnen toepassen zonder dat wij burgers daar ooit achter kunnen komen. Om die reden zijn alternatieven altijd fijn, van welk bedrijf dan ook. OpenDNS gooit (te) veel reclame via de DNS op je computer, dan hoeft het van mij al niet. Google beloofd het reclame vrij aan te bieden. Maak maar een topic |
|
|
@Mmore: heb je na al die avontuurtjes van Google hun filosofie nog steeds niet door? Eerst als alternatief aanbieden om een foothold te krijgen en daarna zo snel mogelijk de handel over nemen, zodat ze er geld aan kunnen verdienen. |
|
Mmore Administrator
WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Niets mis mee toch, Google moet ook geld verdienen Ondertussen onstaan er zo wel meerdere aanbieders in plaats van een niet-transpirante markt (huidige situatie) waar jouw provider / de overheid alles kan filteren zonder dat je er erg in hebt |
|
|
Ik heb liever een onafhankelijke instantie dan een commerciele instantie |
|
lentebriesje Erelid
WMRindex: 930 OTindex: 3.308 S |
wave, i dont haz it |
|
SilentGhost Senior lid
|
|
lentebriesje Erelid
@SilentGhostlentebriesje2gmail.com , ik neem aan dat het stand alone is? tenminste, om geupdate te blijven hoef ik toch niet in mijn mailbox te lezen dat er iemand wat heeft gezegd? want ik gebruik eigenlijk alleen hotmail gmail heb ik aangemaakt voor wat google diensten bekijk ik slechts sporadisch |
|
SilentGhost Senior lid
Als er in wave een melding is dat iemand reageert op een wave die jij volgt dan komt dat in de wave inbox niet in je gmail inbox werkt dus niet samen met gmail. =p de invite is verstuurd heb er nog 7 over - ik gebruik overigens google wave vooral voor discussies over vanalles en nog wat lekker kletsen met mensen van overal ter wereld en ondertussen nog wat lekker lezen |
|
lentebriesje Erelid
bedankt voor invite silent heb je een kroam wave gestuurd om wat te proberen heb nog geen andere contacten atm maar je kunt toch alleen met je contacten waven? |
|
SilentGhost Senior lid
@lentebriesje: je kunt ook een wave publiek maken dan voeg je dus easypublic@appspot.com toe als contact als hij zegt het is geen goed adress gewoon op enter drukken en dan toevoegen in je wave ^^ |
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
hebben we niet veel Hypes waarin we ons als profiel aanbieden en verslaven aan de klik-der-dode-muizen.
Hyves Facebook MSN Wave gmail imvu
noem er nog een paar.. |
|
Kpuc Oudgediende
WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Hyves, bagger, Facebook, bullshit, MSN, irritant, Gmail, akelig handig, IMVU, bagger WMR rocks the boat |
|
Kameleon Oudgediende
|
|
lentebriesje Erelid
@SilentGhostmaar hoe kan ik nu door alle publieke waves browsen dan???? |
|
SilentGhost Senior lid
|