Wat is de beste Game |
lucb1e Erelid
WMRindex: 381 OTindex: 2.139 T S |
Quote Soulsplitter: Beste aller tijden.. C&C RA2 (+ evt Yuri's Revenge) +1 Quote: Beste momenteel.. World of Warcraft: Cataclysm -12 |
|
PrinceXEvil Senior lid WMRindex: 83 OTindex: 108
|
Beste games aller tijden;
The Legend of Zelda, Ocarina of Time Goldeneye The Legend of Zelda, A Link to the Past
Deze zullen altijd door mij herinnert worden.
Maar ik zoek nog mensen die RA2 + Yuri spelen. Ik wil nog wel een NLer als uitdager. Dus als iemand nog wilt spelen, lemme know! |
|
tyury Lid WMRindex: 30 OTindex: 3
|
Mijn top 3: Call of duty 4 Modern Warefare. Oblivion Red alert 2. zoals bijna alles van C&C (gevolg van priming waarschijnlijk ) |
|
Wilco Oudgediende
WMRindex: 5.099 OTindex: 7.913 S |
Mijn beste game allertijden is toch nog wel GTA: San Andreas. Zowiezo is sindsdien geen leuke GTA uitgekomen, maar ook is het de enige met een grote spelwereld die erg goed liep Al was Halo CE a close second |
|
Redorbit Erelid
WMRindex: 406 OTindex: 3.524 S |
Beste Game allertijden is de C&C serie tot en met RA2.
Beste Game nu, Assasins Creed / Fallout / call of duty Series (ligt echt de bui waar ik in ben) |
|
Deus Erelid
WMRindex: 240 OTindex: 2.514
|
Ik vind dat je er geen beste game allertijden kan zijn. Meest epic game ooit gezien vergelijkbare games in die tijd vind ik COD1 en CODUO. Tegenwoordig zijn ze nog wel leuk maar of het beste allertijden verdient, grafisch valt het niet te vergelijken met de huidige shooters, de gameplay is de standaard voor alle shooters, met andere woorden tegenwoordig is het leuk maar niet geniaal. (toen vond ik dat nog wel) Andere epic game (wederom gezien games die er toen der tijd waren) is rollercoaster tycoon (ev. met expansion packs) Max payne 2 is een ook een game die ik geweldig vond door bullit time, baanbrekend, revolutionair, zomgwtfzombiewhooot maar eenmaal uitgespeeld kan de game je niet meer boeien, het houd je niet vast. (max payne 1 had het ook wel (toch?) maar niet mijn genre dus max payne 2 was mijn introductie met bullit time) etc. etc. de noemenswaardige impressies die verschillende games bij me hebben nagelaten kun je niet uit de tijdsetting halen want dan is hetgeen wat de game zo baanbrekend/geniaal/zomgwtfzombiewhoot maakte al gebruikt in andere games die op andere vlakken beter zijn. /einde betoog |
|
Redorbit Erelid
WMRindex: 406 OTindex: 3.524 S |
slaapkamergymnastiek beste game ever |
|
flyingdutchy Oudgediende
WMRindex: 499 OTindex: 13.432
|
|
|
Static Senior lid WMRindex: 132 OTindex: 1.039 Wnplts: Heerhugowa S |
Dragon Age Origins & Dragon Age Awakening! |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
Battlefield bad company 2(vietnam!) @Static: jij zit nu vast te wachten op Dragon Age 2 die binnenkort uitkomt . |
|
Sailer Erelid
WMRindex: 295 OTindex: 4.979 S |
Beste RPG tot nu toe Nu maar wachten tot 11 maart Beste RTS is Starcraft 2 Beste shooter weet ik zo niet: Call Of Duty 4 of Counter Strike: Source |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@Sailer: Counter Strike Source met zombie mod maar voor een oorlog shooter hou ik het bij Battlefield bad company 2(vietnam!), daar heb je tenminste tanks en helicopters en boten en nog meer, net als in het echt en COD faalt de laatste tijd te erg op de PC . |
|
Sailer Erelid
flyingdutchy: Zombie mod is zo falend XD En de laatste 4 COD's zogen inderdaad maar 4 is een meesterstuk |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@Sailer: bij mij zat er eerst een fout in de texture en zo alle zombies waren roze met zwart , zo kon je ze wel makkelijk zien voor als ze onzichtbaar waren xD. maar hangt er ook vanaf in welke server je zit, de ene server faalt best ja, maar waren ook wel een paar goeie . hmhm en tja in COD mis ik toch wel de tanks en zo . |
|
Sailer Erelid
flyingdutchy: bij mij hadden ze de ghouls uit fallout 3 gebruikt als zombies Ja dat is wel minder maar CoD is meer close quarter dan battlefield |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@Sailer: haha oké , bij mij waren het zombies waar het hoofd er half van af hing en vol bloed en 1 of andere verbrande zwarte zombie , maar ja door die fout waren ze zwart met vel roze bij mij . en de modjes hadden een playboy bunny skin . hmm ja COD is meer zoals Counter strike in kleine maps, battlefield heb je mooie grote mappen en je kan alles kapot knallen dat is ook beter, dat gebouwen instorten en zo . tanks gebruik ik zelf niet veel , maar in maps met veel gebouwen neem ik altijd c4 en een shotgun en zo tanks opblazen en in gebouwen met shotguns is altijd handig . |
|
Static Senior lid WMRindex: 132 OTindex: 1.039 Wnplts: Heerhugowa S |
Quote flyingdutchy: Battlefield bad company 2(vietnam!) @Static: jij zit nu vast te wachten op Dragon Age 2 die binnenkort uitkomt . Ja zeker! Kan niet wachten Heb me helemaal suf gespeeld op Dragon Age: Origins... |
|
Stinkvogel Senior lid WMRindex: 332 OTindex: 316 Wnplts: Sint Jutte
|
Sims 3 en Fifa 11 En ik wacht op: Airline Tycoon 2 |
|
edddie Senior lid WMRindex: 192 OTindex: 135 Wnplts: katwijk
|
beste spel ooit: Zork |
|
bashummer Senior lid
WMRindex: 315 OTindex: 1.234 T S |
ik vind de beste game tanki onlinehet is online kost niks (tenzij je het zelf wil) |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@Static: nog even geduld hebben, 10 maart komt ie eindelijk . |
|
christian11x Erelid
WMRindex: 371 OTindex: 1.626
|
modern warfare2 en black ops zijn wel mooie schietspellen |
|
sammetje123 Lid WMRindex: 0 OTindex: 84
|
hoi! ik ben op zoek naar een spel dat ik jaren geleden speelde bij een vriendin.. weet de naam niet meer.. misschien kunnen julie helpen? omschrijving: je hebt een leger. bestaande uit mensen die houthakken,huizen bouwen en anderegebouwen bouwen. je kon andere legers aanvallen die jouw wijk aanvielen of daar heen gaan om aan te vallen.. je was een bepaalde kleur. bijvoorbeeld mijn leger was rood. ik weet ook nog dat je bepaalde cheats had (iets met bigpapa ofzo..) en dan kreeg je een soort auto waarmee je aan kon vallen. misschien een beetje vaag maar hoop dat julie er iets mee kunnen. |
|
ArjanDo Erelid
WMRindex: 221 OTindex: 3.307
|
Age of Empires |
|
sammetje123 Lid WMRindex: 0 OTindex: 84
|
jeetje ik geloof dat je hem hebt! ga het even op internet opzoeken! dankjee |
|