ping |
parelvisser01 Senior lid WMRindex: 123 OTindex: 693 Wnplts: Amersfoort
|
Heeft iemand enig idee hoe je je ping een beetje kan versnellen in game zonder daar voor meteen nieuw internet aan te schaffen |
|
|
Davh11 Oudgediende WMRindex: 2.175 OTindex: 6.417 Wnplts:
|
draadloos internet: kijk je ontvanger na, en anders moet je je computer dichter bij de zender zetten. LAN-verbinding (kabeltje):geen idee / ik weet van een vriend die draadloos heeft dat de afstand tussen de zender en ontvanger de snelheid bepaald . |
|
|
|
haha moet ik er boven opgaan zitten? nee geintje ik zal het eens proberen thanks voor de tip |
|
|
Ladineko Oudgediende
WMRindex: 324 OTindex: 11.847 T |
Als je een game speel, raad ik je zoizo aan om met kabel te werken. Je internet is dan sneller dan draadloos en geef een lagere ping (GROOT VERSCHIL) Indien met kabel, zijn er mogelijkheden om de ping te versnel. - Gebruik zo min mogelijk internet verkeer met uitzondering van de game. - Zoek een server die dichtbij Nederland is. Dit is het enige waar ik momenteel op kom, thuis heb een langere lijst maar ik ken ze niet allemaal Dit zijn wel 2 belangrijke om een lage ping te hebben |
|
|
|
@Ladineko: thanks zou je anders die lijst kunnen mailen |
|
|
Ladineko Oudgediende
WMRindex: 324 OTindex: 11.847 T |
@parelvisser01: Graag gedaan, Als ik hem nog kan vinden op me 4 Terrabyte schrijf |
|
|
Pablo Oudgediende
WMRindex: 1.461 OTindex: 22.116
|
je hebt ook dedicated internetkaarten, wil ook wel helpen |
|
|
|
Quote Ladineko: @parelvisser01: Graag gedaan, Als ik hem nog kan vinden op me 4 Terrabyte schrijf Hahaha oke veel suc6 nee geintje hoeft niet hoor. Doe er vooral geen moeite voor maar moch je er een keer tegen aanlopen ofzo. @Pablo: dediwatte? en p.s. ik heb een laptop dus vervangen word beetje moeilijk |
|
|
Pablo Oudgediende
WMRindex: 1.461 OTindex: 22.116
|
vervangen wordt hem dus niet, in laptops zitten ze geloof ik niet. |
|
|
Davh11 Oudgediende WMRindex: 2.175 OTindex: 6.417 Wnplts:
|
hang maar 's een kabel aan je computer en probeer het dan nog eens. als 'ie sneller gaat dan is dat mooi . |
|
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
koop een usb-nic dongle en leg een tweede lijn aan - ik heb twee nic's en dat geeft een beetje
|
|
|
|
thanks voor de ideeën. David die van jou was het best Ik ben gisteren op dat ding gaan zitten en een verbinding dat ik had joh nou |
|
|
Maickd88 Senior lid WMRindex: 42 OTindex: 230 Wnplts: Voetbal ho
|
Koop een losse internet kabel ga met je laptopie beneden zitten sluit hem aan op je laptop en/of modem/router, het ziet er misschien niet uit zo'n kabel dwars door de kamer (neem ik aan) maar het is sneller en zonder provider te verwisselen |
|
|