hr
jaargang -23 - laatste artikel 23-11 10:00 - 75420 artikelen -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum

games & computers - games & computers - games & computers

[1]

Hardeschijf

05-01-10 09:08:14 - Quote! - @parelvisser01
parelvisser01
Senior lid

WMRindex: 123
OTindex: 693
Wnplts: Amersfoort
Wil even weten. Ik heb een dell laptop m1330, 250 GB harde schijf. Nou mijn punt. Ik zou graag naar 500 GB gaan, maar maakt het uit als dit van een ander merk is? Volgens mij niet maar bij dell weet je maar nooit (6)

05-01-10 09:10:18 - Quote! - @Maickd88
Maickd88
Senior lid

WMRindex: 42
OTindex: 230
Wnplts: Voetbal ho
Als het goed is maakt het niet uit als de interface (aansluiting) maar het zelfde is en de grote natuurlijk anders past het niet. Ander moet je gaan knutselen met je laptop dat schiet natuurlijk ook niet op. :P

05-01-10 09:13:13 - Quote! - @parelvisser01
parelvisser01
Senior lid

Nee dat weet ik. Maar hoor vaak rare verhalen over de dell, dus wist niet of ze hier ook iets ophaden ofzo. Want als ik z'n harde schijf bij hun bestel kost me dit gewoon bijna €300 :S Haal ik dit op een andere site is het nog maar 80 voor de zelfde grote alleen ander merk

05-01-10 09:14:57 - Quote! - @Maickd88
Maickd88
Senior lid

Ja, dell is ook meer zakelijk ik weet niet of je het voor zakelijk gebruikt of school. Ik ben zelf niet erg kapot van dell aangezien als er iets kapot is je het moet opsturen vaak ook nog de verzendkosten ervan moet betalen. Dell heeft ook inderdaad de neiging om behoorlijk duur uit te vallen.

Note: Ik zag je profiel ik neem aan dat het meer voor studie is. Dan zou ik het nog niet aanbevelen. :P Alleen bedrijven die in massa aankoop doen bij Dell hebben er profeit van aangezien hun levenslange service krijgen en garantie vanwege massa aankoop. :S Tenminste zo zit dat hier in elkaar bij Philips.

05-01-10 09:17:42 - Quote! - @parelvisser01
parelvisser01
Senior lid

voornamelijk gewoon gebruik. En soms voor school. Had hem van iemand gekregen en hij werkt prima was maar half jaartje oud nu een jaar.

05-01-10 09:24:29 - Quote! - @Maickd88
Maickd88
Senior lid

Naja oke, het zou geen probleem moeten zijn met de hardeschijf in ieder geval. Behalve bij het opsturen als het kapot gaat zoals ik al zei. :P

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

[1]

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven